ترافیک سنگیه در جاده ها | جزئیات ترافیک مسیر رفت ‌و برگشت جاده شمال

کد خبر: 1216519

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با تأکید بر کسب اطلاع هموطنان از وضعیت جوی و ترافیکی پیش از آغاز سفر گفت: ترافیک در محورهای هراز، فیروزکوه و دماوند در مسیر رفت ‌و برگشت مسافران به پایتخت سنگین و پرحجم، اما روان است.

ترافیک سنگیه در جاده ها | جزئیات ترافیک مسیر رفت ‌و برگشت جاده شمال

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با تأکید بر کسب اطلاع هموطنان از وضعیت جوی و ترافیکی پیش از آغاز سفر گفت: ترافیک در محورهای هراز، فیروزکوه و دماوند در مسیر رفت ‌و برگشت مسافران به پایتخت سنگین و پرحجم، اما روان است.

سرهنگ ایرج کهریزی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پردیس، با اشاره به آغاز تعطیلات اول هفته، اظهار داشت: با شروع تعطیلات آغاز هفته ترافیک سنگین در تمامی محورهای شرق استان تهران در مسیر رفت‌ و برگشت به مبادی پایتخت سنگین و پرحجم است.

وی افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت در محور هراز ممنوع است و فقط کامیون‌های حامل مواد غذایی و سوختی با اخذ مجوز تا پایان محدودیت‌ها امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به حجم ترافیک در مسیرهای رفت‌ و برگشت مسافران به پایتخت بیان کرد: تعداد زیادی از هموطنان که سفر خود را از هفته پیش آغاز کرده بودند در حال بازگشت هستند و تعدادی سفر خود را از امروز آغاز کرده که این میزان ترددهای حجم گسترده‌ای از ترافیک در مسیر رفت‌ و برگشت ایجاد کرده است.

وی یادآور شد: هموطنان برای پیشگیری از زمان اتلاف وقت در ترافیک سفر خود را مدیریت کرده و در زمان آغاز و پایان سفر خود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با شماره‌های 76219100 و 21877743 پلیس‌راه استان با پیش‌شماره 021 تماس بگیرند.

کهریزی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در تمامی محورهای شرق استان تهران به صورت محسوس و نامحسوس حضور دارند و دوربین‌های پلیس هرگونه تخلف و حرکات رانندگی حادثه‌ساز را ثبت کرده و با انجام تخلفات اعمال قانون خواهد داشت.

ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در محورهای خروجی مشهد/ افزایش سفرهای خروجی نسبت به سفرهای ورودی

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی از ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در محورهای خروجی مشهد به خصوص در مسیرهای تفرجگاهی خراسان رضوی خبر داد.

سرهنگ حسین میش‌مست در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت مبادی ورودی و خروجی مشهد اظهار کرد: در صبح امروز در آزادراه شهید شوشتری به سمت نیشابور، سبزوار و تربت‌حیدریه، شمال استان به سمت چناران و گلبهار ترافیک سنگین و نیمه‌سنگینی را شاهد بودیم.

وی افزود: امروز مسیرهای تفریحی و تفرجگاهی استان همانند مسیر مشهد به سمت کلات نیز شاهد ترافیک نیمه‌سنگینی بودند.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی در خصوص بروز تصادفات منجر به فوت و جرح در تعطیلات عید فطر بیان کرد: خداراشکر امروز تصادف منجر به فوت در محورهای استان نداشته‎‌ایم اما در روز گذشته و در مسیر اخلمد بر اثر برخورد ۲ دستگاه سواری پژو و پراید به یکدیگر یک تصادف فوتی با ۲ متوفی ثبت شده است.

میش‌مست در خصوص وضعیت تغییر سفرها به مشهد گفت: افزایش سفرهای خروجی از مشهد بیشتر از سفرهای ورودی به استان نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته بود. محورهای خروجی مشهد نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته ۳۰ درصد و مسیرهای ورودی به مشهد نیز ۱۰ درصد افزایش داشته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها