آکادمی فلارایز و آموزش آنلاین تمامی زبان­های زنده دنیا

کد خبر: 1060236

در دنیای ارتباطات امروز یادگیری زبان دوم اهمیت بسیار بالایی دارد به طوریکه با کمک این مهارت می­توانید در مهاجرت، تحصیل و یافتن شغل مناسب شانس بالاتری داشته باشید. اگر قصد مهاجرت تحصیلی و شغلی دارید بهتر است کشور مقصد را مشخص کرده و متناسب با زبان آن کشور، سراغ یادگیری زبان دوم بروید. پس همین حالا اهداف خود را روی یک کاغذ بنویسید تا بتوانید راحت­تر تصمیم گیری کنید. در ادامه چند نکته در مورد اهمیت یادگیری زبان­های خارجه را یادآوری خواهیم کرد.

اهمیت یادگیری زبان خارجه   

همه زبان­ها با زمان تکامل می­یابند. نتایج آخرین تحقیقات نشان داده است که یادگیری زبان دوم به مبارزه با بیماری آلزایمر کمک می­کند. شما احتمالا از قبل دلایل و اهداف خاص خود را برای یادگیری زبان خارجه تعیین کرده­اید اما در صورتیکه هنوز در شروع یادگیری آن دچار شک و تردید هستید، این مقاله می­تواند به شما کمک کند.

دو زبانه بودن از مفیدترین مهارت­ها در دنیای واقعی است. مطالعه زبان خارجی یعنی یادگیری نحوه برقراری ارتباط واقعی با دیگران. یک مهارت زندگی فوق­العاده مهم که تنها با تعامل مردم قابل پرورش است. در ادامه چند مورد از اهمیت­های یادگیری زبان­های خارجه را بیان می کنیم:

ایجاد فرصت شغلی و تحصیلی جدید

 یادگیری زبان­ دوم به صورت هدفمند فرصت­های زیادی را برای کار، ادامه تحصیل و همچنین زندگی در کشورهای دیگر به وجود می­آورد. در دنیای ارتباطات امروز، اکثر شرکت­های بین­المللی به دنبال داوطلبانی با مهارت تسلط بر زبان­های روز دنیا هستند و قطعا هرچه به زبان­های بین­المللی تسلط بیشتری داشته باشید شانس پذیرش شما برای کار در شرکت­های مطرح و ادامه تحصیل در دانشگاه­های برتر دنیا بیشتر خواهد شد.

ذهن شما را رشد می­دهد  

مطالعات نشان داده است که دو زبانه­ها دارای حافظه و ذهن بهتر و خلاق­تری هستند. نه تنها این مزایا باعث می­شود که زبان­های دیگر را به راحتی یاد بگیرید بلکه یادگیری مطالب دیگر را نیز آسان می­کند.

درک زبان و فرهنگ خود و دیگر ملل

یادگیری زبان خارجه می­تواند نوعی روانشناسی معکوس را برای شما به وجود آورد تا علاوه بر دانستن فرهنگ­های دیگر ملل، درک بهتری از زبان و فرهنگ مادری خود نیز داشته باشید. این یکی از غیر منتظره­ترین مزایای یادگیری زبان خارجه است.

آموزش آنلاین زبان هلندی

هلند یکی از کشورهای صنعتی است که سالانه عده زیادی به این کشور برای تجارت و ارتقاء شغلی مهاجرت می­کنند. دانستن زبان هلندی یکی از امتیازات مثبتی است که هر فردی می­تواند به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن با کمک تیم تخصصی-آموزشی فلارایز کسب کند. با وجود تمامی سختی­هایی که برای یادگیری زبان هلندی وجود دارد، زبان­آموزان می­توانند بدون هیچ نگرانی به یادگیری زبان هلندی بپردازند و این مستلزم استفاده از روش­های نوین یادگیری در طول مسیر است.

جلسات آموزشی به صورت آنلاین برگزار شده و زبان­آموز می­تواند به راحتی با استاد ارتباط برقرار کند. آموزش آنلاین زبان هلندی در فلارایز با استفاده از برترین شیوه­های آموزشی نوین مطابق با استانداردهای بین­المللی صورت می گیرد.

کتاب آموزش زبان هلندی Naar Nederland یکی از بهترین کتاب­های آماده­سازی برای آزمون ادغام مدنی در خارج از کشور است. این کتاب تا سطح A1 منبع بسیار خوبی برای آماده­شدن در آزمون سفارت هلند است. شما می­توانید این کتاب را در چهار ترم توسط مجرب­ترین اساتید کشوری تیم تخصصی-آموزشی فلارایز به راحتی بیاموزید.


آموزش آنلاین زبان اسپانیایی

یادگیری زبان اسپانیایی یکی از مهم­ترین شرایط برای افرادی است که قصد مهاجرت به اسپانیا را دارند. بسیاری از زبان­آموزان جهت یادگیری زبان اسپانیایی به دنبال روشی ساده و اما کاربردی برای یادگیری هستند تا آن­ها را در کوتاه­ترین زمان ممکن به هدف برسانند. تیم تخصصی آموزشی فلارایز با ارائه بهترین کتب آموزش زبان اسپانیایی و جدیدترین متد آموزشی مطابق با استانداردهای بین­المللی همواره در تلاش است تا زبان­آموزان را به سمت اهدافشان سوق دهد. تمامی منابع آموزش زبان اسپانیایی با کمک مجرب­ترین اساتید برجسته کشوری و تیم مشاوره­ای فلارایز به زبان­آموزان ارائه می­شود. کتاب های Clan7 و Nuevo Prisma از بهترین منابعی است که در جلسات آموزش آنلاین زبان اسپانیایی فلارایز توسط بهترین اساتید بنام کشوری به زبان آموزان تدریس می شود.  


آموزش آنلاین زبان کره ای

در ابتدا ممکن است از نظر شما یادگیری زبان کره­ای کمی دشوار بنظر برسد و شما را از ادامه یادگیری در این زبان منع کند اما باید بدانید میانبرها و روش­های خاصی برای یادگیری این زبان وجود دارد. تیم تخصصی فلارایز با کمک اساتید برگزیده کشوری در کنار شما هستند.

کتاب آموزشی Active Korean از بهترین کتب آموزش زبان کره­ای است که در جلسات آموزش آنلاین زبان کره ای تدریس می­شود. در طول مسیر یادگیری زبان کره­ای، زبان­آموزان از پلن­های آموزشی و برنامه­های تخصصی تیم مشاوره­ای فلارایز نیز بهره­مند شده و با استفاده از نقشه راه یادگیری که در ابتدای مسیر به زبان­آموزان ارائه می­شود آن­ها را در رسیدن به موفقیت­های بیشتر در یادگیری زبان کره ای تشویق می­نمایند.

آموزش آنلاین تمامی زبان های زنده دنیا در فلارایز

تیم تخصصی-آموزشی فلارایز با استفاده از مجرب­ترین اساتید مطرح کشوری مفتخر است تا زبان­آموزان در داخل و خارج از ایران را جهت آموزش زبان­های خارجه به طور کامل پوشش داده و با استفاده از روش­های نوین و استاندارد آموزش جهانی، گام به گام آنان را تا رسیدن به هدف نهاییشان همراهی کند. زبان­آموزان می­توانند با استفاده از نقشه راه یادگیری و شرکت در جلسات مشاوره­ای کادر آموزشی فلارایز به مشخص شدن اهداف و طول مسیر یادگیری خود کمک نمایند.

در کنار تمامی منابع آموزشی، تیم تخصصی-آموزشی فلارایز با استفاده از ارائه پکیج­ها و برگزاری جلسات VIP به زبان­آموزان در تسریع یادگیری آن­ها کمک شایانی خواهند داشت. جلسات آموزش آنلاین زبان­های خارجه به صورت گروهی، فشرده و خصوصی متناسب با برنامه و نیاز زبان­آموزان تشکیل می­شوند.

متاسفانه امروزه بسیاری از زبان­آموزان پس از تکمیل دوره­های یادگیری زبان های خارجه، با قرار گرفتن در محیط واقعی و مکالمه با یک شخص native با مشکل مواجه می­شوند چراکه در زبان­های روز دنیا، لهجه­های متفاوت بسیاری وجود دارد که دانستن صحیح آن­ها به زبان­آموز در برنامه­های کاری و تحصیلی آینده­اش کمک شایانی خواهد کرد. بدین منظور کادر آموزشی فلارایز با شبیه سازی­های محیط واقعی، این امکان را برای زبان­آموزان فراهم نموده است تا با لهجه­های اصیل زبان خارجه مد نظر خود، آشنا شوند و درک بهتری در یادگیری آن داشته باشند. زبان آموزان برای شرکت در دوره­های آموزش آنلاین زبان های خارجه باید ابتدا آزمون تعیین سطح را بگذرانند و با توجه به سن و میزان دانش زبان در جلسات آموزشی ثبت­نام شوند تا از تمامی آموزش­های استاندارد جهانی و پکیج های آموزشی طراحی شده توسط کادر مجرب آموزشی فلارایز بهره­مند گردند.یادگیری زبان های خارجه در مدت کوتاه با کیفیت بالا را در کنار مجرب­ترین اساتید کشوری تیم تخصصی فلارایز تجربه کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها