با این راهکار، پیدا کردن اقامتگاه در سفر سخت نیست

کد خبر: 1056658

در بیشتر کشورهای دنیا از جمله ایران، اجاره ویلا، سوئیت و هر نوع اقامتگاه به شیوه سنتی رو به منسوخ شدن است، چراکه سیستم رزرو آنلاین بسیار رایج شده است.  این رزوها اجاره ویلا، سوئیت و اقامتگاه بوم گردی به صورت آنلاین بهترین و راحت ترین راه برای رزرو است که به راحتی در دسترس همه است.

بنابراین شما از راه دور، پیش از سفر و  در کوتاه ترین زمان می توانید در هرجایی از ایران اقامتگاه رزرو نمایید و با خیالی آسوده راهی شوید. یکی از وبسایت های معتبر در زمینه اجاره ویلا شمال، جنوب، سوئیت، اقامتگاه بوم گردی و منزل روزانه لیدوماتریپ است.  

این وبسایت بیشترین تعداد اقامتگاه در بیشترین تعداد شهرهای ایران دارد: یعنی بیش از 7 هزار اقامتگاه در بیش از 400 شهر ایران.

این مجموعه با ایجاد امکان رزرواسیون آنلاین، انقلابی مهم در آسان کردن سفر بوجود آورده است.

مزایای اجاره سوئیت به صورت آنلاین برای مسافران و میزبانان

 

-مزایای هیجان انگیز برای مسافران

  • در رزرو آنلاین، مسافران به راحتی می توانند به لیست واحدهای هر شهر دسترسی پیدا کنند و اقامتگاهی که در آن از نظر قیمت، ظاهر و مشخصات بیشتر احساس راحتی  دارند را انتخاب نمایند.
  • رزرو از هر جایی، چه از خانه، چه محل کار و چه در جاده در حال حرکت به سمت مقصد، به شرط دسترسی به اینترنت امکان پذیر است. بنابراین اگر به طور مثال ساکن تهران بودید و در آخر هفته بدون برنامه قبلی خواستید به اطراف  تهران مانند کردان بروید می توانید در طول مسیر با اجاره ویلا کردان به صورت آنلاین، یک اقامتگاه با امکانات خوب برای خود پیدا کنید.
  • مهمانان می توانند برای تهیه وعده های غذایی به آشپزخانه دسترسی داشته باشند و در هزینه های خورد و خوراک صرفه جویی نمایند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند تهیه مواد اولیه برای پخت غذاست.
  • مسافران می توانند انتخاب کنند که محل اقامتشان نزدیک به مرکز شهر باشد یا در حومه آن. اقامت در فضایی تاریخی، روستایی، جنگلی و... می تواند جزو انتخاب های مسافرین باشد.
  • در اقامتگاه های مردمی، مسافران در ازای پولی کمتر، خدمات بیشتری دریافت می کنند. آنها می توانند تعداد اتاق های بیشتر، فضای بزرگتر، امکانات بیشتر، حمام، استخر، باغ، حیاط، بالکن، پارکینگ و... داشته باشند. در حالی که فضای هتل ها بسیار محدود و کوچکتر است.
  • آنها می توانند قبل از ورود به اقامتگاه، با میزبان خود به صورت تلفنی و یا مکاتبه ای در ارتباط باشند و تمام سوالات خود را بپرسند.
  • مسافرین می توانند نظرات  و احساسات مهمانان قبلی هر واحد را مطالعه کنند و بعد از مشاهده میزان بازخوردهای مثبت و منفی با اطمینان بیشتری اقدام به رزرو نمایند.  

-مزایای جالب برای میزبانان

  • میزبانان می توانند انواع اقامتگاه بلا استفاده خود از جمله ویلا، سوئیت، بوم گردی، منزل روزانه و آپارتمان مبله را برای رزرو در اختیار مسافران قرار دهند و کسب درآمد کنند.
  • لیدوماتریپ مسافرین را به میزبانان وصل می کند و میزبانان می توانند به جای گذراندن وقت برای پیدا کردن مسافر، زمان بیشتری را برای خود داشته باشند.
  • روند ثبت اقامتگاه برای میزبانان در لیدوماتریپ کاملا رایگان است.
  • میزبانان می توانند در صورت پر بودن اقامتگاه، درخواست رزرو مسافر را قبول نکنند. در این شرایط پشتیبانان لیدوماتریپ واحدهای جدیدی به مسافر معرفی می کنند و یا مسافران می توانند واحد دیگری را انتخاب نمایند.

راهکار ارزان برای اجاره سوئیت در کیش چیست؟

سفر به برخی شهرهای پر مسافر و پرگردشگر مانند کیش، رامسر و... معمولا هزینه بر است. بخشی از این هزینه ها مربوط به اقامتگاه و بخشی از آن مربوط به هزینه خورد و خوراک است. یکی از راه های کاهش هزینه های سفر به این شهرها اجاره اقامتگاه های مردمی به جای رزرو هتل است، البته اگر به صورت دسته جمعی سفر می کنید!

اقامتگاه های مردمی از تعداد نفرات بالا پشتیبانی می کنند، فضای بزرگتر و حریم خصوصی بیشتری دارند. بنابراین به جای رزرو چند اتاق در هتل و پرداخت هزینه بیشتر، می توانید اجاره ویلا در کیش را انجام دهید و هزینه اقامتگاه را میان تعداد نفرات بیشتری تقسیم کنید. به علاوه هتل ها فاقد آشپزخانه هستند در حالیکه اقامتگاه های مردمی، تمام امکانات پخت و پز را دارند و دیگر مجبور نیستید برای رستوران گردی ها هزینه های گزافی بپردازید.

لیدوماتریپ، وبسایتی که هر مسافری باید بشناسد!

سفر، چیزی است که همه ما به آن نیاز داریم. گاه برای جدا شدن از روزمرگی ها، گاه برای اینکه چیزی یاد بگیریم و گاهی برای اینکه خودمان را برداریم، برویم تا در اتمسفر و هوایی جدید نفس بکشیم.

اما هر سفر خاطره انگیزی نیاز به یک برنامه ریزی درست دارد و رزرو اقامتگاه یکی از مهمترین مراحل آن است. یک اقامتگاه دنج با امکانات خوب می تواند تا حدی سختی های سفر را کمرنگ کند و در مقابل یک اقامت نامناسب، می تواند لحظات سفری را برای شما و همسفرانتان سخت و تلخ کند.

کمک گرفتن از وبسایت رزرواسیون آنلاین لیدوماتریپ، از روش های کم هزینه و آسان برای اجاره روزانه خانه در تهران، کیش، قشم، شمال و تمام شهرهای ایران است. درمیان وبسایت های رزرواسیون آنلاین موجود، لیدوما با سابقه 3 ساله یکی از معتبرترین وبسایت های رزرو اقامتگاه است و با پوشش اقامتگاه های بیش از 400 شهر ایران، حتی در کوچکترین شهرها و روستاها نیز حضور فعال دارد.

برای آشنایی با این وبسایت هیجان انگیز و مشاهده اقامتگاه های جذاب آن، به وبسایت www.lidomatrip.com مراجعه کنید. لیدوما در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز حضوری فعال دارد و این مجموعه را با آیدی lidoma_trip  می توانید دنبال کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها