بوربور: دولت تیم اقتصادی خود را ترمیم کند

کد خبر: 1214434

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: اصلا‌ح‌طلبان در حال برنامه‌ریزی برای تطهیر گذشته خودشان جهت ورود به انتخابات هستند و شورای نگهبان بدون هیچگونه مصلحت اندیشی و با حساسیت، پرچمداران فتنه‌ها و آشوب‌های کشور را از کاندیداهای مردمی و اصلح تفکیک کند.

 بوربور: دولت تیم اقتصادی خود را ترمیم کند

 نهصدوسیزدهمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در شامگاه ۲۱ فروردین ماه 1402  با حضور دبیر کل و اعضای شورای مرکزی و مشورتی و دبیران استانی جمعیت در دفتر مرکزی جمعیت و در بستر فضای مجازی بصورت همزمان در تمامی استان های کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر گفت: ماه رمضان بهار قرآن و بندگی است و شب های قدر قله این ماه عزیز است و امیدوارم خدای متعال رحمت و مغفرت خود را شامل حال همه مسلمانان جهان قرار دهد.

وی در خصوص شرایط بین المللی گفت: ما درون یک تغییر نظم جهانی هستیم که به لطف خداوند متعال و درایت و هدایت های حکیمانه امامین انقلاب، جمهوری اسلامی نقطه ی ثقل و کانونی این نظم جهانی می باشد و بخاطر همین موضوع است که تمامی قدرت های دنیا، سیاست ها  و راهبردهای خود را چه در منطقه و چه در سطح جهانی، نمی توانند بدون در نظر گرفتن ایران، طراحی کنند و شاهد این هستیم چین که امروزه ابرقدرت اقتصادی جهان است بدون جلب توجه ایران نمی تواند با کشورهای منطقه وارد روابط بلند مدت شود از همین رو به موازات روابط با کشورهای منطقه در تلاش برای برقراری روابط دوستی بین ایران و کشورهای منطقه است.

بوربور خاطرنشان کرد: با وجود همه تلاش ها، اما عقب ماندگی های بسیار جدی داریم که لازم است دولت برای رفع آنها تلاش بیشتری انجام دهد.

 دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی یکی از دلایل مهم مشکلات  اقتصادی را ضعف مدیران وتصمیم گیران اقتصادی دولت دانست و گفت: دولت هرچه زودتر تا بیشتر از  این فرصت را از دست نداده تیم اقتصادی خود را ترمیم و از ظرفیت  نیروهای توانمند استفاده کند.

وی افزود: امسال موضوع مهم انتخابات را خواهیم داشت و آن چیزی که قطعا بر مشارکت مردم تاثیرگذار خواهد بود عملکرد دولت است لذا وظیفه بسیار سنگینی دولت دارد و طبق فرمایش رهبر انقلاب باید از اسلامیت و جمهوریت نظام دفاع کنیم و اجازه ندهیم هیچیک از این دو تضعیف شود؛ همه می دانیم که تجلی جمهوریت نظام در انتخابات است لذا باید همه تلاش کنیم که این انتخابات باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.

بوربور با تاکید بر فعالیت انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: در حال حاضر اصلاح‌طلبان در حال برنامه ریزی برای تطهیر گذشته خودشان برای ورود به انتخابات هستند و فعالیت های خود را آغاز کرده اند، لذا لازم است شورای نگهبان بدون هیچ گونه مصلحت اندیشی، با حساسیت، پرچم داران فتنه ها و آشوب های کشور را از کاندیداهای مردمی و اصلح تفکیک کند. ضمن آنکه باید از همه سلیقه ها، کاندیدا به میدان انتخابات ورود کند اما باید مواظب بود که ستون پنجم دشمن میدان دار عرصه مدیریت کشور نشود.

وی در ادامه گفت: احزاب از هم اکنون باید برای انتخابات برنامه ریزی کنند و با هم افزایی با یکدیگر حداکثر تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور بکار بگیرند.

بوربور در پایان درخصوص سرپرست جدید وزات آموزش و پرورش گفت: با نگاه به سوابق و منش آقای دکترصحرایی می توان به ایشان امیدوار بود و برای ایشان آرزوی توفیق کردند.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها