کتائب القسام 5 تانک دیگر صهیونیست ها را منهدم کرد

کد خبر: 1254764

شاخه نظامی حماس اعلام کرد رزمندگان مقاومت طی روز جاری 5 تانک، یک نفربر و یک بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی را در نوار غزه منهدم کرده‌اند.

کتائب القسام 5 تانک دیگر صهیونیست ها را منهدم کرد

 «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، ظهر امروز (سه‌شنبه)، از انهدام تعداد دیگری از ماشین‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد نیروهای مقاومت موفق شدند ۳ تانک، ۱ نفربر و یک بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی را بر بلند‌ی‌های اطراف اردوگاه «الشاطی» با راکت‌های یاسین ۱۰۵ منهدم کنند.

مقاومت فلسطین همچنین، ظهر امروز، در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که ۲ تانک دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در موقعیت مشابه منهدم شده‌اند.

کتائب القسام، روز گذشته نیز دست‌کم ۷ تانک ارتش رژیم صهیونیستی را که در تلاش برای نفوذ به شهر غزه بودند، منهدم کرد.

مقاومت فلسطین همواره اعلام کرده است که تمام تانک‌ها و خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ هدف قرار می‌گیرند.

از سوی دیگر، جنبش حزب‌الله لبنان نیز دیشب با انتشار تصاویری از انهدام یک کامیون ارتش رژیم صهیونیستی در خطوط مرز لبنان و فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب‌الله اعلام کرده بود این کامیون لجستیکی ارتش رژیم صهیونیستی در موضع نظامی «البیاض» در تاریخ پنجم ماه نوامبر هدف قرار گرفت و منهدم شد.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها