در گفتگو با فردا مطرح شد؛

اکثر مردم از عملکرد دولت راضی‌اند منتها حرف هم دارند

کد خبر: 1180291

فعال سیاسی اصولگرا گفت:‌اگر ذهن مردم آلوده نشود، فعالیت های دولت سیزدهم نزد جامعه مقبول است.

اکثر مردم از عملکرد دولت راضی‌اند منتها حرف هم دارند

گروه سیاسی فردا: قریب به یک سوم عمر دولت سیزدهم سپری شد و حالا این سئوال مطرح است که مردم چقدر متوجه تفاوت این دولت با دولت حسن روحانی شدند؟

حسین انواری در گفتگو با خبرنگار فردا درباره تفاوت نگاه مردم به دولت سیدابراهیم رئیسی و دولت روحانی گفت: اگر بگوییم دولت سیزدهم چه جراحی ها و تحولاتی را در اداره کشور انجام داده است و آیا این اقدامات متناسب با زمان سپری شده از عمر این دولت است یا خیر؟ سئوال خوبی است اما مقایسه بین این دو دولت به چند دلیل در زمان حاضر درست نیست.

وی افزود: برخی اقدامات دولت سیزدهم قابل مقایسه با کارهای دولت قبل نیست چون کاملا کارهای جدیدی هستند، البته برخی اقدامات نیز تکمیلی محسوب می شوند. نکته بعد آنکه کارنامه یک سال و 3 ماهه دولت آقای رئیسی را نمی توان با کارنامه 8 سال دولت روحانی مقایسه کرد. ضمنا حتما باید این موضوع را مدنظر قرار داد که آقای رئیسی دولت را در چه وضعیتی از آقای روحانی قبل تحویل گرفت و چه ترمیم ها و اصلاحاتی را انجام داد.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره میزان رضایت مردم از عملکرد دولت سیزدهم اظهار کرد: هم اکنون رسانه های بیگانه هجمه زیادی علیه دولت آقای رئیسی وارد می کنند تا غبارآلودکردن فضا، تصویری کاذب در ذهن مردم به ویژه جوانان ایجاد کنند. در فضای غبارآلود نمی توان قضاوت درستی انجام داد. در مجموع اگر ذهن مردم آلوده نشود، فعالیت های دولت جدید مقبول است.

وی با بیان اینکه صف مردم از اغتشاشگران جداست، افزود: اکثریت قریب به اتفاق مردم از عملکرد دولت راضی‌اند منتها حرف هم دارند و حرف شان درست است. به عبارت دیگر مردم یکسری مطالباتی از دولت دارند که این مطالبات انباشته شده از قبل است،‌ خوب رسیدگی به این مطالب زمان می خواهد.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: این دولت کارها را در سه قسم اورژانسی،‌ میان مدت و درازمدت در دست انجام دارد که هر کدام اینها در زمان خودش قابل ارزیابی است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها