در گفتگو با فردا مطرح شد؛

مردم صداقت را در پیشانی دولت دیدند

کد خبر: 1178713

فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردم در پیشانی این دولت صداقت دیدند، به همین خاطر با دولت در حال همکاری هستند.

مردم صداقت را در پیشانی دولت دیدند

گروه سیاسی فردا: دولت سیزدهم در پانزدهمین ماه مسئولیت خود قرار دارد و منتقدان می کوشند تمام مشکلات گذشته را به پای این دولت بگذارند، حال آنکه مردم نگاه دیگری به این موضوع دارند.

کاظم انبارلویی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره میزان رضایت مردم از عملکرد دولت سیزدهم گفت: اولین کار آقای رئیسی احیا و راه اندازی مجدد کارخانجات و واحدهای صنفی بود که مدتی به دلایل مختلف تعطیل شده بودند بنابراین دولت او در حوزه رونق تولید و اشتغال زایی همت ویژه ای کرد.

وی افزود: دولت سیزدهم در حوزه توسعه روابط خارجی گام های بزرگی برداشت و از مشکلات تحریم ها و اف ای تی اف عبور کرد، یعنی دقیقا همان موضوعاتی که دولت قبل برای کارنکردن آنها را بهانه قرار می داد. آقای رئیسی مشکلات کشور را به دولت قبل و نقد آن دولت برنگرداند؛ به جای متهم کردن آنها شب و روز کار کرد تا مشکلات کشور را یکی پس از دیگری حل کند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه دولت سیزدهم کشور را در مسیر پیشرفت و اقتدار قرار داد، اظهار کرد: فتنه اخیر برای آن بود که غرب از موفقیت ها و دستاوردهای این دولت احساس عصبانیت می کرد بنابراین فرمانی از واشنگتن و لندن صادر شد تا ویترین خدمات دولت به ویژه در حوزه امنیت، اقتدار و رفاه ملی را بر هم بزنند.

وی ادامه داد: دولت در یک سال گذشته همت ویژه ای برای حل مشکلات مردم داشت، بدهی های دولت قبل را صاف کرد، رسیدگی به مشکلات بازنشستگان، معلمان و حقوق بگیران را با صبر و حوصله یکی پس از دیگری در دستور کار خود قرار داد. در مجموع مردم در پیشانی این دولت صداقت دیدند، به همین خاطر با دولت در حال همکاری هستند.

انبارلویی بیان کرد: دولت در مسیر حل مشکلات مردم قرار گرفته است. آن هم در شرایطی که همه غرب و دشمنان منطقه ای ایران ایستاده اند و قصد دارند نگذارند دولت سیزدهم برنامه های خودش را به اجرا درآورد اما با این وجود دولت آقای رئیسی توفیق نسبی در حل مشکلات مردم داشته است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها