حسن بیگی در گفت‌وگو با «فردا»:

تندروها در هر جریانی باشند نزد مردم مردودند

کد خبر: 1256142

فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردم در انتخابات به تندروها بی اعتنا خواهند بود چون دنبال افرادی هستند که راهکارهای منطقی برای حل مسائل و مشکلات ارائه کنند.

تندروها در هر جریانی باشند نزد مردم مردودند

گروه سیاسی فردا: کم کم حال و هوای فضای سیاسی کشور رنگ و بوی انتخاباتی پیدا می کند حالا سئوال این است که مردم تمایل شان به سمت کدام جریان است؟

ابوالفضل حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار «فردا» درباره نگاه مردم به جریانات تندروها گفت: تندروها در هر جریانی باشند نزد مردم مردودند و منفی هستند، لذا هر چه بخواهند شعار تندروی بدهند مثل یک دهه گذشته نیست که توجهی را بتوانند کسب کنند. معتقدم نامزدهایی که صادق به انقلاب و کشور هستند، بهتر در انتخابات مورد اقبال جامعه قرار می گیرند.

وی افزود: در شهرهای کوچک، مردم بیشتر پای صندوق های رأی  می آیند اما به تندروها بی اعتنا خواهند بود چون دنبال افرادی هستند راهکارهای منطقی برای حل مسائل و مشکلات ارائه کنند، نه آنکه فقط هنرشان در زدن حرف های تند و رادیکالی باشد.

فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: امروز کسی نمی تواند منکر مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی شود، همچنین این رویکرد که گفته شود هیچ راه برون رفتی وجود ندارد، درست نیست. معتقدم همه از دیدگاه های مختلف باید کنار هم قرار بگیرند و برای حل مشکلات راهکار ارائه دهند و به یک نتیجه نهایی براساس خردجمعی برسند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها