رله تایمر مشعل چیست؟

کد خبر: 1115468
رله تایمر مشعل چیست؟

رله در یک مشعل اصلی ترین بخش بخش کنترل کننده عملکرد مشعل می باشد که معمولا به آن رله می گویند . وظیفه رله مشعل کنترل ایمنی عملکرد مشعل و کارکرد صحیح آن و همچنین اعلام خرابی و وضعیت عملکرد مشعل می باشد. صنعت سازان پارس هر رله چهار قسمت وجود دارد: 1 آهنربای الکتریکی 2 تیغه یا armature که می‌تواند به وسیله‌ی آهنربای الکتریکی جذب شود. 3_فنر 4_اتصالات الکتریکی انواع رله کنترل مشعل ها عبارتند از: رله کنترل مشعل گازی رله کنترل مشعل گازوئیلی رله کنترل مشعل دوگانه سوز.

رله تایمر مشعل اتوماتیک برای کنترل و نظارت بر مشعل های گاز، کنترل یونیزاسیون یا UV، آستانه قطع متغیر جریان شعله، سوکت های اندازه گیری برای اندازه گیری جریان شعله بدون وقفه، امکان عملکرد تک الکترود، کنتاکت های سیگنال برای عملکرد و خطاها، نوع EC تست شده و گواهی شده.

رله تایمر مشعل را ازکجا خریداری کنیم ؟

درتهران خیابان طالقانی بورس انواع قطعات و تاسیسات گرمایشی و سرمایشی بح حساب میآید که در این میان میتوان به صنعت سازان پارس اشاره کرد که بورس تامین انواع رله تایمرمشعل و سایر تاسیسات گرمایشی میباشد . انواع برند از جمله برند زیمنس و هانی ول و شکوه از برند های خوش نام در مورد رله تایمر مشعل بحساب میآید .

از نکات برجسته در مورد رله تایمر مشعل  این است که با استفاده از توان کم که مثلاًاز سوئیچ داشبورد یا یک مدار کم ‌توان می‌آید، مداری با توان بسیار بیشتر را وصل می‌کنند مثلاً به وسیله‌ رله و با استفاده از ولتاژی معادل ۵v و جریانی معادل ۵۰ mA می‌توان مداری با ولتاژv AC ۱۲۰ و ۲A را وصل کرد. رله ها در وسایل خانگی (مثل موتور یا چراغ) که به وسیله‌ی یک کنترل الکتریکی روشن می‌شوند رایج هستند. رله‌ها همچنین در ماشین‌ها رایج می‌باشند چرا که باید جریان بسیار زیادی (به وسیله‌ی این رله‌ها ) از ولتاژی به میزان ۱۲v گرفته شود.

مشخصات فنی رله تایمر مشعل

دستگاه نظارت شعله جزئی از واحد کنترل خودکار مشعل است که مطابق با استاندارد EN 298 است.
هر مشعل دارای واحد کنترل مشعل اتوماتیک مخصوص به خود است. شعله پیلوت و شعله اصلی به طور جداگانه روی مشعل های پیلوت اصلی کنترل می شوند. واحد کنترل مشعل اتوماتیک برای کار مداوم برای کار 24 ساعته استفاده می شود.
شعله مشعل توسط یک سنسور یونیزاسیون یا یک سنسور UV کنترل می شود. اگر شعله توسط یک سنسور UV نظارت شود، یک سنسور UV برای کار مداوم برای کار 24 ساعته استفاده می شود.
عملکرد رله تایمر مشعل بدون خاموش کردن مشعل بر روی واحدهای کنترل اتوماتیک مشعل و سنسورهای UV که برای کار مداوم مناسب هستند به صورت دوره ای بررسی می شود. اگر دستگاه در حین بررسی خطایی را شناسایی کند، مشعل مربوطه توسط واحد کنترل خودکار مشعل با قفل خطا خاموش می شود. رله تایمر مشعل را روشن می کند و شعله روی مشعل را در حین کارکرد مشعل کنترل می کند. شکست شعله منجر به قفل شدن عیب مشعل و در نتیجه قطع شدن گاز مشعل می شود (نگاه کنید به EN 746-2:2010 زیرمجموعه 5.2.5.3.5).

 (طراحی و دیجیتال مارکتینگ نانو تجارت )

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها