بررسی مشخصات و ویژگی های روغن های انتقال حرارت بهران و واسکازین 140

کد خبر: 1073765

فروش انواع روغن های صنعتی پرفروش بهران از جمله : روغن بهران حرارتی , روغن بهران سمند واسکازین ویژه 85w140 , بهران سرد ویژه 68 و.. با بهترین کیفیت ها و قیمت ها در فیداراویل.

بررسی انواع روانکارهای مهم صنعتی که شامل روغن های صنعتی و گریس ها می شوند .در میان آنها قصد داریم 3 تا از مهم ترین و پرفروش ترین روغن های صنعتی بهران را به شما معرفی کنیم و به بررسی مشخصات هر یک از آنها بپردازیم.

Wc2ioVo2WQSy

روغن بهران سمند ویژه 85w140: 

عموما در جهت  روانکاری جعبه دنده دستی انواع خودرو های بنزینی و دیزلی سبک و سنگین استفاده از روغن بهران سمند ویژه 85w140  مورد توجه اکثریت قرار میگیرد که دارای خاصیت های گوناگون می باشد.  برای معرفی نمونه ای از این خواص باید ذکر شود این روغن ها ضد سایش و‌ دارای تحمل بسیار بالا در برابر حرارت هستند و به همین جهات دارای محبوبیت زیادی می باشند. البته پایداری بالا در برابر اکسیداسیون که به بهترین شکل در شرایط دارای دمای بالا از زنگ زدگی و خوردگی جلو گیری دارد را نیز نمی توان از این ویژگی ها نادیده گرفت.  همچنین سازگاری با آب بندها که در کنار آنها پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی دارند از خصوصیات دیگر این روغن ها بوده و آنها را می توان تولید شده از روغن پایه معدنی و سنتتیک دانست. کارکرد بسیار مناسبی در دما های خیلی بالا یا خیلی پایین از خصوصیات مهم این روغن می باشد که تمامی روغن های منتخب شما جهت روانکاری خودرو  باید دارای تحمل و مقاومت بالایی در دماهای مختلف باشند. در غیر این صورت قادر به انجام درست عملیات نبوده و منجر به خوردگی و فرسایش قطعات خودرو می شوند. بنا به این موارد باید آنها در کنار کیفیت بالا از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید.  

BMgMOG5ECsiZ

روغن انتقال حرارت بهران:  

امروزه از دسته مهم ترین روغن های صنعتی، روغن انتقال حرارت بهران بوده که در سیستم های بسته با انتقال حرارت ۳۲۰ درجه سانتی گراد موارد استفاده آن قابل مشاهده است. این روغن ها دارای ویژگی های گوناگونی هستند که با توجه به هریک در امور به خصوصی نیز به کار میروند. مقاومت در برابر اکسیداسیون و حرارت بالا، جلوگیری از رسوب مواد و فراریت کم از جمله این ویژگی ها می باشند که مقاومت بالا در گرما و حرارت و همچنین جلوگیری از ایجاد لجن را از خواص کلی این محصول می توان نام برد. 

eCzTvi7RQ6qt

سیستم های دارای قابلیت انتقال حرارت از طریق روغن های صنعتی به دو دسته سیستم های تحت فشار یا بسته و سیستم های بدون فشار یا باز تقسیم می شوند. انتقال حرارت روغن حرارتی به این شکل است که  گرما از یک منبع گرمایشی گرفته  و به مصرف کننده می رود. این نوع از سیال ها و انتقال دهنده ها دارای ۵ دسته گاز، روغن ها یا سیالات آلی، آب ، فلزات مذاب و ترکیبات سیلیکونی می باشند. تمامی این موارد اهمیت این روغن را اثبات می کنند که به دلیل  داشتن پایه های معدنی، کاربرد بسیاری در صنعت نیز دارند. داشتن ضریب هدایت حرارتی بالا در این روغن باعث شده تا به روغنی مهم در صنعت تبدیل شود که بنا به تمامی این موارد در طول زمان انجام این عملیات، هیچگونه افزایش گرانوری بروز نخواهد داد. 

  

خرید و فروش واسکازین ۱۴۰: 

واسکازین ۱۴۰ را می‌توان از جمله روان کننده هایی با کیفیتی بسیار بالا معرفی نمود که ترکیبات و فرمول های شیمیایی و‌ مهندسی به خصوصی دارند. استفاده از آنها در ماشین های سنگین بسیار مشاهده می شود به دلیل آنکه دارای خاصیت تحمل بار و فشار بسیار بالا و جلوگیری از خراش و ساییدگی دندانه دنده ها می باشند. تمامی این دلایل گویای اهمیت این واسکازین ها می باشد که کاربرد گسترده این روان‌ کننده های صنعتی عموما در چرخدنده های قوسی و دنده های گیربکس به دلیل مقاومت در برابر حرارت و جلوگیری از خوردگی و سایش مشاهده می شود. این محصول باید با توجه به  نوع گیربکس خودرو شما انتخاب و مورد استفاده قرار گیرد. برای معرفی مرغوب ترین روغن های پایه نیز می توان این نوع از روغن ها را نام برد که کاربرد آنها در جعبه دنده هایی با  قدرت بالا حاوی چرخ دنده های هیپوئیدی ، حلزونی مایل و مخروطی بسیار مشاهده می گردد.

روغن بهران سرد ویژه 68 نیز از دیگر روانکارهای صنعتی مهم و پرفروش بوده که مهم ترین ویژگی آن را می توان : روانکاری بالا در دماهای بالا دانست.

KT0rLhlKfmP0

 در نظر گرفتن نکاتی حین خرید این محصولات از جمله موارد ضروری بوده که باید مد نظر قرار داده شوند. به دلیل ضروری بودن این روغن در گیربکس خودروها باید به فروشگاه های معتبری جهت خرید آنها مراجعه نمود. زیرا قیمت محصولات هرگز گویای کیفیت بالای آنها نیستند.  پس حتما آنها را از فروشگاه ها و برند های معتبر خریداری نمایید تا از بروز‌مشکلات حین استفاده از این روغن و همچنین جلوگیری از هدر رفتن هزینه جلوگیری گردد. جهت خرید و فروش واسکازین ۱۴۰  می توانید به سایت فیداراویل ( fidaroil.com ) مراجعه نمایید. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها