مجادله توییتری با لاریجانی

یک کنایه و چند پاسخ

کد خبر: 1066513

اظهارات امروز علی لاریجانی با پاسخ‌های تندی همراه شد.

یک کنایه و چند پاسخ

علی لاریجانی صبح امروز و اولین دقایق شروع ثبت نام در وزارت کشور حاضر شده و ثبت نام کرد. او کنایه‌ای به رقبای احتمالی زد و گفت: حوزه اقتصاد، پادگان و دادگاه نیست که با تشر و دستور اداره شود.

سعید محمد، دیگر نامزد ریاست جمهوری این دوره از انتخابات که از قضا از پادگان آمده و سابقه نظامی دارد اما به این سخنان وی واکنش نشان داد و در صفحه توییتر خود نوشت: «به کسانی که هویت خودشان را مدیون پادگان و دادگاه هستند به صراحت می‌گویم به حول و قوه الهی ، امروز آغازی بر پایان اشرافیت خانوادگی است.»

بعد از او اما احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیات رئیسه مجلس در صفحه توییتر خود نوشت: آقای لاریجانی نمی‌خواتسم چیزی بنویسم اما خودت خواستی. شما که هرچی داری از حضور در پادگان‌های پشت جبهه و مدیون دادگاه‌های اخوی است، شما دیگه چرا؟ دادگاه مردم برای همیشه شما را از صندلی قدرت کنار خواهند زد. او این توییت را با هشتک‌های صندلی قدرت، لاریجانی روحانی است، طبری، اشرافیت و انتخابات مجلس قم 1394 منتشر کرد.

سید نظام‌الدین موسوی دیگر نماینده مجلس نیز به سخنان امروز لاریجانی واکنش نشان داد. منتها آن بخشی که تاکید کرده بود دولت او دولت روحانی نیست. موسوی در صفحه توییتر خود نوشت: «آقای لاریجانی هنگام ثبت نام انتخابات ریاست جموری با تکرار ادبیات آقای روحانی گفته اند عرصه اقتصاد، پادگان و دادگاه نیست. و ادامه داده اند که دولت من ارتباطی به دولت روحانی ندارد. بله آقای لاریجانی! دولت احتمالی شما ارتباطی با دولت روحانی ندارد بلکه خود خود دولت روحانی است.»

گفتنی است، لاریجانی قبل از او در توییتی معنادار نوشته بود: «شرایط سخت، تصمیم‌های شجاعانه می‌خواهد. بسم‌الله الرحمن الرحیم ...» وی این توییت را با هشتک نه کلید و نه چکش منتشر کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها