با پنل اس ام اس وب وان ساده، هدفمند و مقرون به صرفه اس ام اس ارسال کنید!

کد خبر: 1133217

گسترش روز افزون شبکه های اجتماعی که این روز ها به پر استفاده ترین پلتفرم ارتباط میان افراد مختلف تبدیل شده است، شاید این دیدگاه را در ذهن صاحبان تجارت بوجود آورد که بازاریابی از طریق ارسال پیامک چندان رونقی ندارد و نمی تواند در جذب مشتری موثر باشد. این در حالی است که بازاریابی پیامکی در عین حال که آسان، سریع و مقرون به صرفه است، هنوز هم یکی از قدرتمند ترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ است. حال به یک بستر نیاز است که ارسال پیامک در تعداد بالا را بتوان از طریق آن به بهترین شکل ممکن سازمان دهی کرد. پنل اس ام اس همان بستر مورد نیاز است.

پنل اس ام اس وب وان

پنل اس ام اس چیست

پنل اس ام اس، سرویس مدیریت و ارسال حرفه ای حجم بالایی از پیامک ها در قالب تبلیغاتی، خدماتی و اطلاع رسانی است که در زمان معین، با یک هدف مشخص و برای گروه خاصی  از افراد که از مخاطبان کسب و کار شما هستند، ارسال می شود. در واقع پنل پیامک، ارسال اس ام اس به صورت انبوه است.

کاربرد پنل اس ام اس، ارسال و دریافت پیامک است و از آنجایی که هر کاری اصول و قوانین خاص خودش را دارد، ارسال پیامک هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر بخواهید ارسال پیامک انبوه را به صورت اصولی و هدفمند به گونه ای انجام دهید که بیشترین بازدهی ممکن را برای شما داشته باشد، به یک پنل اس ام اس نیاز دارید. یک سامانه پیامکی به صورت سیستماتیک تمامی ابعاد مربوط به فرآیند ارسال پیامک از تهیه خطوط اختصاصی برای ارسال پیامک گرفته تا تهیه یک گزارش کامل از بازخورد کمپین ها را پشتیبانی می کند.

 این در حالی است که ارسال پیامک به صورت گروهی با گوشی به سختی امکان پذیر بوده و از نظر اقتصادی مقرون نیز به صرفه نخواهد بود. اینکه انبوهی از پیامک ها در چه زمانی و برای چه کسانی ارسال شود؟ و یا اینکه رفتار کاربران بر چه اساسی پس از دریافت اس ام اس بررسی شود؟ لیست مخاطبین را از کجا تهیه می کنید؟ همه و همه نیاز شما به داشتن یک پنل اس ام اس را ضروری میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه میکنیم مقاله پنل اس ام اس چیست را مطالعه نمایید.

نمایندگی پنل اس ام اس

اگر بخواهید در حوزه بازاریابی پیامکی فعالیت کنید و خدمات ارسال پیامک انبوه را به مشاغل و تجارت های مختلف ارائه دهید، دریافت نمایندگی پنل اس ام اس بهترین راهکار پیش روی شماست. تنها با در اختیار داشتن یک هاست و دامنه میتوانید نسبت به اخذ نمایندگی سامانه پیامکی اقدام کنید و به صورت مستقل از فروش پنل اس ام اس، ارسال پیامک های تبلیغاتی، اطلاع رسانی و ... به صورت انبوه برای کاربران و مشاغل مختلف درآمد کسب کنید. از جمله راه های دیگر کسب درآمد از نمایندگی پنل اس ام اس عبارتند از: فروش نسخه های مختلف تجاری، تبلیغاتی، سازمانی و... همچنین فروش انواع خطوط پیامکی اختصاصی.

به هنگام انتخاب سامانه ای که قصد دریافت نمایندگی آن را دارید، همواره به این نکته توجه داشته باشید که شرکت مورد نظرتان سابقه ی درخشان در میان مشتریان و به اصطلاح اسم و رسمی در دنیای وب داشته باشد. شما میتوانید وب وان را که از مجریان نامی و بی واسطه ی این حوزه به شمار می رود، را برای خرید نمایندگی پنل اس ام اس انتخاب کنید. اگر قصد فعالیت در زمینه فروش پیامک و همچنین پنل های اس ام اس دارید و یا می خواهید چنین خدماتی را در کنار سایر خدمات فعلی خود ارائه دهید، می توانید با أخذ نمایندگی پنل اس ام اس وب وان در کمتر از 20 دقیقه فعالیت خود را شروع کنید. برای اطلاع از شرایط اخذ نمایندگی پنل اس ام اس وب وان روی لینک زیر کلیک کنید:

https://webone-sms.com/fa/صفحه/نمایندگی-سامانه-پیام-کوتاه/نمایندگی-پنل-اس-ام-اس

معرفی پنل اس ام اس وب وان

انتخاب پنل اس ام اس یکی از قدم های مهم است که تا حدی می تواند موفقیت کمپین های ارسال پیامک شما را تضمین کند. پنل اس ام اس وب وان با بیش از 5 سال سابقه درخشان در زمینه فروش و اعطای نمایندگی پنل اس ام اس، می تواند انتخاب مناسبی برای داشتن یک سامانه پیامکی باشد. پنل پیامکی وب وان تمام امکانات لازم نظیر شناسایی مخاطبان هدفمند، ارسال پیامک های  تبلیغاتی، ارسال پیامک بر اساس تفکیک منطقه ای، کد پستی، اصناف، سن، جنسیت و ...، ارائه گزارش های تکمیلی جهت ارزیابی و عملکرد بهتر، امکان ارسال به لیست سیاه را فراهم می کند تا بتواند انتظاراتی که از یک پنل اس ام اس خوب دارید را برآورده سازد.

پنل پیامکی وب وان یک رابط کاربری مناسب دارد که به راحتی می توانید با آن ارتباط برقرار کنید. البته تیم وب وان جهت سهولت انتخاب شما مشتریان عزیز،  این امکان را برای شما فراهم کرده است که میتوانید از نسخه نمایشی پنل اس ام اس دیدن کنید و امکانات مختلف آن را مورد بررسی قرار دهید. برای ورود به محیط آزمایشی و خرید پنل اس ام اس وب وان روی لینک https://webone-sms.com/ کلیک کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها