حمایت حزب همبستگی از پزشکیان

کد خبر: 1061131

احمد شریف، دبیرکل حزب همبستگی گفت: پس از مدت‌ها بررسی در حزب، ما به آقای پزشکیان رسیدیم.

حمایت حزب همبستگی از پزشکیان

گروه سیاست سایت فردا - مسعود پزشکیان از جمله اصلاح‌طلبانی است که خیلی زود اعلام کاندیداتوری کرد. شاید شانس چندانی نداشته باشد اما نامش در میان اسامی است که می‌توانند بعد از کناره‌گیری سیدحسن خمینی تبدیل به گزینه اجماعی اصلاح‌طلبان شوند و این طور که به نظر می‌رسد وضعیت او در این جریان رو به بهبود است.

شاهد این مدعا اعلام حمایت حزب همبستگی از وی است. احمد شریف، دبیرکل حزب این اصلاح‌طلب امروز به «ایلنا» گفته است: « پس از مدت‌ها بررسی  در حزب، ما به آقای پزشکیان رسیدیم زیرا ایشان هم در بُعد اجرایی در زمان اصلاحات در سطح معاون وزیر فعالیت کرده است و در مجلس هم چهار دوره نماینده  بوده و در دوره قبلی حتی تا نایب‌رئیسی هم ارتقا پیدا کرد و در سطح بالای مجلس مدیریت کرد و از روند قانون گذاری شناخت کافی دارد.»

وی بیان کرد: هر حزب و جریانی می‌تواند کاندیدای حزب خودش را مطرح کند اما با نشانه‌ها و علائمی که وجود دارد و کاندیداهایی که تا امروز حضور پیدا کرده‌اند، آقای پزشکیان می‌تواند یکی از کاندیداهای اصلی جریان اصلاح طلب باشد.

وی ادامه داد: از آن‌جایی که آقای پزشکیان اولین بار در دفتر حزب ما اعلام کاندیداتوری کردند، تا امروز ۴ جلسه چند ساعته با ایشان برگزار کردیم و صحبت‌هایی را با ایشان داشتیم و گفتند که به صورت جدی می‌خواهم به انتخابات ورود کنم؛ مطمئنا اقشار مختلف مردم هم از ایشان حمایت می‌کنند. 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها