واکنش سلیمی به سخنان عجیب شیخ الوزرا

کد خبر: 1049919

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: چه اسفناک است برخی که بر مسند هم نشسته‌اند و لقب شیخ‌الوزرایی را یدک می‌کشند بعد از ۴ دهه می‌گویند قیمت‌ها را باید خدا کنترل کند، البته این تراوش ناشی از افاضه آن دیگری است که می‌گفت برجام را خدا آورد.

واکنش سلیمی به سخنان عجیب شیخ الوزرا

خانه ملت: علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 20 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان از دستور خود گفت: اندیشه باطل امروز در برابر نص کلام امام حاضر که می‌گوید ما برای بازگشت غرب به برجام شرط قائلیم اجتهاد می‌کند. فجر انقلاب به ما آموخت که تماشاچی بودن خلاف قاعده و حکمت است و برای تغییر باید حرکت کرد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  چه اسفناک است برخی که بر مسندی هم نشسته‌اند و لقب شیخ‌الوزرایی را یدک می‌کشند بعد از 4 دهه می‌گویند قیمت‌ها را باید خدا کنترل کند البته این تراوش ناشی از افاضه آن دیگری است که می‌گفت برجام را خدا آورد. اینها پالرمو، توتال، FATF هر چه در عرصه نبرد، تشک از زیر پای ملت کشیده را می‌خواهند به حساب خدا بگذارند.

وی با انتقاد از افزایش تورم و گرانی در دولت در سال‌های اخیر گفت: می‌گفتند ما آیین سروری بلدیم، حال که فاجعه تورم 52 درصدی را به مردم تحمیل کردند چه راحت بار خود بر زمین نهاده و با کتانی خارجی پا به فرار گذاشتند و همه چیز را به نیروهای ماورائی نسبت می‌دهند، می گفتند فن مذاکره بلدیم، لطفاً به مذاکره جفا نکنید، چرا دیپلمات ایرانی باید 20 سال حبس بکشد و حتی یک تأسف خالی نیز از زبان شما خارج نشود.

سلیمی ادامه داد: می‌گفتند ما جمع و تفریق بلدیم، البته درست می‌گفتند، 80 میلیون را تفریق و رانت 150 هزار میلیاردی و ارز 4200 را برای عده‌ای خاص لحاظ کردند و بعد از چند دهه باز مردم را در صف مرغ و تخم‌مرغ و روغن جمع کردند و گوشت و ماهی را از سفره مردم تفریق کردند و تمام هم حزبی‌ها در دولت آنها جمع شدند. برادر و دختر و داماد وزیر برای گرفتن وام‌های چند صد میلیاردی همه جمع شدند و چه زود هم عملیات جمع را هم فرا گرفتند، واقعاً چه خوش استعداد بودند در جمع رفقا.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همین دیروز آن آقای پدر داماد می‌گوید من فقط هفته‌ای 5 تریلی موز وارد می‌کنم، طفلی مویه می‌کند که کم است لابد صدقه هم می‌خواهد البته تقسیم اینان بهتر از جمع‌شان بود، پست‌ها را خوب تقسیم کردند تا جایی که صدای رئیس دفتر آقای رئیس جمهور هم درآمد که ما که همه چیز را بینتان تقسیم کردیم پس چرا دم از طلاق سیاسی می زنید، اینها واقعاً سبک یادگیری ریاضی‌شان اینگونه بود.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به ایام دهه فجر گفت: ملت دهه فجری سبک دیگری از 4 عمل اصلی را یاد گرفت؛ ببینید قاسم سلیمانی چگونه تقسیم شد از او یک دست و یک انگشتر بیشتر باقی نماند، آن تقسیم کجا و این تقسیمات دولتی کجا. آن که در عملیات تفحص استخوان جمع می‌کند کجا و وزیری که اموال را جمع می‌کند، کجا. آن که در سنگر کمین جمع باصفای یاران را جمع می‌کند، کجا و آن که در فلان شرکت جمع رفقای بی‌هنر را جمع می‌کند، کجا.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها