وزیر کشور: علل حادثه قطار طبس در حال بررسی است

کد خبر: 1153200

وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت حادثه قطار طبس و متروپل، گفت: علل حادثه قطار طبس همچنان در حال بررسی است، احتمالات مختلفی درباره علل وقوع حادثه مطرح شده است که در کمیسیون مربوطه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وزیر کشور:  علل حادثه قطار طبس در حال بررسی است

احمد وحیدی وزیر کشور، امروز به همراه هیئت دولت وارد استان چهارمحال و بختیاری شد، وی در سفری یک روزه در شهرکرد، مرکز این استان، حضور خواهد داشت.

وی امروز در جمع خبرنگاران در شهرکرد در مورد آخرین وضعیت حادثه قطار طبس و متروپل، اظهار داشت: علل حادثه قطار طبس همچنان در حال بررسی است، احتمالات مختلفی درباره علل وقوع حادثه مطرح شده است که در کمیسیون مربوطه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وزیر کشور با بیان اینکه باید به دقت اظهارات شاهدات عینی، رانندگان بیل مکانیکی، لوکوموتیو و مسافران بررسی شود، افزود: همچنین باید مسائل فنی ارزیابی شود تا دلایل قظعی این حادثه مشخص شود.

وحیدی در زمینه حادثه متروپل آبادان نیز با اشاره به اینکه عمده افراد گرفتار شده در زیر آوار خارج شدند ادامه داد: با این وجود اعلام شده است که عملیات در این خصوص در صورت مراجعه افراد برای جست‌وجو ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه آوارهای بخش زیرزمین برداشته شده است و پیکر افراد گرفتار شده در محوطه فروشگاه‌ها پیدا شدند،  از این مرحله به بعد مراحل تخریب باقی مانده ساختمان  ادامه خواهد یافت و در فرصت قابل قبولی  شرایط منطقه برای استفاده کسبه و مردم ساکن‌ در این محدوده به حالت عادی بازگردد.

منبع: تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها