«فردا» گزارش می‌دهد

انتخابات مجلس کلید خورد

کد خبر: 1128396

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از بررسی موضوع انتخابات مجلس سال ۱۴۰۲ و چگونگی ورود به آن در نشست اخیر این تشکل سیاسی اصولگرا خبر داد.

انتخابات مجلس کلید خورد

گروه سیاست سایت فردا - تقریبا دو سال تا موعد برگزاری انتخابات مجلس باقی است اما احزاب و گروه‌های سیاسی آرام آرام کار را شروع کرده‌‌اند. در جبهه اصلاحات هنوز شور و حالی برای این کار نیست چون در پی باخت در انتخابات‌های قبل نیاز به زمان بیشتری برای بازسازی و احیای سرمایه اجتماعی خود دارند، با این وجود بیکار ننشسته‌اند. احزابی مثل اتحاد ملت و اعتماد ملی برای به خود آمدن فرصت بیشتری می‌خواهند اما تکلیف دیگرانی مثل کارگزاران روشن است. آنها همیشه گفته اند که با انتخابات قهر نمی‌کنند و حضور در این کارزار را لازمه و اصل فعالیت حزبی و سیاسی می‌دانند. نشانه تمایل به حضور در این انتخاباتی در برخی چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب که پیش از این ها ساکت بوده و حالا از در عذرخواهی وارد شده‌اند، مثل محمدرضا عارف هم دیده می‌شود.

تمایل به شروع فعالیت‌های انتخاباتی در جبهه اصولگرایی اما هم بیشتر است و هم عیان‌تر. احزاب در این جریان سیاسی رسما کار خود را شروع می‌کنند. مثلا آنطور که سیدکمال‌الدین سجادی گفته جبهه پیروان خط امام و رهبری در ماه‌های اخیر نشست‌هایی را هم برگزار کرده است. او گفته: به تازگی هم جلسه دیگری با حضور اعضای شورای مرکزی و رئیس جبهه پیروان آقای محمدرضا باهنر برگزار شد که در آن به بررسی شرایط روز کشور و مذاکرات ایران با کشورهای ۵+۱ پرداخته شد.

وی با تاکید بر اینکه بزودی جلسه‌ای با محوریت مسائل سیاست داخلی برگزار خواهیم کرد، افزود: در این جلسه قرار است برنامه‌های آتی جبهه پیروان را تدوین و تصویب کنیم و همچنین به بررسی آنچه در انتخابات مجلس سال ۱۴۰۲ باید انجام دهیم بپردازیم.

  سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین تاکید کرد:  برای انتخابات مجلس به تمامی تشکل‌ها و احزاب عضو جبهه پیروان ماموریت داده‌ایم تا در زیرمجموعه‌های خود و در اصنافی که نمایندگی آن‌ها را برعهده دارند اقدامات لازم را برای اخذ نظرات و پیشنهادات در زمینه چگونگی وارد شدن به انتخابات مجلس را مشخص کنند.

وی در پایان تاکید کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری در صدد است چشم‌انداز دقیقی از اقدامات خود در آینده و نقشه راه مشخصی برای انتخابات مجلس به دست آورد و با توجه به آن وارد عمل شود./ ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها