کاهش تعداد نظامیان ارتش انگلیس

کد خبر: 1209592

به گزارش تایمز، وزیر دفاع انگلیس در حال بررسی تصمیم دولت برای کاهش تعداد نیروهای ارتش کشورش به ۷۳ هزار سرباز است.

کاهش تعداد نظامیان ارتش انگلیس

بن والاس، وزیر دفاع انگلیس دوباره در حال بررسی برنامه‌های دولت لندن برای کاهش تعداد نیروهای ارتش کشورش به ۷۳ هزار سرباز است که پیشتر بررسی آن بابت جنگ اوکراین به تعویق افتاده بود.

به گزارش این روزنامه انگلیسی، در سال ۲۰۲۱، دولت انگلیس یک بررسی یکپارچه را منتشر کرد که در آن اولویت‌های دفاعی، امنیتی و سیاست خارجی این کشور از جمله کاهش تعداد نیروهای ارتش به ۷۳ هزار نظامی مشخص می‌شد، اما جنگ اوکراین بحث‌هایی را در مورد این طرح در میان مقامات بلندپایه دفاعی در مورد نیاز به تقویت توان دفاعی برانگیخت.

تایمز همچنین گزارش داد که انتظار می‌رود دولت انگلیس یک به‌روزرسانی برای خط‌مشی «بررسی یکپارچه» منتشر کند که احتمالاً مشابه نسخه قبلی سند خواهد بود و روسیه را تهدید اصلی برای منافع لندن و چین را به ‌عنوان «رقیب ساختاری» توصیف می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، اوایل هفته، رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که ریشی سوناک، نخست‌وزیر انگلیس در جریان سفر دوشنبه آینده خود به ایالات متحده، ۵ میلیارد پوند (۵.۹ میلیارد دلار) هزینه نظامی دیگر را اعلام خواهد کرد که نیمی از سرمایه‌گذاری مدنظر بن والاس است که با اشاره به افزایش سرسام‌آور تورم در این کشور درخواست کرده بود./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها