جنایت جدید صهیونیست‌ها در دیرالبلح

کد خبر: 1254830

ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود در غزه، اطراف بیمارستان «شهدا الاقصی» و ساختمان‌های مسکونی دیرالبلح را بمباران و چندین فلسطینی از جمله کودکان شیرخوار را شهید و زخمی کرد.

جنایت جدید صهیونیست‌ها در دیرالبلح

به نقل از المیادین، ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی در سایه سکوت جهانی به جنایات وحشیانه خود در نوار غزه ادامه می‌دهد.

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود در غزه، اطراف بیمارستان شهدا الاقصی واقع در دیر البلح و ساختمان‌های مسکونی این منطقه را بمباران کرد.

در نتیجه این جنایت وحشیانه چندین فلسطینی به شهادت رسیدند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند. خبرنگار المیادین گزارش داد که در میان شهدای این حمله وحشیانه چند کودک شیرخوار به چشم می‌خورد.

علاوه بر این بمباران شمال و مرکز نوار غزه از سوی ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی منزل حسن سلامه، اسیر فلسطینی را در غرب خان‌یونس بمباران کرد و چندین نفر را به شهادت رساند.

جمعیت حاضر در تقاطع خیابان‌های العیون و الجلا در شهر غزه نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد. در نتیجه این جنایت چندین فلسطینی به شهادت رسیدند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

همچنین یک مادر و دختر فلسطینی در جریان بمباران یک خودرو در خیابان الصفطاوی در شمال نوار غزه به شهادت رسیدند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که هنوز تعداد زیادی از فلسطینیان ساکن غزه زیر آوارها هستند و عملیات امداد و نجات با ابزارهای بسیار ابتدایی و دست انجام می‌شود.

گفتنی است رژیم صهیونیستی در سایه انفعال جهانی و عربی به کشتار بی‌رحمانه غیرنظامیان فلسطینی در غزه از جمله زنان و کودکان بی‌گناه فلسطینی ادامه می‌دهد. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ۱۰ هزار و ۳۲۸ فلسطینی از جمله ۴ هزار و ۲۳۷ کودک در تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون به شهادت رسیده‌اند./مهر

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها