ستاد مهرعلیزاده: رفتار نهاد اجماع‌ساز متناقض است

کد خبر: 1073261

مهرعلیزاده در بیانیه‌ای ضمن حمایت از لیست اصلاح طلبان برای شورای شهر تهران از عملکرد نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان انتقاد کرد.

ستاد مهرعلیزاده: رفتار نهاد اجماع‌ساز متناقض است

تسنیم: محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه‌ای حمایت خود از لیست اصلاح طلبان برای شورای شهر تهران را اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

با رونمایی از فهرست نهایی جبهه اصلاحات در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران؛ عملا فعالیت های انتخاباتی شورای اسلامی نیز آغاز گشت.

بدینوسیله معرفی کاندیداهای شورای اسلامی را به فال نیک می‌گیریم و رفتاری مسئولانه در حوزه افزایش مشارکت عمومی و تقویت مدیریت شهری می‌دانیم.

ستاد انتخاباتی مهندس محسن مهرعلیزاده حمایت خود را از لیست واحد جبهه اصلاحات در تهران و مراکز استان‌ها و سایر شهرستانها اعلام می‌نماید و از همه همراهان می‌خواهد حتما روز جمعه 28 خرداد در کنار رای به کاندیدای مورد نظر به لیست کامل اصلاح طلبان رای دهند

جا دارد در اینجا خطاب به همکاران مسئولیت شناس خود در نهاد اجماع ساز یادآور شویم که با وجود تفاوت‌های شکلی و ظاهری، انتخابات  شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری به هم تنیده شده است.

توجه مردم به رای دادن به لیست شوراها و عدم سفارش به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تناقضی است که هدف اولیه را نیز با عدم توفیق همراه خواهد نمود.

چه خوب است که در طی مدت باقی مانده با تحلیل شرایط و میانجیگری مسئولیت شناسانه نگذارند که صحنه آرایی خطرناک جریان تمامیت خواه برای یکدست کردن همه ارکان حاکمیت محقق گردد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها