روانشناسی و شخصیت شناسی از روی کفش

کد خبر: 1161095
روانشناسی و شخصیت شناسی از روی کفش

 

چکیده : روانشناسی و شخصیت شناسی از روی کفش

 

شخصیت شناسی علاقه مندان به مدل های مختلف کفش

شیوه لباس پوشیدن در هر شخصی تا حدودی نشان دهنده شخصیت اون شخص می باشد به عنوان مثال اگر شخصی تیپی ورزشی داشته باشد می توانیم تشخیص دهیم که او علاقه مند به فعالیت و تحرک است. کفش ها نیز از اکسسوری هایی هستند که شخصیت افراد را به سادگی رو می کنند. اگر شما هم علاقه مند هستید که از روی کفش و کتونی دیگران به شخصیت پنهان آنها پی ببرید با ما همراه باشید. شاید در زمان خرید کتونی به دردتان بخورد مخصوصا در هنگام خرید کتونی جردن مردانه یا خرید کتونی جورابی مردانه ولی در هنگام خرید کتونی بزرگپا شرمنده ایم چیزی نمیدونستیم.

بوت های پاشنه بلند (مدیر)

افرادی که بوت های پاشنه بلند می پوشند افرادی هستند که دوست دارند بر دیگران کنترل داشته باشند، سرعت عمل آنها در موقعیت های مختلف بالا می باشد و به خوبی می توانند بهترین تصمیم را در کوتاه ترین زمان ممکن بگیرند. زنانی که به این مدل کفش ها علاقه مند هستند بسیار دست و پا دارند، به همین دلیل احساس امنیت را به دیگران منتقل می کنند. در واقع دوست دارند که همیشه مرکز توجه قرار بگیرند و نظرات خود را به همه اعمال کنند.

2

کتونی (هدفمند)

اگر شما شخصی هستید که از رقابت های چالش برانگیز لذت می برید مطمئنا از پوشیدن کتونی نیز لذت خواهید برد. شما فردی با اعتماد به نفش بالا ، هدفمند و بسیار منظم هستید که ترجیح می دهید به جای بیکاری چند کار را همزمان به دست گیرید. از پذیرش مسئولیت و محافظت از دیگران لذت می برید. کلمه مادر برای شما نام مناسبی است.

3

صندل (رها)

افرادی که علاقه زیادی به پوشیدن صندل دارند افرادی آزاد و رها هستند که علاقه دارند زمان زیادی را در بیرون از خانه بگذرانند آنها مانند پرستار از مراقبت و تیمار دیگران لذت می برند. آشپزی و وقت گذراندن در آشپزخانه نیز از دیگر فعالیت های مورد علاقه آنها می باشد.

4

تخت (یاری رسان)

حدس ما این است که شما شخصی سخت کوش هستید که تمام تلاشتان را می کنید تا مسئولیتی که به شما داده شده است کامل به پایان برسانید. اراده شما به قدری قوی است که احتیاج به انگیزه ای بیرونی ندارید و خودتان در درون آن ایجاد می کنید. و در آخر تخت پوش ها افرادی متمرکز و فروتنی هستند که همیشه در پشت صحنه ها به بهترین شکل ممکن حضور دارند.

5

بوت (آینده نگر)

شما عزیزان علاقه دارید که همه زندگی تان برنامه ریزی شده باشد به همین دلیل نگاه نقدانه ای به زندگی دارید و ترجیح می دهید که برای خود یک استراتژی ثابت داشته باشید. شما همیشه آماده آنچه برایتان در آینده پیش خواهد آمد هستید و هیچگاه خودتان را نگران موانع نمی کنید. آنها در واقع همیشه نقشه ای در سر دارند و آنها همیشه دو تا سه قدم بعدی شان را پیش بینی می کنند و هیچوقت بی فکر کاری انجام نمی دهند.

6

لوفر(نکته سنج)

این طور که به نظر می آید شما فردی تیز بین، نکته سنج و کمال گرا هستید. زمانی که کاری را به دست می گیرید، تا آن را تمام نکنید رهایش نمی کنید و سعی می کنید که آن را بی عیب و نقص به پایان برسانید. فرقی نمی کند که در چه شرایط کاری باشید یا در یک رابطه دوستانه، در هر موقعیتی شما ذره ای کم نمی گذارید. مسئولیت پذیری از خصوصیات بارز و خوب شماست. شما علاقه زیادی به جزییات دارید طوری که سعی می کنید نه تنها خودتان، بلکه دوستان و حتی همکاران تان هم بهترین باشند.

7

پاشنه بلند(سخت کوش)

خانم هایی که از کفش پاشنه بلند استفاده می کنند، ظاهرا افرادی مادی گرا هستند اما واقعیت چیز دیگری است. آنها در واقع افرادی سخت کوش، مصمم و مقاوم اند که قبل از هر کسی داوطلب می شوند. آنها قادرند که خودشان را با موقعیت های مختلف وفق بدهند و از پس مسائل به خوبی بر آیند. آنها زیبایی را تحسین و تا جای ممکن خودشان را غرق زیبایی می کنند. این زیبایی ممکن است آدم ها، اشیا یا حتی شیوه زندگی شان باشد، در هر صورت نهایت لذت را از لحظه لحظه زندگی شان می برند. شاید دنیا زیبا نباشد اما آنها چشمان زیبایی دارند.

8

پاشنه بلند جلوباز(رئیس)

رقابت، این افراد را به هیجان می آورد در آن واحد آنها افرادی مهربان، مسئولیت پذیر و قدرتمندند که دوست دارند همیشه دیگران را مدیریت کنند. درست زمانی که همه چیز بهم ریخته و همه ناامید شده اند، این افراد قدم جلو می گذارند و همه شرایط را حل می کنند. بنابراین شما در هر کاری به یک خانمی که این کفش را به پا می کند، احتیاج دارید تا کارها را به بهترین شکل ممکن برطرف کند.

9

 

 

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها