تجربه جدید بانوی بدلکار ایرانی درفیلم ترسناک +عکس

کد خبر: 708428

مهسا احمدی ، بانوی بدلکار ایرانی به تازگی در سریال Fear the Walking Dead از مردگان متحرک بترسید که یک سریال تلویزیونی آمریکایی است ایفای نقش کرد .

تجربه جدید بانوی بدلکار ایرانی درفیلم ترسناک +عکس
خبر آنلاین: مهسا احمدی پیش از این عضو تیم ملی ووشو و ژیمناستیک بود و بارها دست به عملیات آکروبات ، سقوط آزاد و پرواز با پاراگلایدر ... در ایران زده است .
مهسا درایران بدلکار نقش‌های زیادی درسریال‌ها و فیلم‌های سینمایی بوده است . او علاوه بر فیلم‌های ایرانی در محصولات سینمایی هالیوودی از جمله فیلم جیمز باند به نام Skyfall بدلکاری کرد و توانست جایزه سالانه انجمن بازیگران فیلم آمریکا را به نام خود ثبت کند و در رسانه‌های داخلی و خارجی خبرساز شود .
تجربه جدید بانوی بدلکار ایرانی درفیلم ترسناک
بانوی بدلکار ایرانی سال قبل درجشنواره ویژه بدلکاران هالیوود که درهتل شرایتون یونیورسال‌سیتی برگزار شد ، علاوه بردریافت جایزه کریستال اوارد ، با پیشنهاد اسپانسرهای بزرگ برای حضور درفیلم های اکشن وبدلکاری روبه‌رو شد و یک سالی می‌شود با گرین کارتی به کار بدلکاری و آموزش مشغول است .
احمدی در باره چگونگی ورود به دنیای بدلکاران می‌گوید : « برای دختران فقط تا ۱۷ سالگی امکان حضوردرژیمناستیک وجود دارد . به همین خاطر بعد از ۱۷سالگی ژیمناستیک را کنار گذاشتم و وارد گروه بدلکاری ۱۳ شدم.»
بانوی بدلکار ایرانی عاشق ایران است : « من زاده ایرانم و هر جا که می‌روم با افتخار فریاد می زنم که ایرانی هستم و با تمام قدرتم تلاش می کنم توانمندی یک دختر ایرانی را نشان بدهم . آرزویم این است که دختران ایرانی هرجا که حضور پیدا می کنند با موفقیت های خود بدرخشند ونام ایران را پر آوازه کنند.»
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها