نسخه 1400 احمدی‌نژاد از نگاه «اعتماد»

کد خبر: 1056043

روزنامه اعتماد از این‌همانی سعید محمد و سعید جلیلی با احمدی‌نژاد می‌گوید.

نسخه 1400 احمدی‌نژاد از نگاه «اعتماد»

گروه سیاست سایت فردا – احمدی‌نژاد در آن هشت سال ریاست جمهوری و هشت سال بعد از آن چنان عمل کرد و موضع گرفت که چشم خیلی‌ها از بازگشت او یا تکرار پدیده‌ای همچون او ترسیده است. جریان سیاسی رقیب هم این فرصت را از دست نداده و هر وقت که لازم بداند یک چهره اصولگرا را با تشبیه به احمدی‌نژاد نزد افکار عمومی مشکوک معرفی می‌کند. 

گزارش امروز روزنامه «اعتماد» تحت عنوان «احمدی‌نژاد و احمدی‌نژادی‌ها» مصداق همین مدعا است. گزارش‌نویس این روزنامه سعید جلیلی و سعید محمد را نسخه دیگری از احمدی‌نژاد معرفی کرده است. همچنین با اشاره به تاکتیک تبلیغاتی احمدی‌نژاد که نشان دادن «خیل مشتاقان» و هواداران خود است، می‌نویسد: «  آن شیوه تبلیغاتی حالا ازسوی برخی دیگر از اصولگرایان متقاضی کاندیداتوری در انتخابات مورداستفاده قرار گرفته و در آخرین نمونه، حامیان سعید جلیلی نیز با راه‌اندازی درگاه‌ها و کانال‌هایی در تلگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی، از بالا گرفتن درخواست‌ها برای کاندیداتوری جلیلی گزارش می‌دهند، آن‌هم در حالی که طی هفته‌های گذشته با قوت گرفتن احتمال غیبت سیدابراهیم رییسی در انتخابات پیش‌رو، رقابت درون‌گفتمانی اصولگرایان دوچندان شده و به‌خصوص پایداری‌ها که تا پیش از این ناچار بودند همراه با بدنه جریان اصولگرایی پشت رییسی بایستند، حالا با خیالی آسوده‌تر از کاندیداتوری «کاندیدای اصلح» خود می‌گویند و درحالی که خود را «حامیان سعید جلیلی در سراسر کشور» معرفی می‌کنند، او را مصداق ریاست بر «دولت جوان حزب‌الهی» می‌خوانند. »

در ادامه این گزارش نیز تحت عنوان این‌همانی «محمد 1400» و «احمدی‌نژاد 84» آمده است: « برخی ناظران از این گفته و می‌گویند که سعید محمد می‌تواند نسخه‌ای به‌روز از «احمدی‌نژاد 84» باشد؛ یعنی همان نسخه‌ای که اصولگرایان را به سوی پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری راهنمایی خواهد کرد.»

ناگفته نماند که در این گزارش احمدی‌نژاد اصلی نیز نادیده گرفته نشده و یکی از بازیگران اصلی در رقابت‌های پیش رو فرض شده است البته مشروط بر آنکه تایید صلاحیت بشود.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها