شهادت عارف هوتی سرباز مدافع امنیت در چابهار

کد خبر: 1190336

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی حمله شب گذشته اشرار مسلح به ۲ سرباز وظیفه پلیس راهور شهرستان چابهار، یکی از این سربازان بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

شهادت عارف هوتی سرباز مدافع امنیت در چابهار

سردار محمد قنبری اظهار داشت: شب گذشته در محل دکه بازار واقع در خیابان امام خمینی شهرستان چابهار ۲ نفر شرور مسلح به دو نفر از سربازان وظیفه پلیس راهور آن شهرستان که در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند به صورت ناجوانمردانه حمله و به سمت آنان تیراندازی می کنند.

وی با بیان اینکه اشرار مسلح بعد از حمله ناجوانمردانه، به سرعت از محل متواری شدند، ادامه داد: بر اثر این تیراندازی به دلیل شدت جراحات وارد شده، سرباز وظیفه «عارف هوتی» به فیض شهادت نائل شد و سرباز وظیفه "بنیامین فاضلی" که از ناحیه کتف مجروح شده همچنان تحت درمان قرار دارد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: از لحظات ابتدایی این حادثه با تشکیل تیم ویژه و سرنخ های به دست آمده، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به ماموران جان برکف گشت پلیس راهور آغاز شد.

وی با اشاره به اقدامات کور اشرار مسلح در تیر اندازی به سمت مدافعان امنیت افزود: امنیت خط قرمز پلیس بوده و در راه حفظ امنیت مردم با اراده استوار تا پایان جان ایستاده ایم و شهادت این سرباز سرافزار انتظامی را خدمت مردم شریف استان و خانواده و بستگان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

زمان برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید متعاقبا اعلام خواهد شد.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها