سید محمود رضوی خطاب به سردبیر رجانیوز:

شما و همفکرانتان غیر از تهمت، افترا، برچسب زنی و اختلاف افکنی چه ⁧راهکاری⁩ دارید؟

کد خبر: 1187510

سید محمود رضوی در رشته توییتی خطاب به سردبیر رجانیوز ضمن واکنش به متن توییت منتشر شده از سوی او نوشت:« زمانی که در اغتشاش ها ، رییس مجلس حامی امنیت مردم بود، از حامی مالی شما خبری نبود».

شما و همفکرانتان غیر از تهمت، افترا، برچسب زنی و اختلاف افکنی چه ⁧راهکاری⁩ دارید؟

به گزارش فردا پس از آنکه مشاور رییس مجلس در توییتی به حسن عباسی انتقاد کرد، سلیمانی سردبیر رجانیوز سایت نزدیک به جبهه پایداری او را مورد حمله قرار داد و در اظهاراتی عجیب او را به حمایت از اغتشاشگران متهم کرد. رضوی هم در یک رشته توییت، سلیمانی را خطاب قرار داد و نوشت که موضع او از ابتدا مشخص بوده و درباره رییس مجلس هم نیاز به مطالعه از جانب وی وجود دارد؛

«نمی‌دانم چه اصراری دارید که همانند همین استادتان با ⁧تهمت⁩ و افترا بنده را متهم به طرفداری از ⁧اغتشاشگران⁩ کنید! موضع من و امثال من از اول مشخص بوده و هزینه‌اش را هم داده‌ایم و میدهیم، برخلاف خیلی از دوستان شما که در این مدت به هر دلیلی در میدان نیستند. در مورد مواضع ⁧رئیس مجلس⁩ هم که کلامتان توهین آمیز و به سبک و سیاق همیشگی شماست، سخن گفتید بهترین راه حل یک جستجوی ساده است.»

او در همین رابطه یک فیلم هم منتشر کرده است.



او در ادامه نوشته که ضمن برخورد قاطع با اغتشاشگران نباید مطالبات مردم فراموش شود:«با ⁧اغتشاشگران⁩ باید با ⁧قاطعیت⁩ برخورد شود و مماشات بس است. این اغتشاشات نباید باعث فراموشی ⁧مطالبات⁩ مردم ⁧معترض⁩ شود و باید برای پاسخ به مطالبات آن ها فکری کرد مخصوصا در حوزه های معیشت، مسکن ، اشتغال و گرانی».

او به انتقاد از سخنان التهاب آفرین هم پرداخته و از ادبیات تفرقه افکنانه هم انتقاد کرده است.
«کسانی که به قطبی سازی جامعه کمک می کنند و نمی گذارند آتش این ⁧اغتشاش⁩ و غبار ⁧فتنه⁩ فروکش کند قطعا خیرخواه نیستند و باید دلیل این کارشان مشخص شود و برای همگان مشخص شود این نوع تفرقه افکنی ها از کجا نشأت میگیرد، دامنه این افراد تفرقه افکن نیز در این روزها گسترش یافته. وقتی شما و کسانی که دوستشان دارید، همه‌ی یک قشر را مانند ⁧هنرمند⁩ و ⁧فوتبالیست⁩ بدون قید خطاب قرار می دهید، فضا را برای کسانی از آنها که مخالف این حرکات هستند، می بندید و نمیتوانید بفهمید چه فشاری به باقی این قشر می‌آید، آنها هم در همین محیط فعالیت میکنند، فوتبالیست و هنرمندند.»

تهیه کننده ماجرای نیمروز در ادامه به انتقاد سردبیر رجانیوز از رییس مجلس این گونه پاسخ می دهد:« فکر می کنم سن شما قد نمیدهد اما هرگاه کشور درگیر جنگ، ⁧تروریسم⁩ و ⁧اغتشاش⁩ بوده امثال همین رئیس مجلس و دوستانش از امنیت مردم حمایت کرده اند و از امثال حامی مالی شما خبری نبوده. اینبار هم همین مجاهدان بنا به فرمایش حضرت آقا انشاالله از همین حادثه تهدیدزا فرصت درست می کنند.»

رضوی در پایان به سابقه برخی جریان های سیاسی در وحدت شکنی هم اشاره کرده و نوشته است:« راستش راهبرد اختلاف و وحدت شکنی تاریخچه اش مشخص است که به چه جریانی تعلق دارد، البته که ظاهرا ابایی از وحدت شکنی و تفرقه در ⁧جبهه انقلاب⁩ ندارید. خوب بود دوستان دولتیِ آقای سلیمانی هم نسبتشان را با گفته های ایشان و امثال آقای حسن عباسی و هاشمی گلپایگانی معلوم کنند. و آخر اینکه ما برای تحقق این ۳ خود بند تلاش می کنیم شما و همفکرانتان غیر از تهمت، افترا، برچسب زنی و اختلاف افکنی چه ⁧راهکاری⁩ دارید؟».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها