درباره خبر دیدار قالیباف- زاکانی؛

خط قرمز قالیباف، کارآمدی است

کد خبر: 1086126

صبح امروز یکی از رسانه ها خبر و عکسی از دیدار آقای زاکانی با دکتر قالیباف را منتشر کرد و سعی کرد به نحوی حمایت رییس مجلس از شهردار منتخب شورای شهر را به اذهان متبادر سازد. به همین واسطه لازم است به چند نکته درباره این دیدار و انعکاس آن و موضوع انتخاب شهردار تهران اشاره شود.

خط قرمز قالیباف، کارآمدی است

1/ انتشار اخبار رییس قوه مقننه باید از مجرای بخش رسانه ای پارلمان صورت گیرد که متاسفانه در خبر منتشر شده این موضوع رعایت نشد و روایتی ناقص از جلسه منتشر گردید. روایت کامل جلسه حتما در اختیار روابط عمومی مجلس است و به نظر می رسد که انتشار آن می تواند به رفع ابهام و کامل شدن روایت ناقص از جلسه کمک کند. تا آنجا که سایت فردا از منابع آگاه جویا شده ، در این جلسه بیشتر مباحث پیرامون مرکز پژوهش ها بوده و البته در بخشی از جلسه هم درباره مسائل شهرداری تهران بحث شده است و آقای قالیباف از حمایت مجلس از شهرداری تهران سخن گفته و طبیعی است که این سخن منحصر به یک فرد و یک جریان نمی شود و معطوف به منافع مردم تهران است. ضمنا عکس منتشر شده در این خبرگزاری مربوط به جلسه امروز نبوده و آرشیوی بوده است. استفاده از این عکس در کنار این خبر حتما غیرحرفه ای است. 

2/ آقای قالیباف از اعتبار و سابقه مثبت مدیریتی خود برای حمایت از لیست شورای ائتلاف حمایت کرد تا مردم تهران طعم خوش مدیریت کارآمد را در این شهر ببینند. با توجه به حمایت ایشان از فهرست مورد اشاره ، شهردار منتخب باید بتواند با مدیریت تخصصی، جهادی و کارآمد خاطره دوران مدیریت قالیباف را تکرار کند. طبیعی است که سنجش مدیریت شهرداری بر اساس رضایت مردم و میزان کارآمدی شهردار منتخب است و در این مسیر چیزی جز رضایت و منافع مردم برای ایشان مدنظر نیست. ضمن تکذیب شایعات رسانه ای مبنی بر اختلاف بین آقای زاکانی و قالیباف مشخص است که ایشان از هرکس که بعنوان شهردار رسمیت پیدا کنند،  حمایت خواهند کرد تا منافع مردم تهران تامین  شود. 

3/ امیدواریم جریانی که با اعتبار و حمایت قالیباف وارد شورا شدند ، رویکرد جناحی و حزبی را بر رویکرد انقلابی و مردمی ترجیح ندهند تا مردم طعم خوش کارآمدی را بعد از 4 سال دوباره بچشند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها