با وجود فضاسازی حامیان معاون اول سابق؛

چرا جهانگیری نیامد؟

کد خبر: 1220136

آن طور که از فضاسازی رسانه های جریان اصلاحات برمی آمد،انتظار می رفت جهانگیری در دادگاه حاضر شود اما در غیاب معاون اول سابق تنها وکیل او برای ارائه دفاعیه در دادگاه حاضر شد.

چرا جهانگیری نیامد؟

گروه سیاست سایت فردا: در حالی که به نقل از نزدیکان معاون اول سابق رییس جمهور خبری در رسانه ها مبنی بر استقبال او از شکایت قالیباف برای شفاف سازی مطرح شده بود، اسحاق جهانگیری در جلسه دادگاه که به تازگی برگزار گردید، حاضر نشد و تنها به حضور وکیل خود در دادگاه اکتفا کرد.

آن طور که از فضاسازی رسانه های جریان اصلاحات برمی آمد،انتظار می رفت جهانگیری به واسطه خبر اعلام آمادگی اش برای شفاف شدن اتهاماتی که در مناظره های سال ۹۶ وارد کرده بود در دادگاه حاضر شود اما در غیاب معاون اول سابق تنها وکیل او برای ارائه دفاعیه در دادگاه حاضر شد. که نشان می دهد آن خبر به نقل از نزدیکان جهانگیری صرفا فضاسازی بوده و او در نهایت از حضور در دادگاه صرف نظر کرده است.

گفتنی است اسحاق جهانگیری در مناظره انتخاباتی سال ۹۶ اتهامات فراوانی به محمد باقر قالیباف وارد کرد که با شکایت قالیباف در همان سال مواجه شد و اکنون پس از چند سال، قرار جلب دادرسی برای معاون اول صادر و جلسه دادگاه وی تشکیل شد که جهانگیری در این جلسه حاضر نشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها