نامه‌نیوز/ حسین ابراهیمی: رادیکال‌ها دنبال امتیازگیری از شورای نگهبان هستند

کد خبر: 1231856

یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: واقع تندروها می‌خواهند جاده انتخاباتی‌شان را صاف کنند؛ وگرنه بر کسی پوشیده نیست که اتفاقا آنها بسیار علاقه دارند که بار دیگر به قدرت برسند.

نامه‌نیوز/ حسین ابراهیمی: رادیکال‌ها دنبال امتیازگیری از شورای نگهبان هستند

«فردا» - اصلاح‌طلبان رادیکال چندی است که می‌کوشند به جای فعالیت انتخاباتی عموم اصلاح‌طلبان و مخاطبان اصلاحات را به سمت تحریم سوق دهند. حالا پرسش آن است که آنها چه هدفی را دنبال می‌کنند؟

حسین ابراهیمی، تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «در هر مقطعی که انتخابات در پیش است، همین جنجال‌های را از سوی نیروهای رادیکال شاهد هستیم و آنها می‌خواهند مشکلات عدیده‌ای را به وجود آورند. من باور داریم تندروهای اصلاح‌طلب دنبال امتیازگیری از شورای نگهبان هستند. آنها قصد دارند با تحت فشار قراردادن شورای نگهبان امتیازاتی دریافت کنند اما باید بدانند که شورای نگهبان حامی هیچ گروهی نیست و صرفا عدالت را اجرا می‌کند».

او ادامه داد: «در واقع تندروها می‌خواهند جاده انتخاباتی‌شان را صاف کنند؛ وگرنه بر کسی پوشیده نیست که اتفاقا آنها بسیار علاقه دارند که بار دیگر به قدرت برسند. همه باید حواسشان باشد که در گذشته هم گروه‌های ملی‌گرا بودند که چنین رفتارهایی از خود نشان می‌دادند اما در نهایت منزوی شدند».

این تحلیلگر مسائل سیاسی همچنین بیان کرد: «انقلاب اسلامی ایران پابرجاست و انتخابات هم به وقت خودش برگزار می‌شود. مردم هم این‌قدرها که برخی تصور می‌کنند دنبال این جناح و آن جناح نیستند و برای نظام اسلامی پای صندوق‌ها می‌آیند و تردیدی نیست که بار دیگر انتخاباتی پر شور را شاهد خواهیم بود».

ابراهیمی در پایان گفت: «انتخابات، شکست دشمنان ایران و نظام اسلامی است و واقعا جای این بحث‌های فرعی که این جناح چه می‌گوید و آن جناح چه می‌گوید، نیست. نباید به دلیل این جناح‌بازی‌ها، از اصل انقلاب و نظام اسلامی غافل شویم. ایرانِ امروز یک قدرت مسلم در منطقه و جهان است و در این شرایط به جای چنین اختلاف‌افکنی‌هایی همه باید برای حفظ عزت ایران اسلامی و ارتقای جایگاه کشورمان در جهان تلاش هرچه بیشتر کنیم».

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها