تشک رویا و مزایایی که کمتر می‌شناسیم

کد خبر: 1065402

تشک رویا برای علاقمندان به کالای خواب مرغوب ایرانی تشکی شناخته شده است. نامی آشنا و قدیمی که پا به پای نوآوری‌های روز حرکت کرده و تولیدات آن بدلیل مرغوبیت مواد اولیه و کیفیت محصولات قدرت رقابت با برندهای خارجی را دارند.

شاید آنچه از ظاهر تشک‌های خوشخواب می‌بینیم در بسیاری موارد شبیه به هم باشد. اما زمانی که صحبت از ویژگی‌های محصولات گوناگون به میان می‌آید، برتری بعضی نمونه‌ها نسبت به سایرین و نیز تفاوت‌های آنها خود را بهتر نشان می‌دهد.

در این نوشتار:

  • از مزیت‌های ناگفته تشک رویا با شما گفتگو می‌کنیم.
  • به تنوع کاربردی محصولات این برند اشاره‌ خواهیم داشت.
  • در انتها نیز متن را با معرفی ۲ محصول از تشک‌های این برند به پایان می‌رسانیم.

با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

خواب خوب یعنی تشک خوب...

خواب از نیازهای اساسی ما انسان‌هاست. علاوه بر رفع خستگی و تمدید قوای از دست رفته، خواب می‌تواند تاثیرات فوق‌العاده‌ای در ترمیم بخش‌های مختلف مغز و سلول‌های عصبی داشته باشد.

علاوه بر این، چشمان ما نیاز به ساعاتی برای جبران نیروی از دست رفته و ویتامین‌های مصرفی در طول روز دارند و هیچ فرصتی برای این کار بهتر از ساعات خواب نیست!

با وجود تمام این گفته‌ها و نیاز شدید بدن به خواب، اگر شرایط مناسب برای آن فراهم نباشد، ساعت‌ها در بستر بیدار می‌مانیم. در شرایط نامناسب، حتی اگر بخوابیم لزوما به رفع خستگی و خواب عمیق منتهی نخواهد شد.

تشک بخش مهم و اساسی از رختخواب ما را تشکیل می‌دهد. پس بررسی آن و شناختن تشک‌های باکیفیت و انواع آنها می‌تواند راهنمای خوبی برای رسیدن به خوابی راحت و عمیق باشد.

تشک رویا نمونه‌ای از همین موارد است. در ادامه مطلب همراه با هم موارد خاص و ناگفته‌های این تشک را بررسی می‌کنیم.

رویا: عرضه کننده بهترین قیمت‌هاست!

قیمت یک کالا، همیشه بخش مهمی از روند خرید آن را تشکیل می‌دهد. هرقدر هم از مشخصات یک کالا بشنویم تا قیمت آن را ندانیم یا از میزان آن راضی نباشیم، نخواهیم توانست قدم خوبی برای خرید برداریم.

برند کالای خواب رویا، طی سالها سابقه تولید و فروش توانسته رضایت مشتریان خود را از این جهت به دست آورد. ارایه قیمت‌های مناسب برای تشک‌های خوشخواب در مدل‌های مختلف از این برند باعث شده تا افراد با هر میزان بودجه و برنامه‌ریزی بتوانند نمونه‌ای از این محصولات را برای اتاق خواب خود تدارک ببینند.

تنوع مدل‌های این محصولات که با تنوع قیمت‌های آنها همراه شده است، فرصت خوبی است تا افراد با نیاز به هر نوع تشک بتواند برای خرید نمونه‌ای از محصولات تشک این برند پا پیش بگذارند.

رویا یعنی برای هر نوع سلیقه، یک نوع تشک!

وقتی از تنوع محصولات تشک رویا صحبت می‌کنیم، منظور فقط تعداد زیادی تشک با مدل‌ها و ظواهر مختلف نیست. بلکه رویا توانسته برای افراد با نیازهای مختلف و الزامات بدنی متفاوت تشک‌ مناسب را تولید کند.

شاید با یک مثال بهتر بتوان موضوع را تشریح کرد:

فرض کنیم شما به خوابیدن روی بسترهای نرم عادت دارید. اما وزن زیادی دارید که با خوابیدن روی سطوح نرم فرو می‌رود. در چنین حالتی، تشک نرم باعث تعریق زیاد برای شما شده و تنفس پوستی را دچار اختلال می‌کند. هم چنین با فرو رفتن تشک، کمر شما و مهره‌های ستون فقرات به مرور زمان تغییر شکل داده و دچار آسیب می‌شوند.

در چنین حالتی تکلیف شما چیست؟ اگر تشکی با فنرهای نرم انتخاب و خریداری کنید، پس از مدتی نه چندان طولانی، در اثر فشار وزن شما، فنرها از بین رفته و بدنه تشک فرونشست می‌کند و نخواهید توانست خواب راحت و سالمی روی آن تجربه کنید.

انتخاب تشک اسفنجی با فشردگی کم هم پس از مدت کوتاهی شما را از نتیجه کار مایوس خواهد کرد. چون تشک خیلی زود زیر بار فشار وزن شما فرو رفته و اسفنج‌های آن خاصیت خود را از دست می‌دهند.

در این حالت می‌توانید با مشورت کارشناس فروش یا به تشخیص پزشک خود، نمونه‌ای از تشک‌های طبی رویا را با درجه سفتی لازم برای خود انتخاب کنید. این تشک‌ها با محاسبات دقیق طوری ساخته می‌شوند که با اعلام وزن خود و با کمک فروشنده از درجه سفتی مناسب برای خود باخبر می‌شوید.

هم‌چنین اگر به دردهای کمری یا مشکلات مهره و دیسک کمر دچار باشید نمونه‌های مدیکال تشک رویا و نیز محصولات اولترا برای شما مناسب خواهد بود.

تشک‌های فنر پاکتی رویا و زوج‌های حساس

اگر شما هم از آن دسته زوج‌هایی هستید که با هر اشاره کوچک از خواب می‌پرید و نسبت به کوچکترین لرزش و صدایی حساس و بدخواب می‌شوید، رویا برای شما خبرهای خوبی دارد.

بیشترین لرزش و صدای تولید شده در تشک مربوط به برخورد و سایش فنرهاست. در تشک‌ رویا اولترا، بخاطر استفاده از فنرهای ایستاده با غلاف پلی‌یورتان بطور کلی تماسی بین فنرها وجود ندارد. پس از اصطکاک بین آنها که به صدا و جیرجیر منجر می‌شود هم خبری نیست! هم‌چنین لرزشی که از انتقال حرکت بر روی تشک ایجاد می‌شود در این نوع تشک از بین رفته است.

مجموع این موارد باعث شده تا تشک‌های پاکت اسپرینگ رویا، مصون از حرکت و سروصدا، همان تشک رویایی باشند که خوابی عمیق و آرام برای زوج‌ها تدارک می‌بینند. بدون اینکه برخاستن یک نفر از بستر دیگری را از خواب بیدار کند یا برای او مزاحمت ایجاد کند.

با رویا به روز و همپای تکنولوژی باشید

هر یک از ما در طول سال‌ها نمونه‌های زیادی از تشک و دیگر لوازم کالای خواب را می‌بینیم یا از آنها استفاده می‌کنیم. اما صرف‌نظر از زیبایی و دیگر خصوصیات این محصولات، به‌روز و مدرن بودن آنها موضوع جداگانه‌ای است. تشک رویا همپای فن‌آوری روز دنیا حرکت کرده و برای کسانی که مایلند از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا استفاده کنند، محصولاتی مدرن دارد.

معرفی محصول

در این مطلب درباره تشک رویا و ویژگی‌های آن نکاتی را مرور کردیم. از تنوع مدل‌های آن و به‌روز و مدرن بودن محصولات آن گفتیم. در این بخش به معرفی دو نمونه از محصولات این برند می‌پردازیم. با ما همراه بمانید.

تشک رویا اولترا پلاس

برای کسانی که بدنبال تشکی با خواص مشترک فنر و اسفنج هستند، رویا محصول خاص و مدرن تولید کرده است. رویا اولترا پلاس تشکی با فنرهای منفصل پاکتی است که آرامش و دوام را یکجا دارد. همانطور که توضیح دادیم این محصولات تشک، به‌دلیل جدا و محکم بودن فنرها از لرزش و صدا مصون هستند. این تشک هم‌چنین از لایه‌های اسفنجی با تراکم‌های مختلف و متفاوت برخوردار است. ترکیب این لایه‌ها با فنرهای منفصل محصولی با مزیت‌های مشترک راحتی، سلامتی و آرامش تولید کرده است.

از دیگر مزیت‌های این تشک می‌توان به رویه مخصوص آن اشاره کرد. رویه‌ای ۳ لایه و نقش‌دوزی شده که از الیاف ضدحساسیت و ضدمیکروب تهیه شده است. این رویه دارای خاصیت کشسانی بالایی است که دوام آن را بیشتر کرده و از پارگی آن جلوگیری می‌کند.

اولترا پلاس رویا را با گارانتی ۹ ساله و خدمات پس از فروش و پشتیبانی قوی شرکتی دریافت می‌کنید.

تشک رویا مدیکال ۴

در میان نمونه‌های مدیکال تشک رویه، مدیکال ۴ از محصولات ویژه و پرطرفدار فول طبی است. کاربرد لایه‌های اسفنجی متنوع در این نوع تشک آن را به‌لحاظ طبی و استفاده برای افرادی با کمرهای حساس و حتی درد و مشکلات مهره‌ای بسیار مناسب نموده است.

برش لایه‌های اسفنجی و صاف بودن سطح آنها تاثیر زیادی در راحتی و سلامتی کاربران دارد. برند رویا با در نظر گرفتن همه این موارد، این محصول خود را با خواص ویژه و لایه‌های اسفنجی در تراکم‌های مناسب و متنوع ساخته است. برش‌های CNC هم به یکدست و صاف بودن آنها کمک کرده است. در نهایت این محصول با داشتن درجه سفتی حساب شده برای همه افراد مناسب است.

رویه تشک رویا هم از جنس الیاف آنتی آلرژیک تهیه شده و در برابر نفوذ میکروب و باکتری مقاوم است. از این نظر کاربران این نوع تشک می‌توانند با اطمینان از بهداشتی بودن آن خوابی آرام و بی دغدغه را بر روی آن تجربه کنند.

کلام آخر

در مجموع می‌توان چنین نتیجه گرفت که برند رویا با در نظر گرفتن تقاضا و نظر مشتریان تولید محصولات خود را ترتیب می‌دهد. ویژگی‌هایی از قبیل دوام بالا، کیفیت رقابتی و داشتن مزیت‌های بهداشتی در کنار قیمت تشک باعث شده تا تولیدات تشک این برند از محبوبیت زیادی بین خریداران برخوردار باشد.

شما هم می‌توانید در صورت تمایل نمونه‌های مختلف این محصولات را در کنار دیگر اقلام کالای خواب در سایت گرم و نرم مشاهده نمایید.

در این خرید مزیت‌هایی نظیر گارانتی کیفیت و تعویض کالا و ارسال رایگان نیز به شما تعلق می‌گیرد. ضمن اینکه از خدمات متنوع پس از فروش و پشتیبانی قوی شرکتی نیز بهره‌مند خواهید شد.

برای اطلاع از مشخصات کالا و مزیت‌های خرید، هم‌چنین می‌توانید به سایت فروشگاهی گرم و نرم مراجعه نمایید. هم چنین برای دریافت اطلاعات کالا و شرایط خرید می‌توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناس فروش در تماس باشید.

توسط مهین مکتبی

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها