«فردا» گزارش می‌دهد؛ اعضای جبهه اصلاحات مشخص شدند

از نبوی تا آرمین

کد خبر: 1222772

گفته می‌شود اگر بهزاد نبوی ریاست این دوره از جبهه اصلاحات را نپذیرد، محسن آرمین، محسن هاشمی، حسن رسولی و آذر منصوری گزینه‌های ریاست این جبهه سیاسی هستند.

از نبوی تا آرمین

گروه سیاست سایت فردا: «جبهه اصلاحات ایران» سرانجام نفرات دوره اخیر خود را معرفی کرد تا این جبهه سیاسی به آرامی فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده باشد.

کمال الدین پیرموذن، عضو جبهه اصلاحات و نماینده اصلاح‌طلب دوره نهم مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری «فارس» اسامی 15عضو حقیقی جبهه اصلاحات را که اخیرا انتخاب شده‌اند به این شرح اعلام کرد: 1.بهزاد نبوی 2.فخرالسادات محتشمی‌پور  3.محسن امین‌زاده 4.محمدرضا جلایی‌پور  5.عماد بهاور 6.بدرالسادات مفیدی  7.سیدحسن رسولی 8.معروف صمدی  9.اسماعیل گرامی‌مقدم  10.فاطمه سعیدی  11.محسن هاشمی 12.غلامرضا ظریفیان 13.محمد مقدم  14.آذر منصوری  15.محسن آرمین.

اسامی حاضر نشان می‌دهد جبهه اصلاحات با توان بالایی قصد ورود به عرصه انتخابات را دارد. این سخن به معنای آن نیست که این نفرات بنای شرکت در انتخابات را دارند بلکه سخن آن است که اسامی حاضر نشان می‌دهد اصلاح‌طلبان در سطح مدیریتی و ساماندهی نسبت به دوره قبل جبهه اصلاحات با نفرات مهم‌تری وارد میدان شده‌اند. حضور محسن آرمین در جمع جبهه اصلاحات می‌تواند دارای اثرات مهمی در جریان اصلاحات باشد؛ فردی که گرچه همواره رادیکال بوده است اما به هر روی مورد توجه بخش قابل توجهی از اصلاح‌طلبان است؛ بنابراین با این ترکیب باید منتظر باشیم که مخاطلبان اصلاح‌طلبان هم به تحرک انتخاباتی واداشته شوند.

موضوع دیگر ریاست جبهه اصلاحات است. ریاست جبهه اصلاحات در دوره قبل با بهزاد نبوی بود. نبوی چند ماه پیش گفت که از ریاست جبهه اصلاحات کناره‌گیری می‌کنم اما حالا سخنانی مطرح است که او بار دیگر این مسئولیت را برعهده بگیرد اما اگر چنین تصمیمی نگیرد، محتمل است چه فرد یا افرادی شانس ریاست جبهه اصلاحات را دارا باشند؟

پیرموذن در پاسخ به این پرسش می‌گوید: «به نظر بنده اگر آقای نبوی بپذیرد، گزینه اول است، به غیر از نبوی آقایان آرمین، هاشمی، رسولی و حتی خانم منصوری شانس ریاست دارند».

به هر روی باید منتظر باشیم و ببینیم جبهه اصلاحات ایران تا چه حد می‌تواند سرمایه اجتماعی خود را قانع به حضور در انتخابات کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها