چه کتاب‌هایی برای کنکور انسانی بخوانیم؟

کد خبر: 1114753
چه کتاب‌هایی برای کنکور انسانی بخوانیم؟

کنکور انسانی یکی از رشته‌های پرطرفدار در میان دانش‌آموزان ایرانی است. دانش‌آموزان برای قبولی در رشته‌های حقوق، روانشناسی، جامعه‌شناسی، حسابداری، مددکاری اجتماعی و ده‌ها رشته جذاب دیگر باید در آزمونی به نام کنکور انسانی با هم به رقابت بپردازند. موفقیت در کنکور به تلاش دانش‌آموزان، منابع مورد استفاده و مدیریت زمان بستگی دارد. به همین دلیل ضروری است که با برنامه‌ریزی مشخص و استفاده از منابع معتبر این مسیر را پیش رفت. با این حال چه کتاب‌هایی برای کنکور انسانی بخوانیم؟ با خواندن این مقاله به شما اطمینان می‌دهیم که لیستی از بهترین منابع برای کنکور انسانی دست پیدا می‌کنید و در کمترین زمان ممکن نیز می‌توانید کلیه کتاب‌های کمک درسی خود را تهیه کنید.

 

معرفی بهترین منابع دروس اختصاصی برای کنکور انسانی

کنکور انسانی شامل دو بخش دروس عمومی و تخصصی می‌شود. دروس تخصصی شامل 8 کتاب بوده که 185 سوال از آن‌ها طرح می‌شود و 160 دقیقه نیز زمان پاسخگویی دارد. به‌طور میانگین شما برای هر سوال کمتر از 52 ثانیه فرصت دارید. به همین دلیل باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید و با استفاده بهترین منابع موجود برای کنکور انسانی مهارت‌های خود را تقویت کنید. در این مقاله لیستی از بهترین کتاب‌های کمک درسی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند در موفقیت شما نقش بسیار تاثیرگذاری داشته باشد.

در ادامه نیز شما دانش‌آموزان عزیز می‌توانید کلیه کتاب‌هایی مورد نیاز خود را از جمله کتاب زبان جامع مبتکران، گاج، قلم، چی، مهروماه و ده‌ها انتشاراتی دیگر را بانک کتاب مارکا خریداری کنید.

با کتاب میکروطلایی گاج، علوم و فنون کنکور را آسان‌تر پاسخ می‌دهید!

علوم و فنون یکی از کتاب‌های تخصصی کنکور انسانی است. علوم و فنون شامل 30 سوال است و از دروس پایه دهم، کتاب های یازدهم انسانی و دوزادهم طرح می‌شود. کتاب میکروطلایی گاج مباحث علوم و فنون دهم و یازدهم و دوازدهم را به صورت تفکیک شده تدوین کرده است که دانش‌آموزان بتوانند دسترسی راحت‌تری به موضوعات کتاب درسی داشته باشند. در کتاب میکروطلایی گاج علوم و فنون ابتدا با درسنامه‌های جامع و کاربردی روبه‌رو خواهید شد تا با خواندن و تسلط به مباحث بسیار مهم کتاب درسی بتوانید به استقبال سخت‌ترین سوالات کنکور بروید. علاوه‌بر کتاب علوم و فنون میکروطلایی گاج، کتاب کمک آموزشی مشاوران نیز پیشنهاد می‌شود.

194

مشاوران بهترین منبع برای دروس اقتصاد و روانشناسی کنکور انسانی است!

اشتباه نکنید دروس رشته انسانی صرفاً حفظ کردنی نیستند! برای موفقیت در کنکور انسانی نباید به حفظ کردن اکتفا کرد. مفاهیم برخی دروس مانند اقتصاد را باید همانند یک فرمول ریاضی یاد گرفت. مباحث اقتصاد و روانشناسی تحلیلی هستند و به همین دلیل مفهومی‌ترین سوالات را می‌توان از آن‌ها طرح کرد. خوشبختانه انتشارات مشاوران با درسنامه‌های بسیار جامع و کاربردی سخت‌ترین مفاهیم اقتصاد و روانشناسی را با ساده‌ترین شیوه ممکن بیان کرده است. اگر می‌خواهید درصد بالایی از سوالات اقتصاد و روانشناسی را پاسخ دهید بهترین منبع برای شما، انتشارات مشاوران است. یادگیری سطحی یکی از متداول‌ترین اشتباهات دانش‌آموزان گروه انسانی است و به همین دلیل اگر فکر می‌کنید اقتصاد و روانشناسی نیازی به کتاب کمک آموزشی ندارند، قبل از هرچیز خود را با تست‌های مشاوران محک بزنید!

در ایران دسترسی به کتاب‌های درسی و کمک درسی به واسطه فروشگاه‌های اینترنتی بسیار سریع و آسان شده است. برای اطلاع از قیمت کتاب خودم می خوانم پیش دبستان و کتاب‌های کمک درسی کنکور، همین حالا به سایت مارکا کتاب مراجعه کنید و اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید.

خیلی سبز بهترین کتاب فلسفه و منطق کنکور انسانی؛ دقیق بخرید!

فلسفه و منطق خیلی سبز در میان دانش‌آموزان انسانی بسیار محبوب بوده و شامل دو جلد است. در جلد اول منطق پایه دهم و فلسفه یازدهم و در جلد دوم فلسفه دوازدهم به‌طور کامل پوشش داده شده است. فلسفه و منطق خیلی سبز به شما کمک می‌کند که به راحتی بتوانید ابتدا با درسنامه‌ها به تمامی مفاهیم و جزئیات کتاب درسی مسلط شوید و در ادامه با تست‌های استاندارد به مرحله تثبیت آموزشی برسید.

کتاب ایاد فیلی از بهترین کتاب های کنکور انسانی ۱۴۰۰

عربی کنکور انسانی شامل 25 سوال در دفترچه عمومی و 20 سوال در دفترچه اختصاصی است! استاد ایاد فیلی یکی از باسابقه‌ترین مدرسان عربی کنکور است که کتاب خود را با نشر الگو به چاپ رسانده است. در کتاب عربی نشر الگو درسنامه‌های کامل، تمرین‌های متنوع و خلاصه و جمع‌بندی از تمامی دروس ارائه شده است که دانش‌آموزان بتوانند هم برای آزمون‌های آزمایشی خود را آماده کنند و هم در دوران جمع‌بندی سریع‌تر و بهتر پیش بروند. برای پاسخگویی به تعداد بالایی از سوالات کنکور عربی باید معنی لغات را بدانید. به همین دلیل در کتاب عربی کنکور انسانی نشر الگو لغت نامه طلایی همراه با مترادف و متضاد‌های پایه دهم، یازدهم و دوازهم به‌طور کامل گنجانده شده است تا بتوانید هر نوع سوال عربی کنکور را پاسخ دهید.

برای جامعه‌شناسی کنکور انسانی چه کتابی بخوانیم؟

سوالات جامعه‌شناسی کنکور شامل 20 سوال است که باید آن را در 15 دقیقه پاسخ دهید. برای اینکه بتوانید جامعه‌شناسی کنکور انسانی را با درصد بالایی پاسخ دهید، نیاز به تکرار مداوم مطالب دارید. به همین دلیل گاج مفاهیم کتاب درسی را به‌صورت درس به درس در کتاب میکرو طبقه‌بندی خود شرح داده است؛ در نهایت باید برای اینکه میزان تسلط خود به مفاهیم جمعه‌شناسی کنکور انسانی را بسنجید باید با تست‌های تالیفی و مفهومی خودتان را بسنجید. کتاب میکرو طبقه‌بندی گاج بهترین منبع برای درس جامعه‌شناسی کنکور سراسری است که علاوه‌بر اینکه تمامی جزئیات درسی را پوشش می‌دهد شما را با نقاط ضعف خودتان آشنا می‌کند که بهتر بتوانید اشتباهات متداولتان را شناسایی و از ارتکاب آن‌ها جلوگیری کنید.

با پاسخ‌دهی به سوالات ریاضی و آمار کنکور انسانی به سمت رتبه تک رقمی پیش بروید!

بسیاری از دانش‌آموزان گروه انسانی سوالات ریاضی و آمار را بدون پاسخ می‌گذارند یا منفی می‌زنند. درکنکور موفقیت شما به منابع و نوع خوانش و برنامه‌ریزی شما وابسته است. اگر تا زمان کنکور فرصت به اندازه کافی دارید پیشنهاد می‌کنیم که هیچ درسی را حذف نکنید. کتاب ریاضی و آمار مشاوران، صفر تا صد کتاب درسی را به ساده‌ترین شیوه ممکن آموزش می‌دهد. درسنامه‌های کاربردی همراه با 1200 تست شما را به مرحله‌ای می‌رسانند که بتوانید در درس ریاضی و آمار کنکور انسانی نمره قابل قبولی کسب کنید.

کتاب‌های تاریخ و جغرافیای کنکور انسانی را فراموش نکنید!

بسیاری از دانش‌آموزان گروه انسانی تمایل چندانی به پاسخ‌‌گویی به سوالات تاریخ و جغرافیا ندارند. به همین دلیل فرصت مناسبی است که بتوانید گوی سبقت را از دانش‌آموزان بربایید. در کنکور انسانی تاریخ و جغرافیا شامل 30 سوال است و 25 دقیقه فرصت پاسخ گویی دارد. خوشبختانه منابع متعدد بسیار مطلوبی برای تاریخ و جغرافیا وجود دارد که می‌توان به جغرافیای مهروماه، خیلی سبز و کتاب تاریخ انتشارات مشاوران اشاره کرد. پیشنهاد می‌کنیم که برای اینکه بتوانید به کلیه دروس عمومی و تخصصی تا قبل از اردیبهشت ماه مسلط شوید حتماً با یک مشاور متخصص در ارتباط باشید.

از دروس عمومی کنکور انسانی غافل نشوید! معرفی بهترین منابع برای دروس عمومی کنکور انسانی

دروس عمومی شامل 4 کتاب است و 100 سوال از آن طرح می‌شود و 75 دقیقه فرصت پاسخ‌گویی دارد. برای پاسخ‌گویی به هر سوال کمتر از 45 ثانیه فرصت دارید به همین دلیل ضروری است که تمرکز حواس داشته باشید و به سرعت بتوانید سوالات را پاسخ دهید. بی‌پاسخ گذاشتن سوالات دشوار تکنیکی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید چراکه برای هر سوال 45 ثانیه فرصت دارید و باید زمان کافی برای پاسخگویی به همه سوالات را داشته باشید. در ادامه مهم‌ترین و بهترین کتاب‌های کمک درسی دروس عمومی را معرفی می‌کنیم.

195

با کتاب شهاب اناری انتشارات مبتکران، زبان انگلیسی کنکور انسانی را مثل آب خوردن پاسخ دهید!

زبان انگلیسی کنکور انسانی 25 سوال بوده و 20 دقیقه فرصت پاسخ‌گویی دارد و  شامل 8 سوال واژگان، 4 سوال گرامر، 5 سوال کلوز تست و 8 سوال درک مطلب است. استاد شهاب اناری در کتاب کمک آموزشی که به توسط انتشارات مبتکران منتشر می‌شود، در هر 4 بخش شما را به تسلط کامل می‌رساند. با کتاب زبان کنکور شهاب اناری اگر طبق تکنیک‌ها و روش‌هایی که در کتاب آمده است عمل کنید، هر نوع سوالی که درس زبان انگلیسی گروه انسانی طرح شود برای شما قابل پاسخ دادن خواهد بود. درسنامه‌های زبان شهاب اناری به‌طور کامل مفاهیم کتاب درسی را پوشش می‌دهد و در نهایت شما را با تست‌های تالیفی به گرامر، واژگان و درک مطلب زبان انگلیسی مسلط می‌کند. با استفاده از کتاب زبان انگلیسی شهاب اناری زبان انگلیسی کنکور انسانی را می‌توانید 100 بزنید!

کتاب‌های نشر الگو و هفت خوان خیلی سبز بهترین منابع برای ادبیات کنکور انسانی است!

ادبیات کنکور انسانی شامل 25 سوال است و 18 دقیقه فرصت پاسخ گویی دارد. ادبیات را اگر به‌صورت موضوعی بخوانید نتیجه بهتری می‌گیرید. به‌طور مثال ویرایش، تاریخ ادبیات، قرابت معنایی، املا، آرایه‌های ادبی و دستور زبان از مهم‌ترین بخش‌هایی هستند که از آن‌ها سوالات کنکور ادبیات انسانی طرح می‌شود. برای بخش قرابت معنایی، املا، و تاریخ ادبیات می‌توانید از کتاب کمک آموزشی نشر الگو استفاده کنید و برای آرایه‌های ادبی و دستور زبان نیز کتاب هفت خوان خیلی سبز پیشنهاد می‌شود.

دین و زندگی یکی از مهم‌ترین کتاب‌های دروس عمومی کنکور انسانی، حساس باشید!

کتاب‌های گاج نقره‌ای، انتشارات خیلی سبز و کتاب آبی قلم چی، از بهترین منابع کمک درسی برای درس دینی کنکور انسانی هستند. به دلیل اینکه در درس دینی کنکور انسانی درصد بالایی از نمرات را کسب کنید ضروری است که از کتاب‌های لقمه مهروماه برای دوران جمع‌بندی خود استفاده کنید تا در فواصل بسیار مشخصی بتوانید کلیه مباحث درسی را مرور کنید.

بهترین منابع کنکور انسانی را با تخفیف ویژه از مارکا کتاب خریداری کنید!

در این مقاله به‌طور کامل پاسخ سوال چه کتاب‌هایی برای کنکور انسانی بخوانیم را به‌صورت کامل مورد بررسی قرار دادیم. خوشبختانه کتاب‌های کنکور انسانی خیلی سبز، گاج، مهروماه، مشاوران، مبتکران و قلم‌چی برای همه دروس در دسترس است و می‌توانید باتوجه به نیاز خود کتاب‌های کمک درسی خود را ثبت سفارش کنید. دسترسی سریع و یکجا به منابع درسی و کمک درسی بسیار مهم است و باعث می‌شود که در زمان صرفه‌جویی کنید.

مارکا کتاب بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین خرید کتاب کمک درسی در ایران است که کامل‌ترین بانک کتاب کمک درسی را دارد. چنانچه برای تهیه کتاب‌های کمک درسی کنکور انسانی با چالش عدم موجودی یا نایاب شدن روبه‌رو شدید با کارشناسان مجرب مارکا کتاب به شماره تلفن 66400400-021 تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

 

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها