تیراندازی در مدرسه ای در آمریکا

کد خبر: 1064772

در حادثه تیراندازی امروز در مدرسه ای در ایالت «ایداهو» واقع در شمال غربی آمریکا، ۳ نفر زخمی شد.

تیراندازی در مدرسه ای در آمریکا

خبرگزاری مهر: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در حادثه تیراندازی امروز پنجشنبه در مدرسه‌ای در ایالت «ایداهو» واقع در شمال غربی آمریکا، ۳ نفر زخمی شدند.

به گزارش اسپوتنیک، پلیس آمریکا اعلام کرد که تیراندازی یک فرد مسلح در یک مدرسه روی داده و بر اثر آن ۲ دانش آموز و یک بزرگسال زخمی شده اند.

پلیس اعلام کرد که ضارب را بازداشت کرده و تحقیقات پیرامون آن را آغاز کرده است.

ساعاتی پیش نیز اعلام شده بود که بر اثر تیراندازی نزدیک یک پارک در شهر «سن خوزه» واقع در ایالت کالیفرنیا آمریکا، یک نفر کشته و یک فرد دیگر زخمی شده است.

در این حادثه که حدود ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه به وقت محلی رخ داد، فرد مهاجم به سوی ۲ مَرد تیراندازی کرد که یکی از آنها به شدت زخمی شد و در مسیر بیمارستان جان باخت.

به گزارش مهر، در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود؛ اما لابی قدرتمند سلاح در آمریکا اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت برای در اختیار داشتن سلاح در این کشور تصویب شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها سبب شده تا اغلب مردم سلاح گرم در اختیار داشته باشند به همین دلیل آمار قتل در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

این وضعیت رفته رفته تبدیل به یک بحران شده به طوری که تیراندازی در آمریکا به سوی مردم بی دفاع تبدیل به موضوعی همیشگی شده و سالانه هزاران نفر در این کشور بر اثر اصابت گلوله کشته می‌شوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها