لیست لوازم جانبی سامسونگ را در بابافون بیابید

کد خبر: 1055023

خرید لوازم جانبی سامسونگ از بابافون تمامی نیازهای کاربران گوشی سامسونگ را برآورده می‌­کند. انواع کیف و بک کاور، شارژر، محافظ صحه نمایش، هدفون و هندزفری، قلم اصلی موبایل و سایر لوازم دیگر از جمله لوازم جانبی گوشی سامسونگ می­‌باشد. علاوه بر خرید لوازم جانبی سامسونگ از بابا فون، امکان خرید لوازم جانبی گوشی با برندهای دیگر نیز از طریق این فروشگاه وجود دارد. چنانچه قصد خرید لوازم جانبی سامسونگ از بابافون را دارید کافیست در اینترنت بابافون را جستجو کنید تا بطور مستقیم وارد سایت شوید. در ادامه به معرفی لوازم جانبی سامسونگ می­‌پردازیم، با ما همراه باشید.

XHysQhpqB7fW

آشنایی با لوازم جانبی سامسونگ

کاور یا قاب گوشی یکی از لوازم بسیار ضروری گوشی می‌­باشد که در طرح، رنگ، جنس و ابعاد مختلف متناسب با هر گوشی توسط شرکت‌های مختلف ساخته و به بازار عرضه شده­‌اند. کاور گوشی دو مزیت را به‌همراه دارد. اول اینکه محافظ گوشی بوده و دوم موجب زیباترشدن ظاهر موبایل می­‌شود. اما نکته حائز اهمیت این است که کاور گوشی بتواند از گوشی محافظت کرده و مواد بکار رفته در آن به گوشی آسیبی وارد نکند. میزان مقاومت کاور گوشی بستگی به جنس آن دارد که عبارتند از پلاستیکی، سیلیکونی، TPU، چرم و... .کاورهای ساخته شده از سیلیکون انعطاف­‌پذیزی بالایی دارند، استحکام بالا، نرم و به دور گوشی می­‌چسبد. این کاور به صورت تک رنگ در بازار موجود است. کاورهای پلاستیکی از پرکاربردترین، متنوع­‌ترین و ارزان­‌ترین کاور گوشی موجود در بازار بوده که دارای انعطاف پذیری بالا و در طرح و رنگ‌­های مختلف تولید می‌­شوند. شما می­‌توانید در زمان خرید لوازم جانبی سامسونگ از بابافون فی­‌المثل کیف و بک کاور گوشی از ویژگی­‌ها و قیمت آن مطلع گردید.

یکی از مواردی که می‌­توانید به لیست خود در زمان خرید لوازم جانبی سامسونگ از بابافون اضافه کنید محافظ صفحه نمایش گوشی است. که یکی از حساس‌­ترین و شکننده­‌ترین قسمت­‌های گوشی بوده که برای جلوگیری از آسیب­‌دیدگی بهتر است یک محافظ ضد ضربه مناسب برای آن تهیه نمود. با توجه به اینکه گوشی سامسونگ از قیمت بالایی برخوردار است باید جوانب احتمالی را در نظر گرفت تا متحمل هزینه نشوید. از جمله گلس UV تمام صفحه گوشی سامسونگ اس10ضد ضربه و ضد خش بوده و دیگر انواع گلس که در بازار موجود است. از دیگر لوازم بسیار ضروری هر گوشی باتری آن می‌­باشد؛ زیرا منبع اصلی انرژی گوشی می‌­باشد که کیفیت و اورجینال بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار است. باتری اصل دارای عمر مفیدی می­‌باشد که اگر برای شارژ کردن آن از شارژر نامناسب استفاده نکنید مسلماً از عمر باتری کاسته خواهد شد. اگر شما گوشی سامسونگ دارید و می­‌خواهید از یک فروشگاه اینترنتی خریدی به‌­صرفه داشته باشید با خرید لوازم جانبی سامسونگ از بابافون می‌­توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید شارژر سامسونگ

u0HZWPeOgi7v

شارژر یکی از لوازم بسیار ضروری گوشی و تبلت می­‌باشد. در واقع بدون شارژر، گوشی موبایل و تبلت دیگر کارایی نخواهند داشت. نکته‌­ای که باید توجه داشت انتخاب شارژر و کابل اصلی و متناسب با گوشی است. در این صورت طول عمر باتری افزایش خواهد یافت. همچنین اگر مقاومت فیزیکی کابل ضعیف باشد گوشی دچار آسیب خواهد شد.  با توجه به اینکه لوازم جانبی از جمله شارژر تقلبی روانه بازار شده و تشخیص آن کار سختی می‌­باشد بهتر است از فروشگاه‌های معتبر یا وبسایت­‌های رسمی خرید کنید. اگر قصد خرید شارژر سامسونگ اصلی را دارید با مراجعه به بابافون، شما به طیف وسیعی از این نوع محصول دسترسی خواهید داشت. با خرید لوازم جانبی سامسونگ از بابافون شما دیگر نگران تقلبی بودن محصول نخواهید بود.

خرید هدفون و هندزفری سامسونگ

خرید هدفون و هندزفری جزو ضروری‌­ترین خرید لوازم جانبی سامسونگ از بابافون نمی­‌باشد؛ اما مطمئناً خالی از لطف نیست و استفاده از این وسیله لحظات خوش و راحتی را برای کاربران فراهم می­‌کند. هدفون وسیله­‌است که روی گوش قرار می‌­گیرد و شامل دو اسپیکر متصل به هم می‌­باشد. هدفون به سه دسته توی گوشی، روی گوشی که پد آن روی لاله گوش قرار گرفته و روی گوشی  که همه گوش را را فرا می­‌گیرد تقسیم می‌­شوند و به دو دسته بی­‌سیم و باسیم از لحاظ اتصال صدا دسته‌­بندی می‌­شوند. معمولاً هدفون­‌های بی­‌سیم از فناوری بلوتوث استفاده می­‌کنند. هدفون­‌های توگوشی مناسب­‌ترین گزینه برای استفاده در مسیرها و براحتی قابل حمل است. هدفون­‌های روی گوشی که بطور کامل روی گوش را پوشش می‌­دهند و به دلیل اینکه جلوی ورود صدای محیط را می­‌گیرد از بهترین انواع هدفون­‌ها به حساب می­‌آید. در  بابافون انواع هدفون و هندزفری گوشی سامسونگ و دیگر برندها موجود بوده و شما با یک سرچ ساده و کلیک بر روی تصویر هندزفری با مشخصات و قیمت آن آشنا می­‌شوید.

خرید لوازم جانبی سامسونگ از بابافون

jh6vZ8ZW1Vqt

بابافون با فراهم کردن بستر لازم جهت خرید آسان و ارائه بهترین محصولات اورجینال با قیمت مناسب و تضمین اصل بودن کالا توانسته در بازار ایران رضایت کاربران خود را جلب کند. در این فروشگاه انواع لوازم جانبی موبایل در برندهای مختلف گوشی و لوازم تعمیرات موبایل بفروش می‌­رسد. با خرید لوازم جانبی سامسونگ از بابافون و هر نوع کالای دیگری بصورت اینترنتی می­‌توانید در اسرع وقت کالای خود را دریافت کنید. همه محصولات موجود در بابافون دارای ضمانت و گارانتی بوده و مهلت تست یک هفته‌­ای برای تمامی محصولات خود را در نظر گرفته، همچنین در صورت نارضایتی از کالای خریداری شده تا قبل از یک هفته امکان تعویض با شرایطی وجود دارد. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر با قوانین این فروشگاه و خرید محصولات به وبسایت رسمی https://babaphone.ir مراجعه کنید. در صورت نیاز می‌­توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان بابافون ارتباط برقرار کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها