دکه/ بررسی مهم‌ترین عناوین مطبوعات کشور

کودتای رادیکال‌ها

کد خبر: 1249137

در بسته خبری پیش رو به بررسی مهم‌ترین عناوین مطبوعات کشور می‌پردازیم.

کودتای رادیکال‌ها

گروه سیاست سایت فردا - در بسته خبری پیش رو به بررسی مهم‌ترین عناوین مطبوعات کشور می‌پردازیم.

 

فعال اصلاح‌طلب:  آذر منصوری با «کودتا» رئیس جبهه اصلاحات شد/ برای ریاست وی مشروعیت قائل نیستیم

 

پشت پرده‌های تغییر در ریاست جبهه اصلاحات آنقدر توسط اصلاح‌طلبان بازگو شده که دیگر نمی‌توان نامش را پشت پرده گذاشت چرا که همه‌چیز در این برنامه طیف رادیکال‌ اصلاح‌طلب روشن شده است.

محمدعلی وکیلی، فعال اصلاح‌طلب در این زمینه به روزنامه جوان گفته: انتخاب خانم منصوری کودتاگونه بود.

آقای خاتمی اصرار داشت یک خانم انتخاب شود. تأکید آقای خاتمی بر خانم مولاوردی بود، ولی یک حزبی در جبهه که سروصدای بلندی دارد و تأثیرگذار است، این اتفاق را رقم زد. در واقع در جبهه اصلاحات ما یک کلوپ حزب اتحاد ملت را داریم و یک کلوپ دیگر احزاب عضو جبهه. حزب اتحاد به دلیل تأثیر‌گذاری روی تعدادی از احزاب و ۱۵ نفر حقیقی عضو جبهه این کودتا را هدایت کرد. شاید در این زمینه نزدیکی این افراد به اطرافیان خاتمی هم مؤثر بود.

ما ۱۰۰ نفر داشتیم که بهتر از خانم منصوری بودند، اما فرایند را طوری ایجاد کردند که کودتا شکل گرفت. آقایان مرعشی، حضرتی و موسوی‌لاری بودند که هم آدم‌های عاقلی هستند که نه روی آن‌ها حساسیت وجود دارد و هم دارای رزومه و شناسنامه اصلاح‌طلبی هستند. معلوم است که افرادی مثل من ۱۰۰ سال زیربار جبهه‌ای که رئیس آن خانم منصوری باشد، نمی‌رویم و مشروعیت برای آن قائل نیستیم و از آن تبری می‌جوییم. یک دفعه صبح شد و گفتند منصوری رئیس جبهه شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها