تکرار ادعاهای وزیر خارجه صهیونیستی علیه ایران

کد خبر: 1139103

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در سفر به آتن و دیداری سه‌جانبه با همتای قبرسی خود و نخست‌وزیر یونان، ادعاهایی را علیه نقش ایران در منطقه مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری اردوپوینت، طبق بیانیه دفتر نخست‌وزیر یونان،  یائیر لاپید وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی که اخیرا برای دیداری سه‌جانبه با کریاکوس میتسوتاکیس، نخست‌وزیر یونان و همتای قبرسی‌اش به آتن سفر کرده بود، علاوه بر پرداختن به مسائل دوجانبه، ادعاهایی را علیه نقش ایران در منطقه مطرح کرد.

لاپید پس از این دیدار گفت که تاکید کرده ایران «یک تهدید هسته‌ای» است.

لاپید در ادامه ادعاهایش علیه ایران گفت: ایران حزب‌الله است، حماس است، جهاد اسلامی است. ایران اشاعه تروریسم در سراسر جهان است. من می‌دانم که شما هم به این واقفید. نیروهای امنیتی ما در زمینه این مسئله که باعث نگرانی ماست، همکاری می‌کنند.

دفتر نخست‌وزیری یونان همچنین در بیانیه‌اش اعلام کرد که لاپید و کریاکوس درباره رخ‌دادهای بین‌المللی و تاثیر آن‌ بر منطقه گفت‌وگو کرده‌اند.

در این نشست، درباره تقویت روابط سیاسی و اقتصادی میان یونان و رژیم صهیونیستی گفت‌وگو شد.

آن‌ها علاوه بر این، درباره مناسبات رژیم صهیونیستی با ترکیه و تاثیر آن بر روابط دوجانبه آتن-تل‌آویو گفت‌وگو کردند.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در جریان این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از بهبود روابط بین تل‌آویو و آنکارا تاکید کرد این توسعه در روابط، به تقویت ثبات منطقه کمک می کند.

لاپید گفت: برای من مهم بود که به اینجا بیایم و همزمان با بهبود روابط ما با ترکیه برای تحکیم روابط تلاش کنم./ منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها