غرضی: نامزد می‌شوم

کد خبر: 1051121

محمد غرضی اعلام کرد که با شعار ترجیح حقوق عامه بر حقوق خاصه نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شوم.

غرضی: نامزد می‌شوم

گروه سیاست سایت فردا – کلی کاندیدا تا کنون به صف شده و هنوز خبری از گزینه‌های اصلی نیست. در واقع هرقدر که کاندیداهای اصلی و چهره‌هایی که حضورشان در انتخابات موثر است، منتظر دقیقه نود هستند تا تصمیم خود را اعلام کنند. سیاسیونی که نمی‌توان آنان را در قد و قواره ریاست جمهوری قلمداد کرد برای ورود به رقابت‌های انتخاباتی پیش رو عجله داشته و لحظه شماری می‌کنند. 

نه اینکه این افراد در عرصه سیاست کم کار کرده و بی‌تجربه باشند؛ قطعا مقصود توهین به این افراد یا کوچک شمردن شان و جایگاه‌شان نیست اما بر همگان روشن است که چند سال وزارت یا خدمت در نهادهای مختلف برای رئیس جمهور شدن کافیت نمی‌کند و معیارها و شاخص‌های تعیین کننده دیگری نیز در کار است.

این شاخص‌ها را یک بار شورای نگهبان بررسی کرده و یک بار هم مردم به هنگام رای دادن بررسی می‌کنند. از این رو است که شاهدیم برخی افراد بارها کاندیدا شده و هیچ وقت رئیس جمهور نشده‌اند.

یکی از سیاسیون باتجربه که مایل است رئیس جمهور شود و بعید به نظر می‌رسد که به این هدف برسد اما محمد غرضی است. او چندین شکست را تجربه کرده اما ناامید نیست. برای همین در گفت‌وگو با «نامه نیوز» می‌گوید: «من دهه‌هاست که در هرجایی که تشخیص داده‌ام می‌توانم خدمت کنم حاضر شده‌ام و اکنون هم با شعار ترجیح حقوق عامه بر حقوق خاصه نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شوم.»

وی می‌گوید: «من باور دارم که نباید حقوق عامه برای تأمین حقوق برخی خواص پایمال شود و وقتی در خودم می‌بینیم که بتوانم این شعار را محقق کنم، حتما نامزد می‌شود تا بتوانم خدمتی به مردم سرزمینم کنم».

غرضی در پاسخ به این پرسش که « شما را در چه جبهه‌ سیاسی می‌تواند برشمرد؟» می‌گوید: « من یک تعبیری دارم و همیشه به کار می‌برم که چپ نمی‌تواند دولت نگه دارد و راست نمی‌تواند ملت نگه دارد و من اعتقادی به این چپ‌بازی‌ها و راست‌بازی‌ها ندارم. نه اصولگرا و نه اصلاح‌طلبم بلکه من سرباز انقلابم. بنابراین محمد غرضی را نباید به عنوان یک نامزد جناحی فرض کنید بلکه باید نامزدی معتقد به انقلاب اسلامی بدانید.»


 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها