نماینده مجلس: دشمنان می خواهند فضای عمومی کشور را مشوش کنند

کد خبر: 1141926

نماینده دورود و ازنا در مجلس گفت: باید جبهه ای واحد میان رسانه‌هایی که منافع ملی را اولویت خودشان می‌دانند شکل بگیرد تا در برابر اقدامات دشمنان بایستند و مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان در قبال ملت و کشور ما شوند.

نماینده مجلس: دشمنان می خواهند فضای عمومی کشور را مشوش کنند

حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: در شرایط حساسی به سر می بریم، ناکامی های بزرگی برای طرفداران غرب و معاندین در خاورمیانه به وجود آمده است. دشمن دراین شرایط به فکر استفاده از ترفند همیشگی  خود یعنی ایجاد اختلاف میان مسلمانان است اما خوشبختانه آگاهی ملت ها و نخبگان در این زمینه افزایش پیدا کرده و به مانعی برای دستیابی به اهداف شوم بیگانگان بدل گشته است.

وی افزود: این مسیری است که بارها آزموده شده ولی در شرایط فعلی می خواهند تا به وسیله فضای مجازی و رسانه های غیر مکتوب افکار عمومی را متشنج کنند و در کمترین حالت نفرت عمومی نسبت به همسایگان ایجاد کنند.

گودرزی گفت: دشمنان می خواهند فضای عمومی کشور را مشوش کنند در همین راستا باید جبهه ای واحد میان رسانه هایی که منافع ملی را اولویت خودشان می دانند شکل بگیرد تا در برابر اقدامات دشمنان بایستند و مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان در قبال ملت و کشور ما شوند.

این نماینده مجلس در مورد نقش کشورهای غربی در پیدایش و گسترش تفکر وهابیت، افزود: این تفکر توسط آمریکایی ها به وجود آمد، مقامات آمریکایی نیز بارها اقرار کردند این جریانات ساخته دست آنهاست و به دنبال این بودند تا از این طریق اسلام ناب را مهار کرده و چهره زشتی از آن به نمایش بگذارد، همچنان که همین الان نیز از داعش حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها