نتانیاهو: دیکته‌های بین‌المللی را نمی‌پذیریم/موافقت «نتانیاهو» با طرح خطرناک «بن گویر»

کد خبر: 1275678

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تکرار ادعاهای خود درباره جنگ غزه، تاکید کرد این رژیم تشکیل کشور فلسطین را به صورت یکجانبه نمی‌پذیرد.

نتانیاهو: دیکته‌های بین‌المللی را  نمی‌پذیریم/موافقت «نتانیاهو» با طرح خطرناک «بن گویر»

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در نشست خبری درباره حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در غزه ادعا کرد: ما با غیرنظامیان غزه از طریق نامه و اعلامیه در ارتباط هستیم تا آنها را از خطر دور نگه داریم.

وی در ادامه از قطر خواست حماس را برای آزادی بیشترین تعداد ممکن از اسیران صهیونیستی تحت فشار قرار دهد.

به نقل از شبکه خبری الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد ارتش این رژیم در نوار غزه زیرساخت‌های مقاومت را تخریب می‌کند و سه چهارم تیپ‌های رزمی حماس را در جریان عملیات نظامی در غزه منهدم کرده است.

نتانیاهو افزود: ما متعهد به دستیابی به پیروزی همه جانبه هستیم و این به معنای آزادی اسرا است. ما منتظر آزادی باقیمانده اسرای زنده هستیم و این امر از طریق عملیات نظامی و مذاکرات سخت محقق می‌شود.

وی بار دیگر مخالفت خود را با تشکیل کشور فلسطین اعلام کرد و گفت: رژیم صهیونیستی دیکته‌های بین‌المللی را نمی‌پذیرد که به دنبال تحمیل یکجانبه تشکیل کشور فلسطین هستند.

نتانیاهو همچنین با اشاره به سخنان رئیس جمهور برزیل که رژیم صهیونیستی را به نسل‌کشی در غزه متهم کرد، گفت: رئیس جمهور برزیل دولت یهود را شیطانی جلوه داد و او باید شرمنده باشد.

رئیس جمهور برزیل امروز در سخنانی گفته بود که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب نسل‌کشی شده است.

او رژیم صهیونیستی را به دولت نازی هیتلر تشبیه و آن را به ارتکاب نسل‌کشی در غزه متهم کرد./ایسنا

نتانیاهو با محدودسازی حضور فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی در ماه رمضان موافقت کرد

رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تصمیم وزیر خود مبنی بر محدود کردن ورود فلسطینیان به داخل مسجدالاقصی در ماه رمضان موافقت کرده است.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۳ عبری گزارش کرد «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصمیم «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت ملی این رژیم مبنی بر محدود کردن ورود فلسطینیان به داخل مسجدالاقصی در ماه رمضان را قبول کرد.

پیشتر شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد ایتامار بن گویر از کابینه این رژیم خواست تا مانع ورود فلسطینیان زیر ۷۰ سال ساکن کرانه باختری، شهر قدس و داخل سرزمین‌های اشغالی به مسجد الاقصی شود.

طبق گزارش این رسانه‌ها، در صورتی که این طرح تصویب شود فقط فلسطینی های بالای ۵۰ سال می توانند در ماه رمضان به مسجد الاقصی بروند.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند: هزاران پلیس در (قدس اشغالی) برای ماه رمضان آماده می‌شوند؛ تنش در ماه رمضان در تمامی جبهه ها تشدید خواهد شد.

همزمان تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش کرد ارتش و سرویس شاباک نسبت به تشدید تنش در منطقه به دلیل اعمال محدودیت بر ورود فلسطینی‌ها به مسجدالاقصی هشدار دادند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها