هاتف ساعتچی معتبرترین گالری آنلاین طلا و جواهر در ایران

کد خبر: 1066573

lyXE4Gzu76Pj

آیا به دنبال یک مکان مناسب برای خرید طلا و جواهرات هستید؟ آیا فرصت گشت و گذار از این گالری به این گالری برای خرید کالای مورد نظر خود را ندارید آیا دوست دارید کسی را که دوستش دارید با بهترین کادو شگفت زده کنید؟ فروشگاه هاتف ساعتچی یک شگفتانه‌ی بی نظیر برای شما دارد، یک گالری زیبا، در خور و شایسته شما.

شاید شنیده باشید که طلا علاوه بر زیبایی و ظاهر جذابی که برای همه به‌خصوص خانم‌ها دارد، یک خاصیت مهمی نیز برای سلامتی بدن دارد و آن این است که با پوشیدن طلا و استفاده از طلا جریان خون افزایش می‌یابد و گردش خون در بدن بهتر انجام می‌شود، شاید یکی از دلایل لذتی که همه ما بعد از استفاده از یک قطعه طلا در دستمان و یا در قسمت‌های دیگر چون ساق پا و سینه، احساس می‌کنیم برگرفته از این موضوع باشد که این میزان گردش خون در میزان حس خوب ما دخیل است، به هر صورت فکر نمی‌کنم مسی را پیدا کنید که از دیدن و خرید از یک گالری در از طلا و جواهرات زیبا با سنگ‌های قیمتی و زیبا لذت نبرد.

کافی است چشم‌هایتان را ببندید و کالای مورد نظرتون را مجسم کنید، شک نکنید اینجا بهترین انتخاب برای همه عزیزانی است که شاید تازه یک زندگی را آغاز کردند و یا شما همسر و مادر و پدر یا شما عزیزی که خداوند یک گل زیبا و یک غنچه نو شکفته به شما هدیه داده، ما برای کودک شما هم کالای مورد پسندتان را داریم.

فروشگاه هاتف ساعتچی از گذشته تا به امروز

می گویند فتحعلی شاه قاجار ساعتش خراب می‌شود و برای تعمیر ساعتش به ناپلئون پناپارت فرمان می‌دهد تا فردی را برای این کار پیدا کند. فرمانده ناپلئون برادران سوئیسی را معرفی می‌کند که ساعت شاه قاجار را تعمیر می‌کنند، فتحعلی به آن دو برادر لقب ساعتچی را می‌دهد، در این میان خوب است بدانید که یکی از برادران در ایران می ماند و پیشه و تجارتی را پیش می‌گیرد و از حکومت کناره می‌گیرد و اولین فروشگاه ساعتچی را در بازار تهران‌ افتتاح‌ می‌کند. هاتف ساعتچی از نوادگان این برادر سوئیسی است که آق بابا نام داشت. هاتف پسر سوم حاج هادی هاتف ساعتچی است، آنها نسل در نسل پیشه آق بابا را در پیش گرفتند و بالاخره هاتف ساعتچی در سال ۱۳۸۲ با تجارتی نوین پا در عرصه بازار تجارت گذاشت. طلا و جواهرات زیبا و مدرن هاتف خیلی زود در عرصه رقابت حرفی برای گفتن داشت، تنوع، طرح های نو و اصیل، زیبایی و بسته بندی های شیک، توجه به سلایق مشتری و غیره همه از ویژگی‌های گالری هاتف در بازار بود و اما با وجود این قدمت و اصالت حضور وی در فضای مجازی و فروش آنلاین بسیار احساس می‌شد بر همین نیاز بود که در اولین روز از فروردین سال ۱۳۹۶ فروشگاه آنلاین هاتف ساعتچی برگی نوین در کتاب پر قدمت ساعت چی‌ها گشود.

قدمت و اصالت خاندان هاتف ساعتچی ها نشان از شایستگی و ماندگاری آن‌ها در بازار است، در این آشفته بازاری که قیمت طلا و جواهرات هر روز در حال نوسان است و با وجود این نوسانات هنوز هم این گالری مشتری‌های خود را دارد و با اعتماد کامل در حال ارائه بهترین خدمات به مشتریان در فضای مجازی است.

فروشگاه آنلاین هاتف ساعتچی

o5fJaAprI0KL

اولین فروش این فروشگاه از شهر مقدس مشهد در هشتم فروردین سال ۱۳۹۶ آغاز شد. این فروش بهاره، برکتی نهاد بر ادامه راه که پیوسته تجارت این فروشگاه رونق یابد و بر سکوی صعود برسد، اکنون خاندان ساعتچی با ارائه خدمات زیر افتخار مشتری مداری را دارد.

  • ارسال رایگان به تمام نقاط کشور
  • بیمه
  • هفت روز ضمانت تعویض
  • تخفیف روی تمامی محصولات
  • مشاوره تلفنی
  • چت آنلاین
  • دسته بندی محصولات
  • ست جواهر (گردنبند، گوشواره، انگشتر و دستبند)
  • ست جواهر ازدواج (حلقه زنانه، حلقه مردانه، حلقه ست و...)
  • جواهرات خاص
  • خرید اقساطی طلا
  • سرویس و خدمات ویژه‌ای چون حکاکی انگشتر و حلقه، ارسال کارت با پیام اختصاصی

چند نکته در خرید آنلاین طلا

  • نکته اول اینکه بعد از ورود به سایت بهتر است ابتدا عضو شوید و یک پروفایل برای خود ایجاد کنید.
  • نکته دوم برای خرید، بهتر است ابتدا مطالعاتی را در قسمت مجلات تخصصی داشته باشید این قسمت به شما در خریدی با آگاهی کمک فراوانی می کند.
  • نکته سوم اینکه خدمات تعویض طلا در مدت هفت روز اولیه خرید فقط مختص خرید آنلاین می‌باشد پس عجله کنید که فروشگاه زیبای هاتف ساعتچی منتظر شماست.

شبکه های اجتماعی

ما تقریباً در چند شبکه اجتماعی از جمله‌ واتساپ، اینستاگرام و چند شبکه دیگر عضو هستیم، مشتریان عزیز می‌توانید جهت دیدن انواع و مدل‌های مختلف ما به این شبکه‌ها که در صفحه اول سایت در قسمت پایان صفحه موجود است مراجعه کنید و با یک کلیک به شبکه مورد نظر پیوسته و به کالاهای گالری فروشگاه هاتف ساعتچی دسترسی یابید و خرید کنید.

آدرس ما و نحوه ارتباط با گالری طلا و جواهر هاتف ساعتچی

Wyqec5OOfFMY

حتماً می‌خواهید بپرسید چگونه می توانید از دنیایی از طلا و جواهرات هاتف ساعتچی ما دیدن کنید و کالای مورد نظر خود را بخرید و از شیک پوشی لذت ببرید، برای خرید از فروشگاه ما کافی است به آدرس سایت یا به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید و با خیالی آسوده کالای خود را بخرید و به سبد خریدتان اضافه کنید. نحوه ارتباط‌ گیری با ما از طریق زیر امکان پذیر است.

تلفن: +98 21 5561 2185

پیج اینستاگرام: instagram.com/saatchi.hatef.jewellery

آدرس سایت: https://hsaatchi.com

شعبه ۱: تهران. الهیه. مرکز خرید مدرن الهیه. طبقه همکف‌‌

شعبه ۲: تهران. خیابان پانزده خرداد. بازار زرگرها. ‌‌پلاک ۳۶

شعبه ۳: تهران. خیابان پانزده خرداد. بازار زرگرها. ‌‌پلاک ۴۱

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها