صوفی در گفت‌وگو با «فردا»:

لیست عارف ربطی به اصلاح‌طلبان ندارد و حمایت نمی‌شود

کد خبر: 1263104

تا موضوعی در جبهه اصلاحات مطرح و تصمیم گیری نشود، حمایتی از آقای عارف یا شخصیت دیگری به نام جریان اصلاحات انجام نخواهد گرفت.

لیست عارف ربطی به اصلاح‌طلبان ندارد و حمایت نمی‌شود

گروه سیاست سایت فردا: در حالی که اصلاح طلبان مدعی هستند در صحنه حضور ندارند و حذف شدند؛ خبرها حکایت از آن می‌کند که محمدرضا عارف در تلاش برای تدوین فهرست انتخاباتی است.

علی صوفی در گفت‌وگو با فردا درباره تلاش محمدرضا عارف برای تدوین فهرست اصلاح طلبی گفت: خبری را آقای خباز درباره تلاش آقای عارف برای ارائه یک فهرست اعلام کرده است اما این فهرست ربطی به اصلاحات و اصلاح طلبان ندارد. این اقدام امکان دارد نظر شخص آقای دکتر عارف باشد که در شهرستان ها جستجو کند و نامزدهایی را مورد حمایت قرار دهد.

وی درباره حمایت اصلاح طلبان از لیست انتخاباتی محمدرضا عارف افزود: خیر، چنین اتفاقی نمی افتد. رویکرد اصلاح طلبان از انتخابات 1398 این شد که وقتی لیست انتخاباتی می دهند یا از نامزدی حمایت می کنند که اصلاح طلب باشد. رویکرد جبهه اصلاحات این دوره نیز همین است، البته احزاب می توانند به نام خودشان و نه جریان اصلاحات لیست دهند.

صوفی درباره حمایت احزاب اصلاح طلب از فهرست انتخاباتی محمدرضا عارف اظهار کرد: احزاب اصلاح طلب نیز از این لیست حمایت نمی کنند. آقای دکتر عارف برای شخص خودش معیارها و ملاک هایی دارد و اقدامش فردی است نه جبهه ای. تا موضوعی در جبهه اصلاحات مطرح و تصمیم گیری نشود، اقدامی به خاطر آقای عارف یا شخصیت دیگری به نام جریان اصلاحات انجام نخواهد گرفت.  

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها