«فردا» گزارش می‌دهد

ناراحتی از استیضاح فاطمی‌امین

کد خبر: 1156710

روزنامه ایران در دومین روز متوالی نارضایتی خود از در دستور کار بودن استیضاح فاطمی امین را مطرح و در عین حال اتهاماتی را به مجلس وارد کرده است. از غیرقانونی بودن اعلام وصول استیضاح گرفته تا پشت پرده سیاسی داشتن آن!

ناراحتی از استیضاح فاطمی‌امین

گروه سیاست سایت فردا - استیضاح وزیر صمت در مجلس کلید خورده و طبق اخبار اعلامی اکنون در مرحله رسیدگی در کمیسیون است. بدیهی است که این استیضاح در صورت تکمیل روال قانونی به صحن رسیده و در دستور کار قرار می‌گیرد. این وضعیت اما انگار برای برخی خاصه از رسانه‌ها حامی دولت خوشایند نبوده است. 

شاهدش رویکرد روزنامه ایران است که در دو روز گذشته به صورت جدی ناراحتی خود را از این استیضاح نشان داده و در این بین به مجلس نیز اتهاماتی را وارد کرده است. یکی از این اتهاماتی بی قانونی در روند استیضاح بود که دیروز در گزارشی بیان شد و البته هیچ سند و مدرک قابل اعتنایی هم نداشت. 

جدای از آن اما شاهدیم که این روزنامه در گزارش امروز خود با اشاره به اظهارنظرهای شخصی برخی از مخالفان استیضاح که حضورشان در مجلس قطعا طبیعی است و حتما هم نظرشان شنیده خواهد شد؛ مدعی شده که این استیضاح پشت پرده سیاسی دارد! 

ادعاهای مذکور در حالی مطرح شده که مجلس یازدهم در تمام یک سال گذشته سعی کرده از موضع تعامل و همکاری با دولت عمل و به افزایش کارآمدی آن کمک کند. در فقره استیضاح فاطمی امین نیز قطعا غیر از این عمل نشده و نخواهد شد. اصرار روزنامه دولت به اینکه باید به وزیر مربوطه فرصت بیشتری داد، در حالی که او در یک سال گذشته عملکرد قابل دفاعی نداشته و یک کارت زرد هم از مجلس گرفته است؛ نشان می‌دهد که برخی حداقل در فضای رسانه‌ای اهمیتی به تعامل قوا نداده و به دنبال رویارویی و اختلاف افکنی هستند. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها