نماینده مجلس: همانطور که باید با ظالم جنگید از مظلومان عالم نیز باید حمایت کرد

کد خبر: 1166418

عضو کمیسون فرهنگی مجلس گفت: خانواده شهدای مدافع حرم انتظار و سختی را در تحویل پیکر عزیزانشان به جان خریدند تا از باورها و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنند و قطعا مردم نیز قدردان شهدا و خانواده هایشان هستند.

نماینده مجلس: همانطور که باید با ظالم جنگید از مظلومان عالم نیز باید حمایت کرد

حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشیع پیکر شهدای مدافع حرم تازه تفحص شده و نقش آن ها در تامین امنیت کشور گفت: شاید در ذهن بعضی از افراد اینطور تلاقی می‌شود که مدافعان حرم برای دفاع از کشورهای دیگر رفته اند، ولی با توجه فرمایشات شهید حاج قاسم سلیمانی امروز «حرم جمهوری اسلامی ایران است» و شهیدان عزیز ما در واقع مدافع جمهوری اسلامی ایران و مردم بودند.

وی افزود: اگر مدافعان حرم نبودند ممکن بود داعش وارد کشورمان شود و به کسی هم رحم نداشت، شهیدان عزیز ما طبق دستورات امیر المومنین عمل کردند که فرموده بودند باید برای دفاع از خانه خود باید به بیرون رفت و از خطرهای احتمالی پیشگیری کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: حضورمدافعان حرم در بعضی مقاطع در عراق و سوریه برای این بود که از امنیت کشورمان محافظت کنیم تا مردممان در آرامش و رفاه زندگی کنند و نتیجه آن را در شکست و بیرون انداختن داعش از کشورهای سوریه و عراق دیدیم.

جلالی با اشاره به به بازگشت پیکر شهید روحانی مدافع حرم گفت: در دفاع از حرم و مردم این عزیزان همیشه نشان داده اند پیشرو هستند.

وی با اشاره به اینکه مدافعان حرم برای دفاع از مردم خودمان رفتند، افزود: در وهله اول مدافعان حرم برای دفاع از مردم خودمان رفتند و در نگاه دیگر که حمایت از مظلومان جهان و حرم اهل بیت است این شهیدان با فداکردن خود سعی در اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی داشتند.

عضو کمیسیون فرهنگی گفت: خانواده های این شهدای بزرگوار این همه انتظار و سختی را در تحویل پیکر عزیزانشان به جان خریدند تا از باورها و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنند و قطعا مردم نیز قدردان شهدای مدافع حرم و خانواده هایشان هستند.

وی افزود: همانطور که باید با ظالم جنگید از مظلومان عالم نیز باید حمایت کرد، آن ها رفتند تا از  این باورها پاسداری کنند.

جلالی در پایان با تاکید بر اینکه مسئولین باید از خانواده شهدای مدافع حرم حمایت کنند، گفت: مسئولین باید به خانواده های معظم شهدا توجه ویژه ای داشته و از آن ها حمایت کنند.  خانواده معظم شهدا با تربیت چنین فرزندان نیکویی خدمت بزرگی به انقلاب اسلامی کردند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها