براندازان در اعتصاب هم شکست خوردند

کد خبر: 1190591

هفته‌هاست که اپوزیسیون و وابستگانشان در صفحات شخصی‌شان از اعتصابات سراسری می‌نویسند اما وقتی موعد فراخوان‌هایشان رسید با بی‌توجهی مردم و کسبه که زندگی عادی خود را در پیش گرفته‌اند مواجه شدند.

براندازان در اعتصاب هم شکست خوردند

به گزارش سایت فردا، هفته‌هاست که اپوزیسیون و وابستگانشان در صفحات شخصی‌شان از اعتصابات سراسری می‌نویسند اما وقتی موعد فراخوان‌هایشان رسید با بی‌توجهی مردم و کسبه که زندگی عادی خود را در پیش گرفته‌اند مواجه شدند.

در این راستا روزنامه جوان نوشته: مردم مشغول کسب‌و‌کارند، اما می‌شنوند که بی‌بی‌سی و اینترنشنال آن‌ها را در اعتصاب به حساب آورده‌اند! معدودی ویدئو از اعتصاب هم که منتشر می‌کنند، بدون هیچ نشانه زمانی و موقعیتی است.

این روزنامه ادامه داده: مردم مشغول کسب‌و‌کارند، اما می‌شنوند که بی‌بی‌سی و اینترنشنال آن‌ها را در اعتصاب به حساب آورده‌اند! معدودی ویدئو از اعتصاب هم که منتشر می‌کنند، بدون هیچ نشانه زمانی و موقعیتی است.

کیهان نیز با تیتر «فعالیت عادی بازار و کسبه در روز فراخوان اعتصاب اجباری»، نوشته: فراخوان تکراری دیروز دشمن برای اعتصاب اجباری با بی‌محلی و تودهنی مردم مواجه شد، بازارها به فعالیت روزانه خود ادامه دادند و بدخواهان مفلوک ایران اسلامی بار دیگر سنگ روی یخ شدند.

در این شرایط حسین راغفر، اقتصاددان درباره حوادث اخیر می‌گوید: «آنچه کف خیابان می‌بینیم و بسیار هم تأسف‌بار است، کانون هدایتش داخلی نیست و کانون‌های هدایت آن خارج از کشور است و این نشان می‌دهد که چه طرحی برای ما طراحی کرده‌اند و مرتب بر درگیری و خشونت می‌دمند. ما نگران مداخله نظامی خارجی‌ها به اسم دفاع از مردمی هستیم که کف خیابان‌ها کشته می‌شوند. غرب زمینه‌های این را کاملاً آماده می‌کند. خشونت رشد می‌کند و این خشونت موجب زمینه‌سازی غربی‌ها برای مداخله در ایران می‌شود و بعد پیامدهایش معلوم نیست که آیا سوریه‌سازی یا لیبی‌سازی ایران اتفاق می‌افتد.»

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها