تاثیر تبلیغ در اینستاگرام برای کسب کارها

کد خبر: 1058506

تبلیغ در اینستاگرام برای رشد کسب و کار از فرصت‌هایی است تا افراد بتوانند کسب و کار و برند تجاری خود را به خوبی معرفی نمایند و در عین حال هم ارتباط مؤثر و البته پیوسته‌ای با مشتریانشان برقرار کنند. امروزه تبلیغات آنلاین با هر بودجه‌ای و برای هر کسب و کاری با استفاده از اینترنت و کانال‌های ارتباطی مختلف امکان‌پذیر است. از جمله این کانال‌های ارتباطی، شبکه‌های اجتماعی مانند لینکدین، یوتیوب و … هستند که در بین آن‌ها اینستاگرام و تبلیغ در اینستاگرام در میان کاربران از اهمیت خاصی برخوردار است. از این رو در این گزارش سعی شده به بررسی اهمیت و تاثیر تبلیغات در اینستاگرام و همچنین روش‌های افزایش بازدید کننده‌ها برای بازدید از این تبلیغات در جهت رونق کسب و کار از طریق خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام توضیحاتی ارائه شود. پس تا پایان گزارش ما را همراهی نمایید.

rr4nR5102qno

دلایل اهمیت تبلیغات در اینستاگرام

امروزه پیدا کردن مخاطب و معرفی محصول و خدمات  برای شناساندن به جمعیت بیشتر، از مهمترین و حتی دشوارترین قدم‌ها در جهت موفقیت یک کسب و کار است که البته خدمات اینترنت و خصوصا شبکه اجتماعی کمک شایانی برای رفع این مشکل و بهبود فعالیت بیزینس‌ها، معرفی و تبلیغ آن و نهایتا پیشرفت این کسب و کارها به صاحبان مشاغل نموده است که از جمله این شبکه‌های اجتماعی موثر در پیشرفت کسب و کار می‌توان به اینستاگرام اشاره نمود.

در همین راستا با توجه به بالا بودن جمعیت افرادی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند و افزایش روز افزون کاربرهای اینستاگرام و به اشتراک گذاری روزانه چیزی حدود 34 بیلیون عکس در این شبکه، به راحتی می‌توان متوجه تأثیر تبلیغات در اینستاگرام شد!

فرصتی که قابلیت‌های اینستاگرام جهت هدف‌گیری مخاطبان، به تبلیغ‌کنندگان می‌دهد که با برنامه‌ریزی هدفمند، بهترین نتیجه را از سرمایه‌گذاری‌شان در تبلیغات دریافت نمایند، نمونه‌ای دیگر از اهمیت تبلیغات در اینستاگرام است. از جمله این فرصت‌ها لینک کردن تبلیغات کاربران به یک سایت خارجی، فروشگاه آنلاین، صفحه دانلود و … می‌باشد تا کاربر را به مشتری فعال و دائمی تبدیل نمایند.

تبدیل شدن اینستاگرام به یکی از قطب‌های اصلی خرید و فروش کالا و ارائه خدمات و وجود ۳۵ میلیون صفحه اینستاگرام ایرانی به طور فعال در این شبکه اجتماعی یعنی ۳۵ میلیون فرصت خرید فالوور اینستاگرام و کاربرانی که  منتظر هستند تا با کسب و کار افراد آشنا شوند. فرصتی که شلوغ‌ترین بازارهای ایران و بزرگترین و شناخته شده‌ترین مجتمع‌های خرید کشور، هم این حجم از مشتری را در اختیار کسی قرار نمی‌دهد. به طور که اکثر کسب و کارهای سنتی و با شیوه‌های قدیمی ، اکنون صفحه‌ای در اینستاگرام برای تبلیغات کسب و کار خود راه اندازی کرده‌اند و به راحتی با شیوه‌های جدید جذب فالوور اینستاگرام، پیج خود را تبدیل به یک پیج معروف، محبوب و پرمخاطب نموده‌اند و روز به روز به رونق اقتصادی خود افزوده‌اند زیرا می‌دانند که حضور و فعالیت جدی در اینستاگرام یک پرش بلند برای رشد کسب و کار به شمار می‌آید و تبلیغات در اینستاگرام تا چه حد در توسعه حتی بزرگترین کمپانی‌ها موثر بوده است.

ویژگی‌ها و راه‌های موفقیت تبلیغات در اینستاگرام:

ویژگی‌ها تبلیغات در اینستاگرام:

مورد استفاده قرار گرفتن آن توسط افراد زیاد و همه گیری استفاده از آن، در آمدزایی مستقیم از ان، افزایش ارتباط با درج استوری، دیده شدن با هشتگ، ایجاد ارتباط نزدیک با مشتریان، مراقبت از رقبا، نرخ تعامل بالا، جذب مشتری، شرایط ساخت برند، انتخاب گزینه‌های تبلیغاتی مختلف، ارتباط بیشتر هنرمندان با هواداران و در نهایت رشد کسب و کار

Wd2NsGASHPJ6

راه‌های موفقیت تبلیغات در اینستاگرام:

دادن جواب کامنت‌ها و سوالات کاربران، واکنش به حوادث روزانه با انتشار یک مطلب و پست، ایجاد رقابت‌ها و مسابقات، استفاده از تصاویر با کیفیت بالا، معرفی کسب و کار به کمک ویدئو کوتاه و استوری، قدردانی از کاربران با لایک پیام‌های انان، قرار دادن پست‌هادر بهترین زمان، استفاده از برنامه shoppable، ارائه کم و کیف فعالیت و پشت صحنه شرکت و چگونگی ساخت محصولات و تعامل کارکنان و جلسات و ...، کمک گرفتن از افراد تاثیرگذار و معروف در معرفی کسب و کار، استفاده از هشتگ برای معرفی برند، رصد رقباف استفاده از برنامه‌های خلاقانه برای معرفی برند، تشکیل سایت و گذاشتن لینک آن در پیج‌های اینستاگرام

روش‌های تبلیغ در اینستاگرام

از موارد و راه‌های مختلف برای تبلیغات در اینستاگرام جهت بالا بردن مخاطبان و معروف کردن برند، می‌توان به تبلیغ ساعتی، طراحی و ساخت پست‌های جذاب و اختصاصی برای پیج، خرید پیج اینستاگرام در راستای موضوع جدید، تبلیغ در استوری اینستاگرام، افزودن تعداد فالوور اینستاگرام را نام برد.

در همین راستا چون فالوور و لایک در اینستاگرام به معنای اعتبار و ارزش در کسب و کار به حساب می‌آید، در زیر به معرفی روش افزایش تعداد لایک و  فالوور پرداخته شده است.

چگونگی افزایش دیده شدن و زیاد شدن فالوورها:

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدئوهای مختلف باعث شده تا هر کاربر با اهداف مختلفی همچون برقراری ارتباط بیشتر با دوستان ، به عنوان پلتفرمی برای یک کسب و کار و تبلیغات در اینستاگرام و همچنین به عنوان شیوه‌ای جدید در جهت بازاریابی محصولات شرکت از آن استفاده نماید و به همین دلیل هنگامی که کسی وارد این برنامه می‌شود، پیج‌های مختلفی را می‌بیند که هر یک از آنها هدف خاصی را دنبال می‌کنند.

اما همه این موارد  علی الخصوص پیشرفت در امور کسب و کار به تعداد بازدید کننده یا فالوورها بستگی دارد.

راه‌های افزایش فالوورها:

اولین روش فعالیت روی پیج و تبلیغات در پیج‌های کاملا مرتبط با کسب و کار و دریافت فالوور‌های کاملا هدفمند می‌باشد.روش دیگر، خرید فالوور اینستاگرام است که اخیراً رونق زیادی پیدا کرده‌است. چون یکی از دلایل دنبال کردن صفحه‌ای توسط کاربران، تعداد لایک و فالوور‌های آن می‌باشد تا علت بالا بودن فالوورها را در نوع پست‌هایی که گذاشته شده، دریابند و علت را بررسی می‌کنند که حتی ممکن است باعث فالو کردن آن پیج توسط افراد جدید شده و به طور غیر مستقیم موجب افزایش هرچه بیشتر فالوور‌های کاربر می‌شود. در خرید فالوور باید سعی شود که فالوورهای خریداری شده از نوع فعال باشند؛ زیرا فالوور فعال اینستاگرام یکی از بهترین گزینه‌ها برای افزایش اعتبار صفحه اینستاگرام کاربران محسوب می‌شود و به دلیل قوی  بودن اینستاگرام در زمینه بازاریابی قوی برای کسب و کارهایی که به دنبال توسعه و افزایش فروش محصولات خود با تبلیغات در اینستاگرام هستند، بسیار تاثیرگذار است و باعث جلب اعتماد کاربران، افزایش بازدید پیج، دیده شدن محصولات و خدمات، سهولت در بازاریابی اینترنتی، بالارفتن سرعت رشد پیج، تبدیل فالوورهای فعال به مشتریان وفادار و درخواست توسط دیگر پیج‌ها برای تبلیغات و ... می‌شود.

gxFVlsejPAvl

در تعریف فالوور فعال و واقعی باید گفت که به کاربری اطلاق می‌شود که با تکمیل پروفایل خود به طوری که هم عکس داشته باشد و هم متن، به تازگی نیز در پیج خود ویدیو یا پست جدیدی را به اشتراک گذاشته و استوری نیز داشته باشد.

البته باید متذکر شد که بهترین کالا، مفیدترین خدمات و جذاب‌ترین محتوا در اینستاگرام در صورت دیده نشدن، محکوم به شکست و عدم رونق کسب و کار خواهد بود. در همین راستا است خرید فالوور اینستاگرام  در کنار تبلیغات در اینستاگرام یکی از بهترین روش‌ها و راه‌ کارها برای جذب فالوور و فروش محصولات است. این تبلیغات است که افزایش فالوور را بوجود می‌آورد و این دنبال کننده‌ها و فالوورها هستند که از شما خرید می‌کنند. بنابراین کاربران باید بخشی از وقت و درآمد خود را به تبلیغات و در کنار آن به خرید و جذب فالوور بیشتر اختصاص دهند.

البته برخی به اشتباه بر این گمان هستند که خرید فالوور اینستاگرام، کلا جنبه فیک دارد و در افزایش سطح تعامل پیج اینستاگرام بی تاثیر است. اما فالوو‌رهایی که از طریق سرور اختصاصی افزایش فالوور بعضی سایت‌ها مثل سایت https://instagrm.ir به ثبت می رسند، بالای 90 درصد فعال هستند. این پروفایل‌ها از همه نشانه‌هایی که بیانگر فعال بودن یک اکانت در اینستاگرام می‌باشد، برخوردار بوده و به افزایش بازدید استوری، لایک و ویو ویدیو‌ها و در نهایت مشاهده  تبلیغات در اینستاگرام و رونق کسب و کار کمک شایانی می‌کنند.

اهمیت لایک و خرید لایک اینستاگرام

‌ تایید شدن کار افراد را در اینستاگرام، می‌توان از روی لایک پست‌هایشان متوجه شد. در واقع تعامل عکس و ویدیو مابین کاربران از قابلیت منحصر به فرد اینستاگرام می‌باشد. از طرفی، دلیل اصلی اهمیت لایک یک تصویر یا ویدیو، توجه  کاربر پس از مشاهده  تصویر به تعداد لایک‌های آن پست یا تصویر می‌باشد زیرا وجود تعداد زیاد لایک‌ برای یک پست باعث تمایل کاربر به ورود به پروفایل و حتی مشاهده سایر پست‌های آن پیج و و دیده شدن تبلیغات در اینستاگرام و برند کسب و کار افراد و   در نهایت فالو آن می‌گردد. در واقع تعداد لایک‌های زیاد یک پست در اینستاگرام، از نشانه‌های جذابیت آن پست بوده و این یعنی موفقیت در جلب توجه کاربران و کسب پارامترهای مهم الگوریتم اینستاگرام.

الگوریتم اینستاگرام در مورد لایک:

فرض کنید یک پیچ اینستاگرام تعداد ده هزار نفر فالور دارد . وقتی یک پست منتشر می‌شود، این پست برای همه ده هزار نفر ارسال نمی‌شود بلکه اینستاگرام براساس الگوریتم خود در ابتدا، آن را تنها به ۱۰ درصد از فالورها نشان می‌دهد . اگر در ۲۰ الی ۳۰ دقیقه ابتدایی عکس العمل این ده درصد از فالورها به پست ارسالی مثبت باشد اینستاگرام آن را به فالورهای بیشتری نشان می‌دهد . پس همه چیزبستگی  به همان تعداد لاین و کامنتی دارد که در ۳۰ دقیقه اول انتشار پست، از طرف آن ده درصد انجام می‌شود . اگر بازخورد آنها مثبت باشد پست ارسال شده، حتی می‌تواند در صفحه اکسپلور اینستاگرام هم نشان داده شود که خود یک فرصت عالی برای دیده شدن و تبلیغات در اینستاگرام است .

نکاتی که در زمان خرید لایک اینستاگرام باید در نظر داشت

epyWCuELc0mf

1- نرخ مشارکت که حاصل مجموع کامنت‌ها و لایک تقسیم ‌بر تعداد فالوورهای یک صفحه است و هر چه بیشتر بودن فالوورهای یک صفحه نشانه کمتر بودن این نرخ است. اینستاگرام در این شرایط می‌تواند با این فرمول ساده، سریع متوجه فیک بودن لایک‌ها شود. این یعنی قبل از خرید لایک باید سعی شود توازن به‌درستی صورت بپذیرد.

2- فعالیت در اینستاگرام باید به‌صورت واقعی باشد تا اینستاگرام آن پیج و فعالیت‌ها و  تبلیغات در اینستاگرام را به دیگران پیشنهاد بدهد.

3 - تجارت واقعیبا انتشار پست‌هایی که مطابق میل مخاطبین باشد و در این صورت اگر پست‌های جالب منتشر شود، می‌توان خیلی سریع سیلی از لایک‌های واقعی را به سمت پیج هدایت نمود و یا از طریق سایت  https://instagrm.ir اقدام به خرید لایک اینستاگرام نمود.

البته نرساندن به یک توازن خوب و نرخ تعامل توسط کاربر با خرید ربات و یا لایک فالوور سبب متوجه شدن اینستاگرام شده و اینستاگرام علاوه بر اینکه کاربر را در صفحه اکسپلور راه نمی‌دهد جریمه‌هایی لحاظ خواهد نمود. این جریمه‌ها می‌تواند شامل بلاک موقت، بلاک دائم، اکشن بلاک، شدوبن و دیسیبل پیج باشد.

در پایان باید عرض نمود که تبلیغات دراینستاگرام از ابتدای فعالیت اینستاگرام نشان داده است که یک ابزار قدرتمند برای کسب و کارها محسوب شده و می‌تواند سبب دیده شدن محصولات و خدمات گردد. اگر هنوز کسی است که با وجود دارا بودن کسب و کاری جدی، از اینستاگرام استفاده نمی کند، باید گفت ممکن است تجارت خود را با یک صدمه بزرگ مواجه سازد زیرا امروزه استفاده از تبلیغات در اینستاگرام به یکی از اصول اساسی بازاریابی و توسعه کسب و کار بدل شده است که البته با افزایش فالوور بر رشد کسب و کار می‌توان تاثیر به سزایی گذاشت.

Jm917KsJi2bv

درباره سایت  https://instagrm.ir

تبلیغات دراینستاگرام به عنوان بهترین محل کسب کارافراد با بیش از ۴۰ میلیون کاربر که یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان مردم محسوب می‌شود، بسیار مقرون به صرفه و خردمندانه می‌باشد. در این بین سایت  https://instagrm.ir از جمله سایت‌هایی است که برای تبلیغ در اینستاگرام می توان از آن کمک گرفت تا به کسب و کار خود رونق فراوانیبخشید. همچنین این سایت می‌تواند فالوورهای زیادی را توسط استراتژی‌های مختلف به کاربران ارائه دهد و باعث رونق دوچندان کسب کار آنان شود. همچنین این سایت با خدمات خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام و خرید بازدید اینستاگرام در خدمت رونق کسب و کار کاربران و عزیز می‌باشد.

در ضمن اگر کاربران عزیز به دنبال اخبارهای مهم اینستاگرامی باشند و می‌خواهند اطلاعات خود را در زمینه‌های مختلف درباره اینستاگرام کامل کنند می‌توانند در بخش اخبار اینستاگرام سایت، مطالب مورد نظر خود را دنبال کنند. مطالبی همچون:

معرفی اینفلوئنسر و تاثیر آن در جامعه، معرفی فالوور فوری اینستاگرام، معرفی بهترین سایت برای خرید فالوور فعال اینستاگرام، لایک ایرانی ارزان اینستاگرام و اهمیت آن، اهمیت خرید فالوور ایرانی برای اینستاگرام، صفر تا صد خرید فالوور اینستاگرام، مزایای داشتن فالوور اینستاگرام و معرفی فالوور اینستاگرام و .....

راه‌های ارتباطی:

021-91016097

https://instagrm.ir

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها