مرکز خرید گوسفند زنده

کد خبر: 1058466

خرید گوسفند زنده مستقیم از دامدار :

در اکثر مواقع حذف واسطه ها از فرایند تولید و توزیع محصولاتی همچون گوسفند زنده ، منجر به کاهش قیمت تمام شده محصول برای فروش می شود ، همین موضوع یا عبارت دیگر حذف دلال های فروش گوسفند سبب می شود تا قیمت گوسفند زنده برای مصرف کننده مناسب تر شود . اگر به دنبال یافتن مرکزی با سابقه و با اعتبار برای خرید گوسفند هستید ، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما مطالعه این مقاله را از دست ندهید تا همچنین ، از نحوه خرید گوسفند بدون واسطه نیز مطلع شوید .

b1xpHDk4JX4I

معتبرترین مرکز خرید گوسفند زنده در تهران : 

بر اساس فرهنگ و سبک زندگی مردم ایران ، می توان گفت که هر خانواده ایرانی در طول سال حداقل برای برگذاری چند نوع مراسم از جمله عروسی ، تولد فرزند ، قربانی و ... به تهیه گوسفند نیاز دارد . گروه تخصصی مجموعه " بازار گوسفند " که متشکل از جمع بزرگی از با سابقه ترین دامداران کشور می باشد ، با نیاز سنجی بازار مصرفی محصولات دامی چند سالی است که اقدام به تاسیس یک فروشگاه اینترنتی فروش گوسفند زنده ، مرغ و خروس در تهران کرده اند . مهیا نمودن امکان ارسال دام و طیور زنده به سراسر تهران با کم ترین هزینه ممکن ، استفاده نکردن از هورمون ها و مواد شیمیایی در هنگام پرورش دام زنده ، پرورش  گوسفند به صورت اورگانیک و طبیعی در بهترین مراتع شمال غرب کشور و دشت مغان ، دقیق بودن وزن گوسفند ، بالاترین میزان گوشت دهی لاشه پس از ذبح تنها چند مورد از خدماتی است که در این مرکز به مشتریان ارائه داده می شود . 

به طور کلی اکثر مردم به هنگام مراجعه به مراکز عرضه دام زنده چندین نگرانی مختلف دارند . یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد در این باره به رعایت نکردن مسائل بهداشتی مربوط می شود . با اطمینان به شما می گوییم که به جهت اهمیت این موضوع ، تمامی دامداران و قصابان فعال در این مجموعه با وسواس بسیار زیادی همواره سعی می کنند این نکات را رعایت کنند . . 

برای اینکه از آخرین قیمت گوسفند زنده به صورت روزانه و همچنین نحوه سفارش انواع دام زنده ( گوسفند ، بز ، مرغ و خروس ) مطلع شوید از طریق شماره های زیر می توانید با کارشناسان بخش فروش این مرکز در ارتباط باشید :

09197124011 | 021-66000798

چرا خرید اینترنتی و آنلاین گوسفند زنده  بهتر از مراجعات حضوری به دامداری ها می باشد ؟

at1dfmq4BvEd

اولین دلیلی که در پاسخ به این سوال می توان مطرح کرد ، صرفه جویی در هزنیه ها و مدیریت زمان برای افراد پر مشغله است . به هر حال با وجود ترافیکی که روزانه در تهران شاهد آن هستیم و اینکه بیشتر مراکز عرضه دام زنده در خارج از تهران واقع شده اند ، از لحاظ اقتصادی خرید گوسفند زنده به صورت اینترنتی به مراتب بهتر از  شیوه های خرید خرید دام به صورت سنتی می باشد . به جز این موارد در سایت بازار گوسفند به دلیل اینکه بهترین نژادهای دامی با مناسب ترین قیمت گوسفند زنده عرضه می شود ، در واقع بهترین انتخاب ها با تنوع وزنی و نژادی گوناگونی را برای انتخاب کردن ، در اختیار دارید . 

چه فاکتورهایی را در هنگام خرید گوسفند باید در نظر داشته باشید :

به طور معمول افراد باید فاکتورهای مختلفی را در هنگام مراجعه به مراکز عرضه دام زنده در نظر داشته باشند . مواردی همچون سلامت گوسفند زنده ، نوع پرورش و خوراک دهی دام در زمان پرواربندی ، جنسیت دام ، نوع نژاد ، دقیق بودن باسکول فروشنده و از همه مهم تر قیمت گوسفند می باشد .

در حقیقت همان طور که اشاره کردیم ، مواردی مختلفی در قیمت گذاری دام دخالت دارند . بسیاری اوقات فروشندگان هر چند معدود گوسفند ، به دلیل ناآگاهی اغلب مردم قیمت هایی نامتعارف و فریب دهنده ای را برای دام های خود تعیین می کنند و متاسفانه کسانی که از فاکتور هایی تعیین کننده کیفیت گوسفند مطلع نیستند ، در چنگال چنین فروشندگان فرصت طلبی می افتند . به عنوان مثال به طور معمول قیمت گوسفند ماده و میش پایین تر از گوسفند و بره نر می باشد اما این افراد سود جود ، همین نوع گوسفندان را که در حالت عادی نیز قیمت پایین تری دارند را با قیمت گوسفند نر البته مقداری کم تر به فروش می رسانند . 

توصیه می کنیم مردم کیفیت را فدای قیمت نکنند چون به هر حال هر چه هزنیه بیشتری را برای خرید دام زنده در نظر بگیرید ، از میزان گوشت دهی بهتری نیز برخوردار خواهید شد . البته این اصلا بدان معنا نیست که برای رسیدن به چنین هدف بایستی حتما نرخ بالایی را برای خرید گوسفند پرداخت کنید بلکه منظور ما از مطرح نمودن چنین نکاتی این است که اگر شما به یک مرکز معتبر فروش گوسفند و دام مراجعه کنید ، می توانید بهره بیشتری را از هزنیه ای که برای تهیه گوسفند صرف کرده اید ، ببرید . 

امکان در نظر گرفتن تخفیف ویژه برای خریداران عمده وجود دارد ؟ 

از آنجایی که سهم بزرگی از اهداف مدیران این مجموعه بر روی کسب رضایت مشتریان تمرکز دارد برای تمامی مشتریان که قصد خرید گوسفند زنده به صورت عمده را داشته باشند ، تخفیفات متنوعی در نظر گرفته شده است . رستوران داران ، هیت های مذهبی ، نهاد و سازمان های مختلف می توانند برای کسب اطلاعات دقیق پیرامون این موضوع به وب سایت https://bazargosfand.com مراجعه نمایند.

همشهریان تهرانی در نظر داشته باشند به جز گوسفند ، می توانند با یک تماس از این مرکز مرغ و خروس زنده هم با بهترین کیفیت خریداری نمایند .  به دلیل اینکه همانند گوسفند ، خرید خروس و مرغ زنده هم ممکن است بسیار برای اشخاص زمان بر باشد ، امکان ارسال درب منزل به همراه قصاب  نیز برای این مورد هم فراهم شده است . 

آیا در صورت سفارش دام از سایت بازار گوسفند ، قصاب هم برای ذبح فرستاده می شود ؟

در راستای جذب رضایت حداکثری مشتریان در صورت درخواست ، قصاب مجرب نیز برای ذبح دام به سراسر تهران فرستاده می شود . به شما اطمینان می دهیم که تمامی این قصابان کارآزموده بوده و به صورت کاملا بهداشتی اقدام به ذبح و خرد کردن گوسفند شما با کم ترین هزنیه می کنند . 

همچنین در صورت تمایل می توانید از قصاب بخواهید که کله پاچه و سیرابی گوسفند شما را نیز پاک کند .

متوسط وزن گوسفند برای سفارش و خرید چقدر است ؟

عموما برای تهیه مصارف خانگی گوشت و قربانی ها ، میانگین وزنی که برای تهیه گوسفند توصیه می کنیم، سفارش دهید  وزنی بین  40 تا 50 کیلوگرم می باشد . همچنین در این رده ها وزنی ، تقریبا نصف وزن گوسفند پس از کشتار به گوشت تبدیل می شود . البته در مراکز عرضه دام زنده معمولا شما می توانید وزن های کم تر و یا بیش تر از این مقدار را هم در صورت تمایل خریداری کنید .    

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها