بازگشت فتاح؟!

کد خبر: 1064434

برخی سایت‌ها از احتمال کاندیداتوری پرویز فتاح خبر داده‌اند.

بازگشت فتاح؟!

گروه سیاست سایت فردا - فقط یک هفته تا آغاز زمان ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری باقی است و نه تنها جریان‌های سیاسی موفق نشده‌اند، گزینه نهایی خود را انتخاب کنند، بلکه شاهدیم هر روز یک کاندیدای جدید هم از راه می‌رسد. آخرین مورد هم انگار پرویز فتاح است. 

سایت خبری «نامه نیوز» امروز به نقل از یک کانال تلگرامی از افزایش احتمال کاندیداتوری فتاح خبر داده و نوشته است: «برخی خبرها حکایت از تصمیم پرویز فتاح برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دارد.»

در ادامه نیز آمده است: «گفته می شود او جلساتی را در این خصوص برگزار کرده است. شنیده می شود با توجه به اینکه او احتمال نامزدی سید ابراهیم رییسی را ضعیف می داند و از طرفی از رد صلاحیت محمود احمدی نژاد اطمینان خاطر دارد به این تحلیل رسیده که می تواند بدنه اجتماعی این بخش را به سمت خود جلب کند.»

نکته قابل تامل آن است که این کانال تلگرامی که به ادعای خود اخبار درگوشی انتخابات را پیگیری و منتشر می‌‌کند، برای اثبات صحت خبر خود وعده می‌دهد که « در چند روز آینده خبرهای مهمی در مورد پرویز فتاح خواهیم شنید.»

این درحالی است که گمانه‌زنی‌ها درباره کاندیداتوری و شانس موفقیت فتاح بعد از حضور وی یک مصاحبه تلوزیونی پرحاشیه که نهایتا نیز با عذرخواهی او ختم شد، پایان یافته و تلقی می‌شد که او دیگر یک مهره سوخته برای جریان اصولگرا باشد. ضمن اینکه وقتی که عباس سلیمی نمین در گفت‌وگویی با «نامه نیوز» از منع رهبری برای کاندیداتوری برخی افراد که با حکم ایشان در سمت‌های اجرایی قرار دارند، مشخصا از فتاح اسم برد. 

این طور که به نظر می‌رسد اما هیچ یک از این‌ها مانع جدی به حساب نیامده و بر وسوسه کاندیداتوری و رسیدن به کرسی ریاست جمهوری فائق نیامده است. 

به هر ترتیب باید منتظر ماند و دید که ادعای مطرح شده صحت دارد و در روزهای آینده از کاندیداتوری فتاح خبر جدیدی می‌رسد یا خیر؟ بدیهی است که حضور وی در این صحنه بر معادلات سیاسی جریان اصولگرا اثرگذار خواهد بود.

 

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها