فرهیختگان: بسته‌های به‌صرفه اینترنت دوباره غیب شد

کد خبر: 1267318

فرهیختگان نوشت:در ادامه گران کردن قیمت اینترنت توسط اپراتورها و واکنش رسانه‌های مختلف، حالا خبر رسیده است بسته‌های حجم‌بالا و بلندمدت به یکباره و بدون اطلاع قبلی به مشترکین، حذف شده است.

فرهیختگان: بسته‌های به‌صرفه اینترنت دوباره غیب شد

گروه سیاست سایت فردا - یکی از مزایای اینترنت سرعت بخشیدن به امور و فعالیت‌های شغلی و شخصی روزمره است اما برای کاربران ایرانی شرایط به‌گونه‌ای برعکس ایجاد شده است. از بی‌کیفیتی و فیلترینگ تا قیمت همگی جزو دغدغه‌های کاربر ایرانی است. 

روزنامه فرهیختگان در این خصوص نوشته: در ادامه گران کردن قیمت اینترنت توسط اپراتورها و واکنش رسانه‌های مختلف، حالا خبر رسیده است بسته‌های حجم‌بالا  و بلندمدت به یکباره و بدون اطلاع قبلی به مشترکین، حذف شده است. 

پیش از این، اپراتورها بهانه‌شان این بود که این بسته‌ها از قیمت رگولاتوری مصوب‌شده کمتر است و باید حذف می‌شدند. اما پرسشی که اکنون به وجود می‌آید، این‌بار و با وجود افزایش قیمت بهانه حذف‌ پرمصرف‌ترین بسته‌ها چیست؟ چرا گزینه‌های انتخاب مشترکین برای حجم و زمان بسته‌های مصرفی‌شان را کم کرده‌اند و نهایت حجم ارائه‌شده بیش از 15 گیگ نیست؟ 

در رابطه با افزایش چند‌برابری قیمت بسته و اکنون حذف ناگهانی برخی از بسته‌های اینترنت، آنچه رخ داده است، تهی شدن معنای برخی کلمات است! دقیقا و با وجود دستور افزایش 30 درصدی اما اپراتورها از این دستور تخطی کردند و کف افزایش تعرفه‌ها 34 درصد بود. در اینجا و این‌بار‌ نیز مجددا کلمات خالی از معنا شدند و علی‌رغم هشدار برای حذف، وقتی که با سروصدای فراوان، خبر از ارائه بسته‌های جدید می‌دهند، یک‌شبه و در یک تصمیم جدید، بسته‌ها حذف می‌شوند.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها