امیری‌فر در گفتگو با «فردا»:

شرط‌گذاری روحانی برای ثبت‌نام در انتخابات خبرگان حرکت سیاسی است

کد خبر: 1255338

فعال سیاسی گفت: شرط گذاری آقای روحانی برای ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان حرکت سیاسی است تا نظام را زیر سئوال ببرد و متهم کند.

شرط‌گذاری روحانی برای ثبت‌نام در انتخابات خبرگان حرکت سیاسی است

گروه سیاسی فردا: ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این روز‌ها انجام می‌شود و رسانه‌ها و اهل سیاست مثل همیشه پیگیر آن هستند که کدام اشخاص از جریان‌های سیاسی مختلف کشور قرار است در این انتخابات ثبت‌نام کنند. سایت اصلاح‌طلب انصاف نیوز از قول یک چهره نزدیک به روحانی نوشته است: «آقای روحانی هنگامی کاندیدا خواهد شد که از سوی نظام برای حضور او چراغ سبزی داده شود و همین‌طور مطمئن باشد که کاندیداتوری‌اش از سوی جامعه نیز با استقبال مواجه خواهد شد. در غیر این صورت او کاندیدا نخواهد شد». حال سئوال این است که رویکرد حسن روحانی چه معنا و مفهومی دارد؟

حجت الاسلام عباس امیری فر در گفتگو با خبرنگار فردا درباره شرط گذاری حسن روحانی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان گفت: روحانی می خواهد خودش را مطرح کند. او چه فرقی با دیگر کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان دارد؟ آقای روحانی برود نام نویسی کند حالا اگر صلاحیت داشت که تأیید می‌شود، اگر دارای شرایط کاندیداتوری نبود رد صلاحیت می‌شود.

وی افزود: اینکه آقای روحانی بخواهد قبل از ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان برای تأییدصلاحیت شدن تضمین بگیرد و مطمئن شود که اگر بیاید ردصلاحیت نمی‌شود، اساسا هیچ منطقی به لحاظ قانونی ندارد. هر کس احساس تکلیف کند به صحنه می‌آید، اگر تأیید صلاحیت شد ادای تکلیف کرده است و اگر هم تأیید صلاحیت نشد، باز هم ادای تکلیف کرده است.

این فعال سیاسی یادآور شد: این شرط گذاری آقای روحانی برای ثبت نام حرکت سیاسی است تا نظام را زیر سئوال ببرد و متهم کند. معتقدم عملکرد 8 سال دوره ریاست جمهوری آقای روحانی نشان داد که او اعتقادی به ولایت و نظام ندارد و امروز نیز می خواهد فرار به جلو کند. با ناز کردن کسی نمی‌تواند عضو مجلس خبرگان رهبری شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها