بهترین قیمت خرید باتری گوشی در امگا باتری

کد خبر: 1056055

همان‌طور که می­‌دانید قیمت باتری آیفون کمی نسبت به سایر برندها گران‌تر است اما با توجه به نوع سیستم عامل و کارکرد و قیمتی که خود گوشی آیفون دارد قیمت باتری آیفون مناسب هر کاربری است که از این برند استفاده می­‌کند. نکته‌­ای که حائزاهمیت‌­تر از قیمت باتری آیفون می­‌باشد این است که باتری آیفون را باید از یک فروشگاه معتبر تهیه نمود تا نسبت به اصل بودن آن تضمین لازم به خریدار داده شود. خرید باتری آیفون از امگا باتری این اطمینان خاطر را به کاربران گوشی آیفون می­‌دهد و باید بدانید که استفاده درست از باتری باکیفیت و اصل و محافظت از آن باعث افزایش عمر باتری و گوشی موبایل می­‌گردد. همچنین تعویض باتری آیفون کاری­ست که باید به یک متخصص مورد اعتماد سپرده شود.

WadWFakJZ1Yq

عوامل تأثیر گذار بر روند ضعیف شدن باتری آیقون

در صورتی که باتری آیفون شما خراب گردد لازم است هر چه سریع‌­تر آن را تعویض نمایید. در این زمان دانستن قیمت باتری آیفون برای شما مهم می‌­شود و اینکه آن را از کجا باید بخرید که هم باکیفیت و اورجینال باشد و هم قیمت باتری آیفون مناسب باشد. باتری از قطعات سخت افزاری گوشی موبایل می‌­باشد و قطعاً بدون این قطعه، گوشی هیچ‌گونه کارکردی نخواهد داشت. استفاده بیش از حد از گوشی موبایل و بطور مدام شارژ کردن گوشی موبایل باعث کم شدن عمر مفید باتری گوشی خواهد شد و استفاده از آیفون آن هم زمانی که باتری خراب شده ممکن است به آی­سی شارژ و برد دستگاه آسیب جدی وارد شود. بنابراین قیمت باتری آیفون هر چقدر باشد با خرید آن جلوی خسارت­‌های سنگین‌­تر گرفته خواهد شد. علاوه بر علایم ظاهری مانند سریع شارژ شدن گوشی، ورم کردن باتری، خاموش شدن ناگهانی گوشی خصوصاً زمانی که شارژ بالایی داشته و یا دیر شارژ شدن، می‌­توانید در بخش تنظیمات  و انتخاب آیکون باتری از میزان سلامت باتری مطلع شوید.

استفاده از اینترنت، اجرای برنامه­‌های کاربردی و بازی‌­های سنگین، صفحه نمایش بزرگ‌تر و پیکسل‌­های بیشتر نیاز به مصرف انرژی دارد. بطور معمول در طول یک روز بسته به میزان مصرف باتری توسط گوشی ممکن است که  یک، دو و یا سه بار آن را شارژ کنید. بهینه بودن مصرف انرژی و نوع سیستم عامل و میزان سلامت گوشی روی شارژدهی گوشی اثرگذار است و خرید باتری نو و اصل و تعویض باتری قدیمی از جمله راه­‌های مؤثر در این امر می­‌باشد. علاوه بر باتری اصل، شارژری که استفاده می‌­کنید نیز باید اصل و مناسب گوشی باشد. در امگا باتری قیمت باتری آیفون، سامسونگ، هواوی و دیگر برندها که همگی اصل بوده با توجه به قیمتی که در بازار وجود دارد بسیار مناسب است.

اپل نسخه‌­های متنوعی از آیفون را روانه بازار کرده، که هر کدام ویژگی­‌های مخصوص بخود را دارند که می­‌تواند تعیین کننده قیمت باتری آیفون باشد. بعضی از مدل­‌های این برند باتری قابل تعویض داشته و کاربر قادر است آنرا تعویض کند و بعضی دیگر قابل تعویض نبوده و باید توسط متخصص انجام گیرد. همچنین برخی از انواع مدل‌های این برند قابلیت شارژ بی‌­سیم و فست شارژ را داشته و برخی این امکانات را ندارند. ظرفیت باتری و نوع عملکرد باتری و...همه این‌ عوامل بر قیمت باتری آیفون اثر می­‌گذارد. برای حفظ سلامت گوشی و باتری بهتر است اجازه ندهید شارژ آن به کمتر از 10درصد برسد.

خرید باتری سامسونگ  در امگا باتری

wHvTfZ5L1CBi

قبل از ضعیف شدن باتری گوشی، تعویض باتری گوشی چه لزومی دارد؟ شاید شما این سوال را از خود پرسیده باشید. باید بدانید که امروزه جنس باتری گوشی­‌های موبایل از لیتیوم یونی می­‌باشد و در حال حاضر این نوع باتری‌­ها از بهترین نوع باتری بکارگیری انواع گوشی‌­ها می­‌باشند. اما یک ویژگی منفی دارند و آن این است که به مرور ظرفیت و توان شارژدهی آن‌ها کم می­‌شود و این اتفاق اجتناب‌­ناپذیر است و در پاسخ به سوال ذکر شده باید گفت که خیرهیچ الزامی وجود ندارد و تصمیم گیرنده خود شما هستید. اما تعویض باتری معیوب مسلماً منجر به نجات گوشی خواهد شد و مهم نیست که برند آن چیست. گوشی سامسونگ از جمله گوشی­‌های پرفروش و با قیمت بالا با توجه به مدل آن و در دست کاربران بسیاری می‌­باشد. چنانچه باتری آن خراب گردد خرید باتری سامسونگ از یک فروشگاه معتبر که تضمین­ کننده اصالت باتری باشد جلوی هزینه­‌های ناشی از خرابی باتری را خواهد گرفت. خرید باتری سامسونگ اصل در حفظ سلامت گوشی بسیار مؤثر است.

خرید باتری هواوی در امگا باتری

خرابی باتری گوشی موبایل امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است و نمی‌­توانید گوشی را بیابید که با گذشت زمان، دچار افت کیفیت و ظرفیت و پایان عمر مفید خود نگردد. یکی از عوامل تأثیرگذار در پایین آمدن کیفیت باتری گرما می­‌باشد. زمانی که کاربر در حین شارژ از گوشی موبایل استفاده می­‌کند گرمای تولید شده توسط قطعات گوشی به باتری فشار زیادی را وارد می­‌کند و این امر سبب داغ شدن بدنه گوشی می­‌شود چیزی که با لمس کردن گوشی متوجه آن خواهید شد و این امر موجب خرابی گوشی بطور تدریجی خواهد شد. یکی دیگر از گوشی­‌های محبوب و معروف، گوشی هواوی می‌­باشد که کاربران زیادی دارد. بنابراین خرابی باتری آن، افراد زیادی را با مشکل مواجه خواهد کرد. در صوتی که قصد تعویض آن  را دارید خرید باتری هواوی در امگا باتری  یک فرصت و انتخاب درست برای خرید باتری اورجینال و باکیفیت می‌­باشد و شاید شما بخواهید قیمت باتری سایر برندها از جمله قیمت باتری آیفون را بدانید در این فروشگاه تمامی اطلاعات لازم جهت خرید باتری وجود دارد.

بهترین قیمت خرید باتری گوشی در امگا باتری

AO9RfglwSL5Q

امگا باتری عرضه کننده انواع شارژر و باتری­‌های اصل موبایل برای انواع برندها(سامسونگ، هواوی، اپل آیفون، ال­جی، شیائومی، سونی و بلک‌­بری) و انواع برندهای پاوربانک می‌­باشد. با توجه به فراهم آمدن بستر اینترنتی لازم و عادی شدن خرید اینترنتی و استقبال آن توسط افراد، سایت تخصصی امگا باتری از سال 1399 شروع به فعالیت نموده و توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. جهت مشاهده محصولات امگا باتری و اطلاع از نحوه خرید و قیمت آن‌ها می­‌توانید به وبسایت رسمی https://omegabattery.ir مراجعه نمایید. در صورت نیاز می­‌توانید از طریق تماس تلفنی با این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها