خیابان های تل‌آویو لبریز از معترضان

کد خبر: 1235768

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حضور بیش از ۱۶۰ هزار معترض به طرح جنجالی نتانیاهو در خیابان‌های تل‌آویو خبر دادند.

خیابان های تل‌آویو لبریز از معترضان

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حضور بیش از ۱۶۰ هزار معترض به طرح جنجالی نتانیاهو در خیابان‌های تل‌آویو خبر دادند.

تل‌آویو و 150 نقطه دیگر از فلسطین اشغالی شاهد تظاهرات مهاجران صهیونیست علیه کابینه رژیم صهیونیستی است.

به گزارش سایت عبری زبان خبرگزاری تسنیم رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند تظاهرات کنندگان از آغاز جنگ برای مقابله با ائتلاف حاکم سخن می گویند.

به گفته منابع صهیونیست، بیش از 160 هزار معترض به خیابانها آمده اندو علیه طرح جنجالی نتانیاهو شعار می دهند.

معترضین صهیونیست با برافراشتن پلاکارد بسیار بزرگی اعلام کردند، تا از بین رفتن این باند، آرام نخواهیم نشست.

یکی از صفحات مربوط به معترضین که بر خود نام قیام اسرائیلی نام گذاشته اعلام کرد، صهیونیست‌ها عزم خود را جزم کرده‌اند تا آخرین لحظه برای تحقق اهداف خود بجنگند.

در این بین برخی از رسانه‌ها هم از درگیری معترضین با نیروهای پلیس و استفاده نیروهای امنیتی از ماشین‌های آب پاش خبر می‌دهند.

برخی از خبرنگاران از جمله خبرنگار یدیعوت احارانوت هم اعلام کرد، از اولین ساعات آغاز اعتراضات تقاطع کابالان مملو از جمعیت شده است در حالی که ده‌ها هزار نفر هم در کفر سابا، حیفا و هرتزیلیا  و قدس علیه ائتلاف حاکم بر رژیم صهیونیستی شعار می‌دهند.

صهیونیست‌های تظاهر کنندگان تصاویری از برخی از نیروهای پلیس که روز دوشنبه گذشته اقدام به مضروب کردن معترضین کرده بودند را منتشر کرده و خواستار محاکمه آنها شدند، در حالی که بن گویر این نیروها را قهرمان توصیف کرد.

در همین راستا جاکوپ فرانکل رئیس کل سابق بانک مرکزی رژیم صهیونیستی در جمع معترضین در کابالان به تبعات اقتصادی وخیمی که اسرائیل را در می‌نوردد اشاره کرده و هشدار داد، اگر کابینه به عقلانیت خود باز نگرشته و تغییرات قضائی را لغو نکند، ضربه هولناکی به اسرائیل وارد خواهد شد.

روزنامه یسرائیل هیوم هم در گزارشی در پایگاه آنلاین خود نوشت: پنج روز بعد از تصویب قانون کاهش اختیارات مربوط به دلیل معقولیت خبری از پایان اعتراضات نیست، شامگاه امشب (شنبه) تظاهرات در بیش از یکصد نقطه مختلف (از فلسطین اشغالی) در حال برگزاری است، این سی‌امین هفته اعتراضات هفتگی است که در حال برگزاری می‌باشد.

معترضین این بار تظاهرات خود را از مقابل مرکز پلیس واقع در ایستگاه قطار تل‌آویو آغاز کردند تا با این کار خود نسبت به خشونت دوشنبه گذشته پلیس علیه مخالفان اعتراض و آن را محکوم کنند.

روزنامه معاریو نیز به نقل از مسئولین برگزاری اعتراضات اعلام کردند: اسرائیل این هفته وارد مرحله جدیدی شده است، چون رویکرد کابینه به نحوی است که اسرائیل را به سوی ویرانی کامل پیش می‌برد، ارتش، جامعه و اقتصاد به کلی در حال فروپاشی است ما دامنه اعتراضات خود را افزایش خواهیم داد.

روزنامه هاارتص هم در گزارشی اعلام کرد ، هزاران نفر در مقابل محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر تجمع کرده و شعارهایی علیه وی ، ائتلاف و قوانین مصوب شده اش سر می‌دهند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها