در شروع فصل گرما سرویس کولر گازی را در الویت قرار دهید

کد خبر: 1060427

UttguG86G4Ck

استفاده از کولرگازی و اسپیلت امروزه بسیار رایج است. این دستگاه‌های تهویه مشکلات کولرهای دیگر را ندارد. کولرهای گازی از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و قیمت‌های بسیار متفاوتی دارند. نمونه‌های خارجی آن‌ها در حال حاضر چندین برابر نمونه‌های ایرانی قیمت دارند.

میتوان گفت در حال حاضر با توجه به گرم شدن هوای زمین و نیاز به سیستم خنک کننده ی قوی یکی از پرکاربردترین سیستم های تهویه مطبوع در صنعت تاسیسات ساختمان کولر گازی اسپلیت می باشد. اساس کار این تجهیزات به این صورت است که با تبدیل مایع مبرد دورن کمپرسور به گاز هوای خنک ایجاد شده را به داخل فضای اتاق منتقل می کند. این سری از سیستم های تهویه مطبوع در مدل های متفاوت و با موقعیت نصب های متنوعی توسط شرکت های داخلی وخارجی تولید و روانه بازار رقابت می شوند.

قطعات کولر گازی همه آن تجهیزاتی است که در ساختار کلی این دستگاه وجود دارد. کولر گازی، صرف نظر از برند و شرکت سازنده، از اجزا و قطعات گوناگونی تشکیل شده است که هر کدام وظایف مربوط به خود را انجام می دهند. به طور کلی اجزای کولر گازی را در دو قسمت الکتریکی و مکانیکی بررسی می کنند.

در بخش الکتریکی باید به الکتروموتور فن به همراه پروانه، برد الکتریکی، فیوز حرارتی اوتوماتیک، سنسور دما، خازن، تابلو برق و در بخش مکانیکی باید به کمپرسور، کندانسور، اوپراتور، ماده مبرد و لوله مویی اشاره کرد. هر یک از این اجزا هم قابلیت تعمیر دارند و هم تعویض. برای تعمیر کولر گازی همه این قطعات باید به صورت جداگانه بررسی و ارزیابی شوند .

اگر کولر گازی شما دچار مشکل فنی و نیاز به تعویض قطعات دارید . امروزه با وجود وب سایت های فروشگاه اینترنتی قطعات کولر گازی کار بسیار ساده تر شده و شما میتوانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه قطعات کولر گازی اقدام به خرید این قطعات کنید .

ساکنین شهرستان کرج برای تعمیر و سرویس کولر گازی خود به کجا مراجعه کنند ؟

ساکنین شهرستان کرج اگر کولر گازی خود را را ازنمایندگی معتبر کولر گازی در کرج خرید کرده باشند از خدمات پس از فروش بهرمند خواهند شد . زیرا در فروشگاه کولر گازی در کرج که نماینده رسمی برند مورد نظر شما باشد این خدمات از نکات مهم و غیر قابل انکار خواهد بود . کولر گازی هم مانند هر وسیلۀ دیگری بعد از مدتی استفاده، در معرض آلودگی‌ها قرار می‌گیرد و ممکن است کارایی آن نسبت به قبل کاهش پیدا کند. به همین دلیل توصیه هر متخصصی به شما،  سرویس و تعمیر کولر گازی است. شما که دلتان نمی‌خواهد به جای پرداخت هزینه اندک سرویس کولر، مجبور به پرداخت هزینه برای خرید کولر دیگری شوید؟! پس حتماً باید مطمئن شوید که کولر گازی شما به خوبی سرویس شده و سر حال است.

اگر که کولر گازی شما قدرت سابق را ندارد، پس نیاز به سرویس شدن دارد. شما باید این سرویس را جدی بگیرید، چرا که اگر در این حالت به کار کشیدن از کولر خود ادامه بدهید، طول عمر آن تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

تعمیر کولر گازی یکی از موارد پر اهمیت برای همه کسانی است که کولر گازی دارند که نباید این کار را به دست هر کسی بسپارند. اگر در کرج زندگی می‌کنید نیاز دارید که از یک نمایندگی تعمیر کولر گازی در کرج کمک بگیرید. برای تعمیر کولر گازی در کرج بهتر است از یک مرکز تخصصی حرفه ای کمک بگیرید.

اگر بخواهیم به صورت واضح به زمان تعمیر کولر گازی اشاره کنیم باید بگویم زمانی که کولر بوی بدی از خود ساطع می‌کند، کولر باد گرم می‌دهد، لوله‌های کولر گازی نشتی دارند، کولر گازی یخ می‌زند، کولر خاموش شده و روشن نمی‌شود و … .

در تعمیر کولر گازی از قطعات اورجینال استفاده کنید

داشتن گارانتی برای قطعات به این منزله می باشد که شما با خاطری کاملا اسوده می توانید از این امکان بهره مند شوید چرا که نداشتن گارانتی و ضمانت نشان از نامرغوب بودن ان محصول می باشد حال با داشتن این ضمانت که علاوه بر این که با داشتن هر مشکلی در طی گارانتی ان قطعه تعویض می شود کیفیت بالایی نیز به دلیل اصلی بودن ان دارد. به طور مثال اگر شما از کولر گازی میتسوبیشی استفاده می کنید و نیاز به تعویض پنل کولر گازی میتسوبیشی خود دارید نکته حائز اهمیت خرید آن از نمایندگی کولر گازی میتسوبیشی است . تمامی قطعات مورد نیاز شما برای کولر گازی در همه برندها اعم از انواع کمپرسور ، بردهای الکترونیکی ، لوله های مسی و روکش های انها که بسیار نیز مورد استفاده قرار می گیرند ، پنل کولرگازی و دیگر لوازم مورد نیاز خود را  با مناسب ترین هزینه در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه کنید .

اگر کولر گازی میتسوبیشی شما درست کار نمی‌کند و سرمای کافی ندارد یعنی نیازمند سرویس، شارژ گاز یا تعمیر است.

برخی از مشکلات در اکثر کولر گازی بیشتر از همه رخ می‌دهد.

    کولر گازی روشن نمی‌شود.

    کولر گازی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.

    کولر گازی یک سره کار می‌کند.

    کولر گازی سرما و باد خنک ندارد و یا سرمای آن کم شده است.

    کولر گازی با صدای بلند کار می‌کند.

    کولر گازی بوی بدی می‌دهد.

    کویل‌ها یا لوله‌های کولر گازی یخ و یا برفک می‌زنند.

    کولر گازی آب ریزش دارد و یا آب پرتاب می‌کند.

    کولر گازی کد ارور نمایش می‌دهد.

    ریموت کنترل کولر گازی کار نمی‌کند.

شماهم به دنبال قیمت بازار قطعات کولر گازی هستید و میخواهید بدانید که قیمت ها دقیقا چقدر می باشد؟ ما پیشنهاد می دهیم که در صورتی که قصد دارید اقدام به خرید کنید یک تماس با نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش برند مورد نظر شماست .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها